Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אלבום העשור


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3836 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום התחדשתי בספר מיוחד- אלבום העשור!!!!

כיף ומעניין מאוד כזו כמות עצומה של רכבים שכבר חלקם לא קיימים,

אני מאוד אהבתי את הספר.

ועכשיו, לכבוד שנת ה- 30 של המועדון יש לי שאלה

 

האם מתכננים להוציא ספר חדש- אלבום ה30 ???

האתר שלי: asfanoot.weebly.com

בלוג, צור קשר ותמונות מתצוגות ומוזיאונים של רכבי אספנות

סירטונים, ראיונות וסקירות בקרוב :king:

פורסם
ישנן 3 בעיות בעריכת ספר שכזה והן

כסף

כסף

ועוד כסף.

 

שלום לכולם

אכן היתה כוונה להרים פרויקט

של אלבום ה 30

היו מספר פגישןת בעיינין

בסקר שערכנו הביעו נכונות להשתתף

ולפרסם כ 20 אחוז מכלל חברי המועדון

זה ממש לא מיצג את כלל המועדון

וכמובן לא כלכלי לצערנו

פורסם

חבל מאוד שאנשים לא רוצים להשתתף בפרויקט כזה.

האתר שלי: asfanoot.weebly.com

בלוג, צור קשר ותמונות מתצוגות ומוזיאונים של רכבי אספנות

סירטונים, ראיונות וסקירות בקרוב :king:

פורסם

אכן יוזמה ששווה מאמץ..אולי חסויות של חברות רכב וכו יאפשרו כלכלית להרים אלבום מכובד ?

"פיטי" בדרכים.... רוני

פורסם
ישנן 3 בעיות בעריכת ספר שכזה והן

כסף

כסף

ועוד כסף.

 

 

לדעתך לא היו בעיות כסף גל לפני 20 שנה? מועדון החמש הצליח להשיג הרבה תרומות וחסויות כדי להשיג את הכסף. ומה שונה לפני 20 שנה מעכשיו?! בדיוק כמו לפני 20 שנה מועדון החמש יכול ליצור קשר עם עסקים וחברות כדי להשיג חסויות ותרומות. חלק גדול מאוד מאלבום העשור מלא בפרסומות. אז מה הבעיה לעשות כך גם הפעם?

אם תהיה כוונה של ממש אז ימצאו נותני חסות, ימצאו את הכסף שצריך ויופק אלבום.

האתר שלי: asfanoot.weebly.com

בלוג, צור קשר ותמונות מתצוגות ומוזיאונים של רכבי אספנות

סירטונים, ראיונות וסקירות בקרוב :king:

פורסם
לדעתך לא היו בעיות כסף גל לפני 20 שנה? מועדון החמש הצליח להשיג הרבה תרומות וחסויות כדי להשיג את הכסף. ומה שונה לפני 20 שנה מעכשיו?! בדיוק כמו לפני 20 שנה מועדון החמש יכול ליצור קשר עם עסקים וחברות כדי להשיג חסויות ותרומות. חלק גדול מאוד מאלבום העשור מלא בפרסומות. אז מה הבעיה לעשות כך גם הפעם?

אם תהיה כוונה של ממש אז ימצאו נותני חסות, ימצאו את הכסף שצריך ויופק אלבום.

 

הי

או קיי אכן היתה כונה של ממש

להפיק את האלבום אנה בבקשה

הביאו חסויות ורצון של חברים והעסק ירוץ

פורסם

ועד מועדון החמש מתכנס פעם בחודש. הישיבה פתוחה לחברים. ניתן לברר את מועד הפגישה במשרד המועדון

מי שיש לו רעיון ודרכים כיצד ליצור קשר עם עסקים וחברות כדי להשיג תרומות וחסויות יכול להגיע ולהציג זאת לוועד. גם יוכל לקבל על עצמו את תפקיד מגייס התרומות של המועדון. גם ניתן להתנדב ולסייע בפעילויות אחרות של המועדון, כי לעיתים אין מספיק מתנדבים,

כדאי לציין ש"כוונה של ממש", לא ממש מביאה חסויות.

כל שנותר עכשיו הוא להרים את הכפפה.

×
×
  • תוכן חדש...