Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7834 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

א. רוני, תודה לך על הרשות לכתוב באופ-טופיק אחרי שביקשתי *** פעמים :lol:

ב.http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3028182,00.html

אני וחברים שלי רוצים ללכת לקארטינג (פעם ראשונה, אל תצחקו).

ובטלה הזאת: http://www.ynet.co.il/PicServer2/01082004/482785/car_ot.gif

כתוב 45 ש"ח למקצה(אני מדבר על קארטינג רחובות). עכשיו מה זה מקצה? האם מדובר פה בזמן? בהקפות? ובכללי זה מהנה ללכת לקארטינג? ועוד דבר האם חובה לקחת קורס או שזה למי שרוצה?

ג. בשביל לא לפתוח ת'רד נוסף מצאתי סתם משחק חמוד :

http://www.teagames.com/games/bmxghost/play.php

וגם

http://www.teagames.com/games/bmxbackflips/play.php

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם

מקצה זה 10 דקות

אני לא יודע אם זה ככה בכל מקום אבל זה בחיפה ככה

HU: Pioneer deh-6050UB, AMP: boss ch-650.

 

Suzuki Jimny 2003:-P

פורסם

כן? האם העלויות של מורה נהיגה כוללות צמיגי סליקס שנמצאים בהחלקה תמידית, שכירות, ביטוח כזה, צוות אנשים במקום.. וכו'?

מעבר לזה, נראה אותך עושה שלושה מקצים רצופים. אתה תצא מפורק כולך. אני מבטיח לך.

גם 45 זה לא נורא - המחיר עמד על 55-50 לפני שנה, ברוב המקומות.

 

ואגב, ברחובות זה סופר-כיף ומאוד מאורגן. הייתי שם ביום שבת בערב, בהחלטה ספונטנית שכזו.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

מה? 10 דקות זה מספיק? אתה בא להגיד לי שב10 דקות אתה נהנה ואף להפך יותר מ10 יהיה קשה ומעייף לנהוג?

והבנתי שבקארטינג הזה יש קלאצ' רטוב-מה זה?

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם

אולי צנטרפוגלי ?

נתפס כשמעלים טורים ומשתחרר כשמורידים טורים

HU: Pioneer deh-6050UB, AMP: boss ch-650.

 

Suzuki Jimny 2003:-P

פורסם

זה המחיר!

 

45 ש"ח בשביל 10 דקות

תאמין לי... לך, תשלם, תהנה...

ואז בדרך הביתה תרגיש שז**נו אותך.

 

:shock:

חבר הפורום רמי מינץ נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך.

 

DFC

פורסם

מה רע במקצה של 10 דקות?

 

זה בערך 20 סיבובים ודיי הגיוני..

רוצה יותר? קח קורס קארטינג במחיר 300 ש"ח, שם כבר יתפרקו לך הידיים.

פורסם

זה שווה את זה

אחרי הפעם הראשונה (והיחידה) שעשיתי שני מקצים ברצף, הייתי גמור..

אחרי זה גילתי גם כמה סימנים כחולים (מישהו נכנס בי מהצד וקיבלתי מכה מהכיסא)

וקמתי למחרת עם כל (!!) השירים תפוסים :roll: אבל זה שווה את זה :-D

 

וכן אני מסכים שלא יזיק להקל קצת במחיר..

hope for the best, expect the worse.

פורסם

קצת תשובות:

 

מקצה = 10 דקות. כמה הקפות תעשה זה כבר תלוי בך.

האם לגדל קרפדות זה מהנה? לא יודע, תלוי מי אתה.

אמא שלי בטח לא תאהב קארטינג. אני אוהב. אני חושב שגם אתה תאהב את זה...

45 שקל ל-10 דקות. נשמע הרבה לפני, "שווה כל שקל" אחרי.

אם תרצה קח זוג מקצים, אם לא בא לך להוציא 90 ש"ח קח רק אחד. כך או כך למחרת אתה תרגיש את שרירי הידיים תפוסים.

 

תהנה !

 

 

עריכה1) קורס הוא רשות בתשלום כמובן. אבל בכל אופן לפני עליה למסלול אתה עובר הדרכה בסיסית.

עריכה2) בקארטינג משתמשים בקלאצ' צנטרפוגלי רטוב. המבנה שלו מזכיר בלם תוף, כשהסל"ד עולה הרפידות שלו יוצרות מגע עם התוף וכוח עובר לגלגלים. למה רטוב? כי הוא נמצא במערכת סגורה של שמן.

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

×
×
  • תוכן חדש...