Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רוני אהרנוביץ מתייחס לצוקרמן


shayy
שימו לב! השרשור הזה בן 7047 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

פשוט תפנימו ותשלימו אם העובדה שהוא העיתונאי היחיד כיום בתחום הרכב,והיחיד שאי אפשר לקנות בכסף.

ערב טוב חן,

 

איני יודע אם שמתה לב להתיחסות שלי לנושא, ובכל זאת ראוי שלא לעשות הכללה ולהאשים את כל ציבור העיתונאים שהם מושחתים -אני יודע ומאמין ומכיר רבים שהם לא כאלו !

אני מציעה שתנסח מחדש את תוכן דבריך, מחדש!

 

מריוס

עורך האתר למכוניות ספורט בישראל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 67
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

שלום,

 

התקיפות ההדדיות בין עתונאים כאלו או אחרים לא מוסיפות כבוד לאף אחד ובטח לא מעלות את הרמה העתונאית בארץ!

מעבר להאשמות הדדיות הרי לדעתי יש לבחון את תוכן הכתבה\הבאתה בצורה מקצועית , תרומתה לציבור הרחב ומהימנותה ומעל הכל על שמירת כללי אתיקה עיתונאית!

 

אני אנסה להתיחס בקצרה לנקודות הללו בצורה חלקית ופשוטה...

 

*האם נושא הכתבה היא רלוונטית לציבור?

*האם הוכנה בצורה מקצועית ועונה ל 5 ה "מ" או באנגלית 5 " W" , לא רק...

*טכניקת הכתבה -מקצועיות \שיטות כתיבה (פירמידה הפוכה,מבנה סיפורי, שחזור, פירמידה כפולה, וול סטריט)

*מהימנות הכתבה (תחקירים, ראיות, עובדות , אמיתות)

ושמירה על כללי אתיקה עתונאית - מידע בדוק ומוכח,ציון מקורות מידע וקרדטים, אוביקטיביות ועוד...

 

עורך האתר למכוניות ספורט בישראל

מריוס

הי מריוס.

אני תמיד משתדל לא להתלכלך בבוץ של הביצות השונות בתחום המוטורי בארץ. כואב לי מאוד לראות את כל הבוץ הזה ואני בטח לא רוצה להיות חלק מזה.

 

בכל ממשק שאי פעם היה לי מול רוני א. הוא התברר כבנאדם מגעיל שמתקשר באופן מעורר חלחלה והופך כל תקשורת תמימה לרפש.

בעולם נורמאלי אני הייתי צריך להיות גרופי שרוף שלו לאור דעותיו בנושא מכוניות, שמשום מה דומות להפליא לשלי (ואני לא גדלתי על "טורבו"), אבל הוא עצמו יצר מצב שלרוב אני לא מתעניין באתר שלו או בפורום שלו למרות שאני עדיין נהנה לקרוא את מה שהוא כותב (כל עוד הוא לא משחק בקקי).

 

לדעתי טוב ייעשה רוני א. אם יגביל את עצמו לעיסוק בבחינת מכוניות וכתיבת דעתו עליהם ועל נושאים מוטוריים אחרים, ושיעזוב בצד את כל חרחורי הריב שלו, ההודעות המתנשאות והעוקצניות, נטירות הטינה והמלחמות. זה לא עושה לו טוב (למרות שהעצה שלי כנראה באה מאוחר מדי בשביל לשנות את מעמדו בביצה היום....)

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שתי הערות:

ראשית, עם כל הכבוד לאהרונוביץ, הוא עשה את מה שכל כך נהוג במקומותינו והגיב לגופו של אדם ולא לגופו של עניין. אז אם הוא עיתונאי בעל שיעור קומה (והוא אכן כך), זה קצת מאכזב.

שנית, חן פרחי, אל תכליל בבקשה. ישנם עיתונאי רכב בעלי שיעור קומה שכייף לקרוא אותם והם לא מתימרים להיות מה שהם לא. יואב קוה מעיתון הארץ למשל שרוחב האופקים שלו הופך אותו בעיני לעיתונאי רכב מוביל. ובטח יש עוד.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב,אז הגיע הזמן לחשוף סוד קטן-בשנת 93 היה לי טור בגלובס בנושא היסטוריית מכוניות,ואף סיקרתי את תערוכת פרנקפורט באותה שנה.לאחר שכתבתי ביקורת עיניינית על הרנו 21,הכתבה צונזרה בהוראתו של חיים-בר און המנוח,לאחר שבני משה קרסו נעלבו ונפגעו מכך.כמובן שבו ביום עזבתי את גלובס,ונתתי ללקקן הראשי להתנצל...

