Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3555 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 73
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מבין ה- alpha a6000,RX100,X100T מי הכי טובה? (ALL AROUND) בלי להחליף עדשות בלי לסחוב דברים אקסטרה.

כמו שאומרים point and click.

 

X100T זו מצלמה לצלמים שיודעים להסתפק באורך מוקד קבוע (יש גם מתאמים, אז נאמר... שלושה).

 

לסקי הייתי לוקח את הקטנה ביותר והנוחה לנשיאה, קרי, RX100.

 

גם לא צריך מצלמה עמידה. זה לא ראפטינג באמזונס.

בזמנו הייתי עושה סקי עם דיסקמן... אז מצלמה תחזיק מעמד גם.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
X100T זו מצלמה לצלמים שיודעים להסתפק באורך מוקד קבוע (יש גם מתאמים, אז נאמר... שלושה).

 

לסקי הייתי לוקח את הקטנה ביותר והנוחה לנשיאה, קרי, RX100.

 

גם לא צריך מצלמה עמידה. זה לא ראפטינג באמזונס.

בזמנו הייתי עושה סקי עם דיסקמן... אז מצלמה תחזיק מעמד גם.

 

יכול להיות שאתה מאוד צודק לגבי ה-RX100. קטנה ונראת מעולה לתפקיד. האמת כרגע מאז שגיליתי את ה-X100T אני לא מפסיק לחפש עליה ביקורות והיא נשמעת ממש כיפית לשימוש ואיכותית. מחר אני אצא עם הגופרו ואצלפ כמה תמונות לראות איך היא בתור מצלמה והאם היא יכולה לספק גם בתור המצלמה הראשית.

אבל מכל הסיפור הזה עד כה הפוגי' ממש מגניבה!

8)
פורסם

זו המצלמה שאני הייתי קונה לעצמי היום, אבל אני מצלם רק עם פריים מאורך מוקד קצת רחב עד טלה קצר בלבד.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

ספר לאישתי, שהספיקה להרוס 2 מצלמות שקניתי לה בעבר בחופשות סקי (היא גולשת סנובורד, וקפיצות עם הסנובורד לא זרות לה, בעוד שאני מסתפק בלהתגלג מהמדרון הכי תלול עם הסנובורד). [emoji4]

פורסם

מה שלא זר לה זה כנראה נפילות על הפנים:roll:, שאז המצלמה זו לא הדאגה העיקרית...:shock:

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אה, נו... אפשר להרוס הכל, אם משתדלים.

בשביל להעיף מצלמה מהיד לא צריך סקי (עובדה, זה קורה לי עם הטלפון פעמיים ביום).

בשביל שזה לא ייקרה, צריך את המשמעת של ללפף את הרצועה על היד.

וגם לסגור כיסים רצוי...

 

אני עוד זוכר מהאייטיז, מכר מצלם וידאו עם מצלמת VHS על הכתף, תוך כדי שהוא עושה סקי עם הגב למדרון (יענו, רוורס).

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם (נערך)

שאלה לכל בעלי הa6000, מישהו ממכם יש במקרה ניסיון בצלילה עם המצלמה ? ראיתי 2 חברות Neewer או Meikon עם מחיר נורמלי, האם יש המלצות? (אני יודע ikelite הכי מומלץ אבל המחיר של קייס שלהם עולה 1k$ =/)

 

למען הסר ספק, יש ביטוח של mack. (לrenaultfreek מומלץ לך לעשות את זה גם למצלמות שלך אם אשתך הורסת אותם בתדירות גבוהה..)

עריכה אחרונה על ידי Taimors
  • 8 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

DSC05187_small.jpg

מקפיץ - מתברר שאפשר לצלם תמונות סבירות לגמרי גם עם עדשת הקיט.

אחרי שהכרחתי את עצמי להשתמש בה כמה ימים, אני משתפר.

זאת לא חדות של פריים אבל נו, שוין, ממש לא נורא.

 

(נא ללחוץ להגדלה)

 

הקטנה מהמקור ל-3000x2000 + תיקון color cast מהגגון הירקרק בגן החיות.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

יש קיט ויש קיט.

זו תמונה יפה והעדשה נראית מוצלחת.

ה-OMD שלי באה עם קיט 12-50(24-100) שהיא ממש לא משהו. פשוט רואים את העדר הפירוט. גם מול האור היא לא מצטיינת (את הפלייר המוגזם שלה ניתן להפוך לאפקט...)

היא לא בלתי שמישה, אבל לא מוצלחת.

.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

ספיידרמן יום צילומים בהחלט יכול להיות נחמד.

אני בעד משהו בחוה"מ.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR


×
×
  • תוכן חדש...