Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3846 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם ושבת שלום,

 

בשעה טובה מצטרפת למשפחה (לראשונה) קיה פיקנטו 2011 בצבע סטיקלייט צהוב (או נזלת...).

 

ברצוני לעשות לרכב יישור קו בנושאים מטה ואשמח לדעת מה הרכב צריך לעבור וכמה זה יעלה במקום מקצועי וכמה זה יעלה בביצוע עצמי עם ארכוש את הרכיבים (ואם זה יעזור בכלל):

1. החזרת החיים לפלסטיקה בתא נוסעים וניקוי דבק/שומן מהפלסטיקה.

2. הוצאת כטמים מהמושבים והחזרתם למצב מקורי ככל הניתן.

3. הברקת הצבע החיצוני והארכת חייו (פוליש וקס?).

4. תיקון כיפוף בפח בבית הגלגל הימני קידמי (פונה החוצה), הכיפוף נראה לא נורא, שמעתי על pdr, כמה זה יכול לעלות רק למקום הזה?

5. ניקוי תא מנוע וחלקיו.

 

שאלה נוספת:

בעבר זכור לי מקום שנתן בימי שישי להביא את הרכב ואת התכשירים ולנקות בחינם שם, עדיין קיים דבר כזה?

 

תודה רבה לכולם מראש.

 

איתי

פורסם

דווקא את זה אני כרגע מתעדף נמוך ומתכנן אולי לעשות פלסטידיפ על הטסות הקיימות.

לפחות עד שיתפנה עוד כסף...

פורסם

וואו, נראה כאילו הובילו ברכב בהמות ולא ניקו בפנים מעולם.

לפני הכל תנקה טוב בפנים:

APC על המושבים, שטיחים, תקרה, פלסטיקה.

אם יש שואב רטוב, רסס מעט מהחומר, תשאיר דקה-שתיים, שפשף בעדינות עם מברשת רכה ושאב את הנזלים והג'יפה.

אם אין שואב רטוב, רסס מהחומר, השרה מעט זמן, שפשף עם מברשת עדינה ורכה והספג נוזלים עם מטלית לחה ונקיה.

פורסם

דבר איתי אם אתה מעוניין.

לגבי פנים הרכב, אפשר לחדש אותו, פלסטיקה ריפודים והכול.

 

לגבי הכיפוף בפח, זה כבר דורש פחח או PDR.

לגבי הצבע, לא מחייב ישר לעשות פוליש, ייתכן ופלסטלינה ואוטם צבע יעשו את העבודה.

פורסם

היי

תודה, הכי קריטי לי זה התא נוסעים וכמה שיותר מהר.

 

קראתי קצת על נפלאות הapc , האם זה באמת יעבוד אצלי וישחזר את התא נוסעים?

פורסם

הגבתי לך.

בנוסף חשבתי שאם כבר אני מבצע בעצמי את הניקוי לתא נוסעים (זה כנראה מה שיהיה) ואין לי שואב חזק וגדול לעשות איתו את האוטו אז לפני שאבצע apc אולי אקפוץ לאחת משטיפות הרכב ואבקש שאיבה מלאה של פנים הרכב.

מה דעתכם בנושא?

פורסם

שאיבה לפני apc לא תשיג את התוצאה הרצויה,

הרעיון הוא שהשואב מושך את הג'פה שהחומר ריכך.

אתה יכול לשאוב לפני ולנקות עם מטליות ללא שואב, גם זה יעבוד מצוין אך לא כמו שאיבה בשואב רטוב.

×
×
  • תוכן חדש...