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי הפורום שלו,הוא פשוט מגלה אי סבילות לזייני שכל ומתחזים,ומאחר ואין צורך בהרשמה,כל אחד יכול להגיב בו,עובדה שעד היום שום הודעה שלי לא נמחקה.אולי הוא לא סמל הנחמדות?אנחנו לא אמורים להינשא לו...
הי חן,

גם אני שייך לדור ש"התחנך מוטורית" על ברכי טורבו (ויש לי את הגליון הראשון בבית - פריט אספנות יקר-ערך). אבל -

לאורך כל שנות כתיבתו לא גילה רוני שום סובלנות לדעות שונות משלו. זה בעבר בא לידי ביטוי בתגובות ציניות ובוטות במדור מכתבים למערכת בעיתונים שערך, והיום הוא ממשיך בכך בפורום. עם כל הצניעות, אני לא חושב שאני "זיין שכל", אבל תגובות שלי נמחקו מייד בפורום שלו, פשוט בגלל שהעזתי להביע דעה שונה משלו - למשל שמכוניות יפניות (ואפילו קוריאניות, רחמנא-לצלן) יכולות להיות פתרון מוטורי נאות לצרכיו של אדם, שצריך כלי תחבורה בסיסי, ללא צורך ב"הגה מרגש ומתקשר". אם אתה לא חובב צרפתיות, ומעיז להזכיר את המילה "אמינות" אין לך מה לנסות לכתוב שם. הבנתי את המסר - אני לא מנסה יותר. אני נכנס מפעם לפעם לפורום שלו רק בשביל הכיף - אין ספק שהסגנון הציני שבו הוא "מקסח" חלק מהכותבים יכול לגרום לסוג של הנאה סדיסטית.

רק חבל לי על קוראים תמימים שנכנסים אליו, שואלים שאלה אלמנטרית וחוטפים על הראש. אני מקווה שהם לא יקבלו רושם מוטעה על כלל קהילת חובבי הרכב. ב- Carsforum למשל, מתיחסים הרבה יותר בכבוד וסובלנות גם לדעות שונות.

 

בברכה,

 

קובי

MGC Roadster 1969

Jaguar 420 1967

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ג'רמי ערב טוב,

 

תראה, במדינה שלנו כולם רבים עם כולם ולא רק, יש גם רב-נים...

אם כי יש "אור בקצה המנהרה"...

כדוגמה חיובית , ראוי לציין את פעילותך העיתונאית כמנהל פורום למכוניות ב"YNET" זה שנים, בצורה ענינית , נעימה ולא משתלחת והמאפשרת לציבור רחב לעלות דעות שונות ומשונות וגם לקבל תשובות .

איני מכליל בהערכה זו את כל הנהלת פורום "YNET".

אשמח אם תביע את דעתך לעצם נושא הכתבה של אהרונוביץ.

שבת שלום

מריוס

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למרות שאין לי הרבה חשק לחזור לזה,צריך לדייק בעובדות.את אהרונוביץ אף אחד לא "הקיא".הן את טורבו והן את אוטו אהרונוביץ עזב,למרות שאת שניהם הוא הקים,ויתרה מזאת,בטורבו הוא היה שותף שלישי.ברגע ששני המגזינים האלו פתחו רגליים ונכנעו ללחץ המפרסמים,הוא העדיף לעזוב ולא למעול בתפקידו כעיתונאי.עובדה שהוא היחיד מהעיתונאים(ולצערנו גם היחיד,אם אתה לא מחשיב את כל חבורת הגראפומאנים שמככבים כיום,שבנוסף גם חסרי ידע...)בארץ שנבחר לשפוט בתחרות מכונית המאה.לגבי הפורום שלו,הוא פשוט מגלה אי סבילות לזייני שכל ומתחזים,ומאחר ואין צורך בהרשמה,כל אחד יכול להגיב בו,עובדה שעד היום שום הודעה שלי לא נמחקה.אולי הוא לא סמל הנחמדות?אנחנו לא אמורים להינשא לו...הכתיבה שלו מרתקת,רהוטה וחדה,ותראו איך נראה אוטו היום,ואיך הוא היה בזמן אהרונוביץ.ג'ורג' כשר?מי צריך אותו...ה"עיתונאים"שלנו מכניסים אותו בכיס הקטן!אותו כנ"ל ג'ינקארלו פריני.גלוי נאות-אין לי שום קשר לאהרונוביץ,אני לא מכיר אותו(למעט העובדה שהיינו באותו אגד מילואים בתותחנים)ואני מטיל עליו את מלוא האשמה לכך שמכיתה ד' הפסקתי ללמוד...פשוט תפנימו ותשלימו אם העובדה שהוא העיתונאי היחיד כיום בתחום הרכב,והיחיד שאי אפשר לקנות בכסף.

