Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3823 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

הגיע הזמן לעשות טיימינג לרכב (95 אלף קמ, אני מקדים).

הלכתי ליבואן כדי לשמוע קצת עלויות למרות שאין בכוונתי לעשות את הטיפול אצלם אלה במורשה אחר.

אחרי שהוצאתי עלויות של החלקים מהמחסנאי (סט טיימינג קומפלט ומשאבת מים).

ניגשתי אל הבחור בקבלה לקבל הצעת מחיר כוללת עבודה במוסך.

הבחור פתח לי את הת.ז של הרכב עם מספר רישוי+שילדה במחשבים שלהם.

הוא טוען שיש לי דגם מנוע CGGB 1.4 אטמוספרי 86 כס.

וטוען שלא רשום ברשימת טיפולים (עד 120 אלף קמ) שיש לעשות טיימינג וכי ברכב קיימת שרשרת ולא רצועה.

 

אמרתי לו שקראתי לא מעט על המנוע עוד מדורותיו הקודמים לפני שרכשתי את הרכב, ולדעתי אין דבר כזה במנועים האלה שרשרת טיימינג למיטב ידיעתי, והבהרתי לו שזה מנוע 1.4 אטמוספרי גיר רגיל.

אבל אם היבואן אומר כנראה שאני טועה.

 

הלכתי למוסך מורשה שאני ותיק אצלו, פתחנו מכסה בעל שני קליפסים והתגלתה לעינינו הרצועה ושאר אביזריה.

 

רציתי לחזור לבחור מהיבואן ולומר לו שאני מאוכזב ממנו ומהמקצועיות שלהם, שני רכבים קניתי מהם וכ"אבא ואמא" של המותג הם מראים חוסר ידע, היום בפאביה פשוטה מחר באוקטביה עמוסה בטכנולוגיה.

מעניין אם לא הייתי חובב רכב והרכב היה מטופל רק אצלם אם הם היו מחליפים טיימינג מתישהו ומה היה קורה אם חס וחלילה היה הולך מנוע בעתיד בגלל זה.

מעצבן שמקום שאמור ליהיות ממלכה למותג סקודה, שמתעסק במספר דגמים בלבד ורואה כל יום אך ורק את רכבי הקונצרן מפגין חוסר ידע, עכשיו זה רק הצעת מחיר, מחר זה מכונאי שמקטין ראש ובום הולך מנוע.

עד כאן הסיפור של היבואן.

 

לגבי החלפה של הטיימינג והמשאבה.

האם כדאי לדעתכם להחליף לסט טיימינג מקורי של היבואן או להחליף לסט שמכיל חלקים של חברות כמו GATES\INA בחצי מחיר?

 

לגבי משאבה, האם למישהו יש ניסיון עם משאבה תחליפית?

 

ככל הנראה אני יסגור עם המוסך שלי שיזמין סט טיימינג של GATES, ומשאבה מקורית מהיבואן.

מה הדעה שלכם?

 

תודה.

עריכה אחרונה על ידי nir100
פורסם

איך אתה מקדים אם נסעת 95K? יש לי את אותו המנוע בסיאט וממה שזכור לי ההנחיה בחוברת הטיפולים היא להחליף כל 90K או 4 שנים.

פורסם (נערך)

לפי אוטודאטה:

 

Timing Belt - Renew

 

 

  • Every 60000 miles or 60 months

 

ככה שהבחור מעליך צודק, 60 אלף מייל זה 96K קילומטר, יש לך עוד אלף לטיימינג, או עוד שנה.

 

לגבי חלפים, אין בעיה ללכת על חליפי איכותי.

 

בנוסף מחזק את מאור לגבי הביזיון.

עריכה אחרונה על ידי asafasaf

Stay Dirty

פורסם

דרך אגב מהו קוד מנוע כפי שרשום ברישיון הרכב ?

 

שים לב שברכך קיימת רצועת תיזמון ראשית+רצועת תיזמון המחברת בין שני גלי הזיזים.

איזה כייף לי :)

פורסם

ברישיון רשום CGG, אבל אתמול שהייתי בסוכנות ירד גשם ולא היה לי כוח לצאת לרכב, אמרתי לו שיבדוק במחשב.

 

מה לגבי משאבת מים, לקנות תחליפית או לקנות מקורית בפי 3 מחיר?

פורסם

מה שמפחיד אותי זה שאין ברכב שעון חום, ויקח לי קצת זמן להתקין סמארטפון שמתקשר עם obd.

 

כבר קרו מקרים שמשאבה תחליפית לא מספקת ספיקה כמו המקורית.

פורסם

מתעלק,

מישהו יודע מי יצרן הOEM של המשאבות של VW - גם לי הציעו משאבה איטלקית או ספרדית או בהזמנה מיוחדת יקר יותר גרמנית (לא נתנו שמות יצרן)?

וכמו כן, יש פערי איכות בין INA\SKF\GATS?

לגבי הנוזל קירור, האם נוזל G13 לא מקורי גרמני בטוח כמו המקורי?

תודה.

פורסם

לא יודע לענות לך לגבי השאלה הראשונה, לא ניתקלתי עם משאבות מים מהחברות שציינת.

 

לגבי הנוזל קירור אין בעיה להשתמש בחברה אחרת שהיא לא המקורי כל עוד היא עומדת בתקן.

כמו EUROL למשל.

רועי

פורסם

בגולף אצלי (2.0FSI) התקנתי משאבה גרמנית HEPU.

ולאחר מס' שבועות החלה נזילה מהפקק.

החלפתי אותה למשאבה איטלקית METALI.

ועבינתיים טפו טפו הכל בסדר.

×
×
  • תוכן חדש...