Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7833 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

Moti, Don't listen to them! your english is your trademark.

What is "Moti Miata" in hebrew? sounds like..oops, the same..

And a Turbo Miata?...never mind...

Anyway, writing in english makes other think we have a forigen contribution to the forum, and thus making it look serious,and it gives them a good notion abuot it (Not that your writings are any less impressive ;) ).

No Hebrew 4 U Mister!

 

כדי לא להיות אוף טופיקי, אתייחס לנושא, לדעתי נשמע נחמד מאד, בקשר לבעיות בטיחותיות שצצו במוחותיכם, לא הייתי מעלה השערות כאלה, קל וחומר אם אני לא עוסק במקצוע זה, אני די בטוח שעוד עם הגיית הרעיו השאלות נשאלו רבות ונענו עוד יותר.

יותר ענייני מבחינתי להתייחס דווקא להשפעת הנושא על עניינים כמו, עלויות, יופי, התאמה לסוגי הרכב, תדירות החלפה וכד'

×
×
  • תוכן חדש...