Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3800 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אתחיל בישיר

 

אני בעלים גאה מאוד של סוזוקי בלנו מדהימה שנת 2002 (תוכלו לראות את

הפרוייקט הענקי שעשיתי עליה באחד השרשורים שלי)

 

אבל רוצה להתחדש ולהתקדם מאשר להיתקע על הרכב הזה, אני רוצה רכב אגריסיבי יותר ומתקדם יותר

 

התקציב שלי עומד על 40 אלף כולל יישור קו.

 

דרישות חובה:

חובה אוטומטי - מוגבל לרישיון אוטומט מסיבות אישיות

רכב אגריסיבי ובעל יציבות חזקה על הכביש, הכוונה לרכב שבקושי ומרגישים את הכביש ובורות ומהמורות בדרך

רכב שאינו יקר מבחינת טיפולים

רכב קטן (!) בדומה לi10 , הבלנו, איביזה, גולף, גטס וכיוב׳

 

 

הרבה המליצו על:

איביזה 2010 אוטומטית 1.6 (רפרנס,קופרה,סטיילנס)

גולף 2009 אוטומטית

 

מאור מהכנופייה המליץ לי לא להעיז להתקרב לוואגיות ולהתקרב רק ליפניות, בגלל המשחטת כספים ובעיות בגיר

 

השימושים העיקריים שלי ברכב יהיו לפחות 300-400 ק״מ בשבוע(!)

נסיעות למפגשי רכבים, טיולים עם רכבים אחרים (לא בשטח!) , לעשות עליה פרוייקטים של אורות ושיהיה קליל לטיפולים ותוספות מגוונות... כמו כל בחור צעיר שרק רוצה לקרוע את העולם.

 

אשמח לעזרת המומחים :)

עריכה אחרונה על ידי KilleRCitY

תת היגוי - כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב.
היגוי יתר - כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב.
כוחות סוס - באיזו מהירות פגעת בקיר.
מומנט - לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

פורסם (נערך)

סוזוקי סוויפט 2010 GLX 1.5 נשמעת כמו אופצייה טובה. מאזדה 2 שנתון זהה, יותר נוחה בעיר.

עריכה אחרונה על ידי איתמר123

Fiat Bravo 2011 TJET​

פורסם

מה לגבי הבראבו? אם אין לך בעיה עם הגיר הרובוטי היא יכולה להיות אופציה מעולה, התנהגות כביש טובה, טורבו, חזקה יותר ממשפחתיות ממוצעות וקל מאוד לשפר אותה, ומחירון נמוך לשנתון גבוה

וחוץ מזה יש לנו מועדון פעיל מאוד שיוצא להרבה טיולים ומפגשים ;)

עברתי לסקייטבורד

פורסם

לפולקסוואן באמת אסור להתקרב אבל מה דעתך על אופל קורסה?יש לי כזאת ל15 יום אחרי שהאקסנט שלי הלכה טוטאלוס, מבחינת דלק ממוצע 1:10 מנוע 1.4 נכון יש יותר חסכוניות ויוצר חזקות אבל הוא מאד נוח, מרווח ואני בן אדם גבוהה 1.87 , לא יודע לגבי אחזקה טיפולים, לא מאובזר

פורסם

מעדיף רכב קטן , לא אלטו או ספלאש..

משהו שיש בו פוטנציאל מבחינת עיצוב וגם מבחינת שיפורי תוכנה ומנוע והתנהגות.. זה רכב שהולך לשרת אותי למשך 3 שנים , באופן יומיומי..

הוא לא יהיה רכב סופ"שים

 

למה אסור להתקרב לפולקסווגן? כרגע אני יותר נעול על האיביזה 2009-2010

לא יודע איזה דגם לבחור... יש יותר מידי.. אל תשכחו שאני מוגבל לאוטומט בלבד, אז טיפטרוניק או אוט'... מה לבחור לפי מה שציינתי? אני לא כ"כ מבין בגירים..

תת היגוי - כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב.
היגוי יתר - כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב.
כוחות סוס - באיזו מהירות פגעת בקיר.
מומנט - לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

פורסם

מרדכי - למה אסור להתקרב לפולקסווגן? - כי אתה מוגבל לרכב אוטומט.



 

בעלי רכבי פולקסווגן רבים, בארץ וברחבי העולם,

סובלים מבעיות שונות שכללים בין השאר רעידות, רעשים,

ואף מצבים שבהם התיבה חדלה מלתפקד

וכתוצאה מכך נשלל כושר התנועה של המכונית.

רוב רובן של התקלות התגלו דווקא בגרסה של התיבה הרובוטית

עם שבעה יחסי העברה ולא בגרסה בעלת שישה יחסים.



פורסם (נערך)

אז להתקרב כרגע רק אל יפניות? רק בגלל הקטע שאני מוגבל לאוטומט..? באסה.. דווקא די הייתי נעול על האיביזה 1.2T

 

אבל אוכל לקנות DSG6.. הוא יותר אמין.. לא?

עריכה אחרונה על ידי KilleRCitY

תת היגוי - כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב.
היגוי יתר - כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב.
כוחות סוס - באיזו מהירות פגעת בקיר.
מומנט - לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

פורסם

אם אתה מעדיף אמינות תקנה פאביה או איביזה 1.6 אוטומטית (6 הילוכים - לא מדובר על DSG6).

 

אם יותר חשוב לך ביצועים וצריכת דלק, אז ה 1.2TSI באמת עדיף אבל האמינות של הגיר כמו שהבנת כבר מוטלת בספק.

VW Golf GTI 2006 Manual

פורסם
אם אתה מעדיף אמינות תקנה פאביה או איביזה 1.6 אוטומטית (6 הילוכים - לא מדובר על DSG6).

 

אם יותר חשוב לך ביצועים וצריכת דלק, אז ה 1.2TSI באמת עדיף אבל האמינות של הגיר כמו שהבנת כבר מוטלת בספק.

 

יותר סגור לכיוון ה1.2T.. אמינות של גיר.. קצת בעייתית..

תת היגוי - כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב.
היגוי יתר - כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב.
כוחות סוס - באיזו מהירות פגעת בקיר.
מומנט - לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

×
×
  • תוכן חדש...