Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3862 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן, אחרי התייעצות עם חברי הפורום, היום עשיתי פוליש ווקס לרכב.

 

החומרים שהשתמשתי בהם:

פולישר של מגווירס G110V2

שטפתי את הרכב עם שמפו של מגוואירס ומטליות מיקרופייבר

השתמשתי בפד של LC בשיטת CCS - השחור

פוליש עדין של מגווירס

ווקס של TURTLE

 

במכסה מנוע היה חלק מאוד קשה ופחדתי כבר לפגוע בצבע, אז אלו התוצאות שיצאו:

 

לפני:

20151129_141921.jpg20151129_141943.jpg

 

 

 

אחרי:

20151129_155612.jpg

20151129_155618.jpg

20151129_162740.jpg20151129_162509.jpg20151129_162433.jpg20151129_162303.jpg20151129_162228.jpg20151129_162133.jpg20151129_162318.jpg

פורסם

לפד שחור אין חיתוך והוא טוב רק ליישום ווקס או גלייז.

לא רשמת באם עשית פלסטלינה קודם לפוליש ואם עברת עם ipa.

Sometimes one middle finger isn't enough to let someone know how you feel. That's why you have two hands

פורסם

מכסה מנוע לא באותו צבע של הרכב (איכות ירודה) לכן היה יותר קשה לעבוד עליו

מעבר לזה שפוליש בחלקים גלויים תמיד יותר קשים מחלקים אחרים. כמו כן יש לך

הרבה קילופי לכה.

 

אני רואה גם הרבה מריחות של הפוליש מעל הצבע -אכן? זה שהרושם

שאני מקבל מהתמונות.

 

בכללית הרכב נראה די יפה לשנתו -תמיד טוב לעשות לבד טיפול דיטיילינג

הסיפוק שבזה לא נמדד בכסף.

פורסם
לפד שחור אין חיתוך והוא טוב רק ליישום ווקס או גלייז.

לא רשמת באם עשית פלסטלינה קודם לפוליש ואם עברת עם ipa.

אם לא רשמתי אז לא עשיתי :) ציינתי כל מה שעשיתי.

משה באוטוסטור אמר לי להשתמש בשחור ובפוליש העדין של מגווירס.

מכסה מנוע לא באותו צבע של הרכב (איכות ירודה) לכן היה יותר קשה לעבוד עליו

מעבר לזה שפוליש בחלקים גלויים תמיד יותר קשים מחלקים אחרים. כמו כן יש לך

הרבה קילופי לכה.

 

אני רואה גם הרבה מריחות של הפוליש מעל הצבע -אכן? זה שהרושם

שאני מקבל מהתמונות.

 

בכללית הרכב נראה די יפה לשנתו -תמיד טוב לעשות לבד טיפול דיטיילינג

הסיפוק שבזה לא נמדד בכסף.

איפה הצלחת לראות מריחות של הפוליש? אני לא רואה את זה.

הרכב נראה טוב יחסית זה נכון, הצבע די חזק לרכב בן 11, מה שכן, ב10 שנים הראשונות הוא לא היה אצלי ואני לא יודע בדיוק מה עשו לו, אז כן יש המון פיצוצים מהלקה במיוחד מקדימה, מאחור ובדפנות של הגג.

פורסם
בשתי התמונות הראשונה של אחרי פוליש. אולי זה השתקפות?

יכול להיות.

 

העיקר שאתה מרוצה, זה הכי חשוב.

אה, בדיוק ניגבתי שם את הווקס ודפקתי תמונה תוך כדי :) עברתי בהתחלה עם מיקרופייבר ווקס ואז עם עוד מטלית לנגב את כל השאריות

פורסם
חמוד רכב יחסית שמור .

תודה, זה המעט שאני יכול לעשות על מנת שהוא יתלבט בסופו של דבר ביום המכירה בין כל הGLF יוצאות השכרה שיהיו אי שם.

×
×
  • תוכן חדש...