Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3820 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קראתי כאן בשירשור אחר שאין חובה חוקית להדביק על שמשת הרכב את מדבקת הרישוי. האם זה נכון?

ואם אכן נכון - מדוע בכלל אנשים טורחים להדביק את המדבקה הזו?

פורסם

התקנה אומרת שצריך , אם מישהו אוכף את זה ? כנראה שלא, כבר עשור לפחות שלא מדביק,

 

למה טורחים להדביק? שמעתי שזה נוח יותר לשוטרים בעת בדיקת רשיונות , עם זאת , זה לא מדד , אז לא יודע.

כשאתם מחפשים את המקומות המעניינים באמת!

👈 היסטוריה על המפה | :wave: פרוייקט טיגארט

פורסם

לפי תקנה 274 א' לתקנות התעבורה חלה על מכון הרישוי החובה להדביק את מדבקת הרישוי בפינה הימנית העליונה של החלון הקדמי.

 

בתקנה לא מפורמטות סנקציות כלשהן נגד מי שלא מקיים את ההוראה הזאת.

 

אכן, שוטר שיתפוס רכב בלי רישויונות ובלי מדבקה יניח שכנראה מדובר ברכב ללא טסט בתוקף (עד אשר הנהג יוכיח אחרת)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

תודה לעונים. אם כך לא ברור למה בשירשור מקביל (דיון על זה שרכב חדש לא יזדקק 3 שנים לטסט) כתבו שאין חובה כזו (של הדבקת המדבקה).

לא יכול להדביק קישור מהמובייל.

פורסם

החובה היא על מכון הרישוי, אני פשוט השארתי את המדבקה מודבקת בקצה שלה לדף של הרישיון וזהו.

Renault fluence 2.0L 10

01 FIAT Punto HGT

01 FIAT Punto ELX

פורסם

גם אני לא מדביק.

אוליי אם היה לי רכב ישן ומאובק שעומד ברחוב ללא תזוזה אך עם טסט בתוקף, אז כן הייתי מדביק כדי שיהיה אינדיקציה לכל החפץ ליבו להציק לי שהרכב תקין ובמצב נסיעה.

ואולי לשם כך זה נועד, שאין נהג (הרכב בחניה), לראות שהרכב עם טסט?

פורסם

מדוע לא להדביק בעצם?

המדבקה נמצאת בפינה הימנית העליונה ושנה שלמה לא רואים אותה.

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

פורסם

^^^

 

כשהיינו ילדים אמרנו תירוצים במשטרה.

 

לא רואה בהדבקת המדבקה בעיה , וגם לא בהסרתה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

כאמור, אם הדבקת המדבקה היא חובה של מכון הרישוי ולא שלי, ולי אין אינטרס להדביק, למה בכלל להדביק? תירוצים למשטרה של מי?

פורסם
זה נכון בשנים הראשונות. ברכב יותר ותיק המדבקות מצטברות. קשה לגרד את הישנות.

 

לא צריך להשאיר מדבקה יותר משנה. בחלוף השנה מורידים את המודבקת ובמקומה שמים את החדשה. כך לא קשה להסיר וגם לא צוברים מדבקות של שנים קודמות

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

פורסם

כל שנה אני מוציא את הישנה בקלות ומדביק את החדשה במקום...

לא מבין את אלה עם כל המדבקות על החלון.

פורסם
כל שנה אני מוציא את הישנה בקלות ומדביק את החדשה במקום...

לא מבין את אלה עם כל המדבקות על החלון.

 

הם רוצים להראות פז"ם.

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

פורסם
לא צריך להשאיר מדבקה יותר משנה. בחלוף השנה מורידים את המודבקת ובמקומה שמים את החדשה. כך לא קשה להסיר וגם לא צוברים מדבקות של שנים קודמות

 

כל שנה אני מוציא את הישנה בקלות ומדביק את החדשה במקום...

לא מבין את אלה עם כל המדבקות על החלון.

 

האם חייל צריך להוריד את המדליה של המלחמה הקודמת כשהוא מקבל את המדליה של המלחמה החדשה?

listen-here-noob.jpg

 

זה למה טוב להשאיר את המדבקות הקודמות. :lol:

 

 

עריכה: ראיתי שעמית הביס אותי לפאנ'ץ בפחות מדקה... :|

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

ראיתי מכוניות שמרוב פז"ם הנוסע כבר לא רואה כלום.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

×
×
  • תוכן חדש...