מצחיק שאתה אומר את כל זה, כי יש לי דוגמא מופתית לעיתונאי רכב משכמו ומעלה - טל שביט.

מבחינת היסטוריית המוטוריקה בארץ, לדעתי, הוא לא נופל בשום דבר מפועליו (או כתיבתו, או ידיעתו) ממר אהרונוביץ', ולמרות זאת אינו מתנשא כלל, סופר-נחמד ואף משתתף בפורומים כ"אדם מהשורה".

כמובן שיש גם רבים וטובים אחרים, אבל טל שביט בשבילי הוא אייקון, כמו אהרונוביץ' ממש.

 

ועוד אוסיף, לגבי הדור הצעיר של עיתונאי הרכב: אני נהנה הרבה יותר לקרוא את כתבותיו של רוני נאק, ב"אוטו", מאשר שאני נהנה לקרוא את טוריו המיוסרים ומלאי החשיבות העצמית של אהרונוביץ'.

 

אני באמת לא חושב שאהרונוביץ' מוכשר במיוחד, פשוט נראה לי ש"הוא היה כאן קודם", ועל כך שומרים לו איזשהו חסד נעורים לא ברור.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למרות שאין לי הרבה חשק לחזור לזה,צריך לדייק בעובדות.את אהרונוביץ אף אחד לא "הקיא".הן את טורבו והן את אוטו אהרונוביץ עזב,למרות שאת שניהם הוא הקים,ויתרה מזאת,בטורבו הוא היה שותף שלישי..

כרגע כינית כל מיני עיתונאים "גרפומנים חסרי ידע". חוץ מזה שזה ביטוי שמאוד חביב על אהרנוביץ, הרי שהפוסל במומו הוא פוסל. אהרנוביץ פוטר מאוטו ולא עזב ביוזמתו (בפיטורים שערוריתיים כשלעצמם). אהרנוביץ היה גם שותף באוטו, לא ידוע לי לגבי טורבו, אבל זה עשוי להיות נכון.

 

וזה, אפרופו, מעלה שאלה אתית מעניינת: האם עיתונאי יכול להיות שותף בעיתון שבו הוא עובד? ליהנות באופן ישיר מרווחים שמגיעים מהמודעות, ולסבול כשהם לא מגיעים? האם אין כאן סכנה למניעים זרים בפעולותיו? סתם, רץ בשבוע האחרון תחקיר מעורר הדים, משהו על NCAP ומימון של יצרני רכב. פתאום נזכרתי. :roll:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לכבוד

roee

 

לגבי דברי השבח על טל שביט ידידי, אני מסיר את הכובע, אמת לאמיתה הם.

מהיכרותי האישית עימו, ועל פועלו , כתבותיו, אופיו,והתנהלותו- יש רבים שצריכים ללמוד

ממנו, איזה פרק או 2.... אדם בשיעור קומתו(תרתי משמע) :wink: של טל שביט, המתנהג

כמותו , זה זן נדיר במקומותינו.

 

בכבוד רב

אילן פ.

Picture 014.jpg

אילן פ ייביש - turbo

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לכבוד

כל חברי הפורום ואמא (שתהיה גאה בי)

 

לגבי דברי השבח על טל שביט ידידי משכבר הימים, חברי הטוב, מחמל נפשי, חבר הילדות והנפש שלי והאדם אשר אני מעריץ בכל ליבי, אני מסיר את הכובע, אמת לאמיתה הם.

