Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3555 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הכלל הראשון - תאורה תאורה תאורה - לא השתנה ב-200+ שנות צילום.

אולי כדאי שאתחיל בלא לצלם עד שהתאורה טובה. אח״כ נסדר את הרקע, זה כבר תלוי בקפריזות של הדוגמן...

יאללה לאימונים.

 

קודם כל תוכן. קומפוזיציה. זה כולל רקע.

 

אחר כך תאורה.

 

העיניים מעולות. המפסק, בהההה!

גם המשקוף.

 

"קשה לצלם ילדים", זה לא תירוץ!

 

לעבודה...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

  • תגובות 73
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ילדים זה החזירו אותי לslr. ככה אני קוה לה: מצלמת ילדים. הכי חשוב זה פוקוס מהיר ופלאש חיצוני לתקרה שיאיר את זה. ככה אתה לא תלוי בתאורה.

פורסם

העיניים מעולות. המפסק, בהההה! גם המשקוף.

הכול עניין של קונטקסט. תכניס את זה לכתבה על מעמד הביניים בישראל הכורע תחת נטל המסים,

שנאלץ לקושש מעות על מנת לשכור דירות שנראות כמו פח, והנה יש לך זיו של תקווה במבטו של הילד

על רקע העליבות הכללית... הופ, אחלה צילום. :twisted:

 

יש פה יותר מרובד אחד של סרקזם.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

תתחדש, הסוני בחירה מעולה בתקציב הנ"ל, אפילו שאני היתי מגדיל את התקציב ולוקח את הפוג'י :wink:

וסתם בשביל להגביר את היצירתיות, הנה מספר תמונות עם הפוג'י :-D (התינוקת זאת הבת שלי שכבר בת חודשיים).

DSCF3784.jpg

DSCF3798.jpg

DSCF3935.jpg

DSCF4302.jpg

DSCF4343.jpg

DSCF4410.jpg

DSCF4465.jpg

DSCF4473.jpg

פורסם

לצילום בבית - אתה רוצה מצלמה שתתן ISO גבוה נקי והרבה שליטה בDOF בשביל לטשטש רקעים לא מוצלחים, ואתה רוצה עדשה רחבה. בקיצור - סנסור גדול. יצוב תמונה טוב גם עוזר.

 

תרומתי הצנועה - ניקון D5200 עם ניקון 50 מ"מ פריים:

 

vyrYoLj.jpg

 

אני קבוע עם ה50 מ"מ, היא זולה ומדהימה ואני לא בטוח שאני רוצה להשאר עם הניקון בשביל להשקיע בעדשות אחרות. הצילום עם prime שבעצם נמצאת קבוע על המצלמה גם משפר את היכולות שלי. כנראה שה35 מ"מ הייתה יותר ורסטילית, אבל אני מסתדר.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

אנא קרא את כל השרשור, רועי :-)

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

אני קבוע עם ה50 מ"מ, היא זולה ומדהימה ואני לא בטוח שאני רוצה להשאר עם הניקון בשביל להשקיע בעדשות אחרות. הצילום עם prime שבעצם נמצאת קבוע על המצלמה גם משפר את היכולות שלי. כנראה שה35 מ"מ הייתה יותר ורסטילית, אבל אני מסתדר.

לניקון יש 35ממ זולה יחסית, היא תיהיה הרבה יותר פרקטית על גוף קרופ. אני גם מצלם רק עם פריים. חדות למחיר ומפתח צמצם זה משהו שאי אפשר לקבל עם הזום (באותם מחירים כמובן).

 

פותח השרשור, תתחדש. בחירה חכמה עשית.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

רועי הDSLR זה כיף, אבל זה גם מאוד לא נוח (אני לוקח אותן רק כשיש צורך לצילומי עבודה.)

לרוב אני מסתובב רק עם הפוג'י וה16 ממ, גם בתאורה מאוד גרועה היא מוציאה תוצאות מעולות, במאי אני הולך להיות במופע של AC/DC, והפוג'י הולכת להתלבות אלי 8)

DSCF4641-2.jpg

DSCF4726.jpg

DSCF4748.jpg

DSCF4761.jpg

DSCF4776.jpg

פורסם

אחלה צילומים, אבל לדעתי האובייקטיבית *שיעול שיעול* הדוגמנים אצלי יפים יותר. אולי בגלל שהם רק חצי שוויצרים... :twisted:

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.


×
×
  • תוכן חדש...