מהיכרותי האישית עימו, ועם פועלו , כתבותיו, אופיו, התנהלותו, חוכמתו הבלתי נתפסת, יכולתו המדהימה להיות הטוב ביותר בכל תחום אשר בו הוא עוסק, מראהו המוצק והגברי, המסעדה שהוא יוצא אליה בכל שישי, מעצב השיער שלו, האיש שזורק לו את העיתון מתחת לבית כל בוקר - יש רבים שצריכים ללמוד ממנו, איזה פרק או 2.... אדם בשיעור קומתו (תרתי משמע) של טל שביט, המתנהג

כמותו, נראה כל כך טוב כמוהו, מרשים כל כך פיזית, שכלית, נפשית, מוסרית, זה זן נדיר במקומותינו.

 

בכבוד רב

רוני ש.

 

נ.ב - מצורפת תמונה שלי עם טל בפוזה כל כך מתאימה לשנינו, עד כי עולות לי דמעות בכל פעם שאני מביט בה ואינני נמצא בחברתו. ראו את החיוך המבויש אך בה בעת ממזרי הנסוך על פניו (ועל פני). התמימות הילדותית המשפריצה מעיניו (ומעיניי).. הו, כה דומים שנינו, ממש כשתי טיפות מים (טוב, הוא קצת יותר גבוה).

 

ד"א בקשר לתמונה, אני מקווה שלא שמים לב, אבל היה לי Bad Hair Day באותו הבוקר, לפחות הכובע קצת מסתיר... :roll:

TShavit-Star-Wars.jpg

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוא נתחיל מזה שאני לא פרקליטו של רוני אהרונוביץ(והא גם לא צריך-במיקצועו הוא עו"ד),ולא תמיד אני מסכים עם גישתו,אבל בכל זאת.בתשובה לקובי ידידי,ראשית כל לא כל מכונית יפנית או קוראנית נפסלת מיידי,עיין במדריך שלו ותמצא לא מעט יפניות עם 4 ו 5 כוכבים בדירוג,שנית לגבי האמינות-מגיב הכותב מניסיון אישי,בדרך כלל לא נמחק,לעומת זאת מי שמגיב משמועות על אמינות או מהשערות,נמחק ובצדק.אהרונוביץ לא פוטר לא מאוטו ולא מטורבו,את שניהם הוא עזב,לאחר שהם פתחו רגליים,או במילים פשוטות קיבלו שוחד.עיתון מפסיק להיות עיתון ברגע שטובת המפרסם עולה על טובת הקורא,וזה בדיוק מה שקרא לאוטו.ברגע שמו"ל העיתון צינזר ביקורת על מזדה במדריך לרכישת מכוניות,קם אהרונוביץ ועזב את העיתון אותו הוא הקים,ובצדק.אני ממליץ לכולכם לקרוא את פסק הדין של בית המשפט העליון בנושא,בו הואשם פרומצ'נקו במתן עדות שקר,ביחד עם העדות המגוכחת של יואל פלרמן(שהוא עדיף על נומבון-לפחות לא מיתמכרים אליו...ומרדים באותה מהירות בדיוק).פרק מאלף בתורת הליקוק והשקר אפר למצוא בנוגע לדאצ'ייה הרומנית,שכל ה"עיתונאים"דאגו להציג אותה באור חיובי,למעט אוטו,כשעוד היה עיתון.ראינו בדיוק מה היה סוף הסיפור,ומה הירוויחו אלה שהאמינו לבני ברק וחבורתו.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

sronis, אני נופל..... :roflmao: הפלתה אותי מצחוק.... :loco:

למה :?: כי ידעתי שזה יגיע..... והקטע הוא, שידעתי שזה יבוא ממך :wink::screwy:

אויי רוני רוני, נראה לי שהגעת לפירקך... אתה צריך להתמסד מיד,ואני אשתה לכבוד זה :drinking:

 

 

 

 

בכבוד רב

אילן פ.

אילן פ ייביש - turbo

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני נופל..... :roflmao: הפלתה אותי מצחוק.... :loco:

למה :?: כי ידעתי שזה יגיע..... והקטע הוא, שידעתי שזה יבוא ממך :wink::screwy:

אויי רוני רוני, נראה לי שהגעת לפירקך... אתה צריך להתמסד מיד,ואני אשתה לכבוד זה :drinking:

 

 

בכבוד רב

אילן פ.

 

אתה כבר מחתן אותי?? תן לי עוד כמה שנים :-P

 

ואם כבר לשתות, נראה לי ששתית יותר מדי - מצאתי תמונה שלך שמסתובבת ברשת עם כמה חבר'ה לא-כל-כך סימפטיים...

 

רוני

 

נ.ב. - ד"ש לקרמיט

Ilan-and-friends.jpg

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עכשיו רוני שטרן הוא הכוכב:

 

 

 

http://www.netcar.co.il/forum/la.asp?ix=71905&lb=0

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עכשיו רוני שטרן הוא הכוכב:

 

 

 

http://www.netcar.co.il/forum/la.asp?ix=71905&lb=0

 

אני ממש מרגיש בפרסומת לסלקום.

 

מעניין, ממש עיצבנתי את אהרנוביץ, שהוא מתנפל על מישהו שכתב לו משהו בפורום ומזכיר אפילו אותי בתור דוגמא... אם אצלנו בפורום הוא לא יכול לענות כמו שצריך, אז הוא חייב לרדת לרמה של ילד בכיתה א' ולעשות לנו נה באוזן ממרחקי הפורום שלו. (ובניגוד אליו, אצלנו בפורום תגובה נורמלית שלו לא הייתה נמחקת בשום אופן)

 

פעם פרצה לפורום הזה וניסתה לחבל בו חבורת פרחחים בראשות sronis ודרור ז', צמד גראפומנים בלתי נלאה מפורום רכב של IOL ז"ל. מישהו שקול יותר עצר אותם והתנצל בשמם. היום הם מנהלי פורומים במקומות אחרים, והיום גם הם מוחקים, ועוד איך.

מאוד נהניתי לקרוא את כללי מחיקת ההודעות החמורביים בקארזפורום. היה חתום עליהם לא אחר מאשר אותו מחקו-לי-שתו-לי sronis . ואם לא הבנת מה המניע של אותו שורץ פורומים, עכשיו אתה מבין; גם נמחק על ידי - מה שכמובן מחייב נקמה - וגם הבין שהשיטה שלי היא הנכונה ואימץ אותה...

 

ה"חבלה" הזאת בפורום של אהרנוביץ, כללה מצידי מספר זעום של הודעות, שאינני זוכר בכלל את תוכנן, ושאני אפילו לא זוכר את הסיבה שגרמה לכתיבתן, כי זה היה לפני כ-ל כ-ך הרבה זמן. אם זה עדיין מדיר שינה מעיניו - אז רוני - אני מצטער.

 

ולעניין:

1. מישהו שקול יותר עצר אותנו והתנצל בשמנו? אה?

2. כללי מחיקת הודעות חמורביים? לפחות אצלנו יש כללים, והם ממש לא מסובכים או קשוחים במיוחד. מטרתם היא לשמור על הרמה, וזו אכן נשמרת.

3. "המניע של אותו שורץ פורומים"... כי אני הרי מחבל, אז צריך מניע, לא? נראה לי שמבינינו - אהרנוביץ הוא זה שיצר הנקמה מפעם בו, במיוחד אם הוא ממשיך לחיות בפרנויה שכולם נגדו, או לצורך העניין, שהוא כל כך מעניין את כל שאר העוסקים בתחום הרכב בארץ...

4. אהרנוביץ - השיטה שלך, שבה כל מה שלא מתאים לדעתך נמחק, היא בוודאי לא השיטה הנכונה. היא זו שגרמה לכך שאנשים כה רבים מושכים ידיהם ממך ומאתרך. גם אנשים אשר מכירים את פועלך ומעריכים אותו, כבר לא מסוגלים להתמודד עם העקשנות שלך לצאת תמיד צודק. השיטה של קארזפורום היא אחרת. ועובדה היא שאלפי אנשים מקבלים אותה ונהנים ממנה יום יום. אתה טוען שאתה משאיר רק הודעות שמעניינות את הציבור? אז למה הציבור נמצא אצלנו? שנתחיל להשוות למי יש יותר גדול? :-P

5. תוספת בעריכה - שמחתי להצטרף לרשימה המצומצמת (או שלא) של גראפומנים זבי חוטם, לפי אהרנוביץ. תודה לך!!

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7047 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...