Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1308 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גם אני מחפש מהיכן לקנות לגו במחירים סבירים. עד כה איתרתי את thehut.com שהתימחור שלו זול מהמקובל בארץ ושולח במחירים סבירים או בחינם בקנייה גדולה.

יחד עם זאת, טרם יצא לי להזמין מהם.

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם

ניסית את https://m.iwantoneofthose.com/ ?

 

Sent from my ASUS_T00P using Tapatalk

יונדאי סונטה 2000 | פורד מונדאו 2010 | מיצובישי גרנדיס 2005 | שברולט אפלנדר 2007

בתאריך 1.8.2021 בשעה 17:55, m3x7r3m3 כתב:

איך יודעים שפוליטיקאי משקר? השפתיים שלו זזות

 

פורסם

חשקה נפשי בפיטנס טראקר מסוכ Fitbit Alta HR. אממה. באיביי זה יקר טילים, באמזון לא מצאתי מקום ששולח לארץ.

יש למישהו כיוון איפה קונים את הצעצוע? יש לציין שלפני חודשיים בלי בעיה קניתי סוג אחר מאמזון UK, אבל את הדגם הזה משום מה אני לא מצליח לקנות.

פורסם

למה דווקא פיטביט? אאל"ט במבחני דיוק מדידת הדופק הוא ממש לא הבריק. במניית צעדים הוא דווקא די טוב, בתנאי שהוא נענד על המתניים. מוני צעדים על שורש כף היד אינם אמינים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

כי הוא הכי קטן בגודל והכי משוכלל בשינה. אתה טועה. מערכת מדידה שלו מאוד קרובה לרצועה כל עוד לא עושים אינרטוולים ולא עולים מעל 150 שם הוא מתחיל לזייף. באולם כושר אני עדיין משתמש ברצועה.

פורסם

אני לא מכיר אותו מקרוב. מצאתי מחקר (אאל"ט אמריקאי) שהשווה בין מספר שעונים עם חיישני דופק אופטיים לבין רצועת דופק ולבין האק"ג של מכשיר בדיקות מאמץ. רצועת הדופק דייקה ב-99%, כל האופטיים בהרבה פחות, הפיטביט עמד על 84%.

 

לפני מספר חודשים היתה גם סקירה ב-YNET של מחקר שבוצע בישראל, השעונים היחידים שהגיעו לדיוק גבוה היו של פולאר (אני מדבר על חישנים אופטיים. רצועות הרבה יותר מדוייקות).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

למה אתה חושב שמדידת דופק מעניינת אותי בכלל ומנסה לשכנע במובן מאליו שרצועה יותר מדוייקת מחיישן אופטי?

אאל"ט לא שאלתי מה לקנות, אלא איפה, ואפילו טרחתי להסביר למה, אבל אתה עדיין מושך את זה לכיוון שלא רלוונטי לא לשאלה הראשונית שלי ולא לסיבות שאני רוצה את המכשיר.

בוא נתרכז בשאלה ונושא השרשור.

תודה.

פורסם
חשקה נפשי בפיטנס טראקר מסוכ Fitbit Alta HR. אממה. באיביי זה יקר טילים, באמזון לא מצאתי מקום ששולח לארץ.

יש למישהו כיוון איפה קונים את הצעצוע? יש לציין שלפני חודשיים בלי בעיה קניתי סוג אחר מאמזון UK, אבל את הדגם הזה משום מה אני לא מצליח לקנות.

אשמח אם בכל זאת מישהו מכיר מי שוכר, מי שלוח?

פורסם

מכונת האספרסו שלי התחילה לזייף לאחרונה ונמסרה לחבר פורום.

 

ראיתי שיש מבצע על הנספרסו Inissia ב300 ש"ח (בארץ היא עלתה 700 בערך) והזמנתי בסופ"ש לפני שבוע.

בימים הקרובים היא הייתה אמורה כבר להיות אצלי וראיתי שיצא מבצע נוסף על האסנזה החדשה שאמנם מבחינת ביצועים שווה לאיניסיה אבל היא קטנה משמעותית ממנה וזה משמעותי בשבילי.

 

בכמה? 450 ש"ח (!) כשבארץ במבצע חבר היא בערך 750 ש"ח.

 

עליתי לשירות של אמאזון בצ'אט, קיבלתי החזר מלא על המכונה הישנה והזמנתי את האסנזה החדשה, לחבילה ד"א דחפתי עוד 8 ראשים של מברשת שיניים OralB (בארץ - 4 ראשים ב80 ש"ח!) והוספתי סה"כ 45 ש"ח לכל ה8!

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:

פורסם
מכונת האספרסו שלי התחילה לזייף לאחרונה ונמסרה לחבר פורום.

 

ראיתי שיש מבצע על הנספרסו Inissia ב300 ש"ח (בארץ היא עלתה 700 בערך) והזמנתי בסופ"ש לפני שבוע.

בימים הקרובים היא הייתה אמורה כבר להיות אצלי וראיתי שיצא מבצע נוסף על האסנזה החדשה שאמנם מבחינת ביצועים שווה לאיניסיה אבל היא קטנה משמעותית ממנה וזה משמעותי בשבילי.

 

בכמה? 450 ש"ח (!) כשבארץ במבצע חבר היא בערך 750 ש"ח.

 

עליתי לשירות של אמאזון בצ'אט, קיבלתי החזר מלא על המכונה הישנה והזמנתי את האסנזה החדשה, לחבילה ד"א דחפתי עוד 8 ראשים של מברשת שיניים OralB (בארץ - 4 ראשים ב80 ש"ח!) והוספתי סה"כ 45 ש"ח לכל ה8!

 

נשמח לקישור מתאים.

אם מצאת רכב טוב - זה פשוט פצצה של רכב. הוא לא הכי טוב בכלום. הוא הכי טוב בהכל ביחד.

פורסם
גם אני מחפש מהיכן לקנות לגו במחירים סבירים. עד כה איתרתי את thehut.com שהתימחור שלו זול מהמקובל בארץ ושולח במחירים סבירים או בחינם בקנייה גדולה.

יחד עם זאת, טרם יצא לי להזמין מהם.

 

אמזון יפן (צריך חשבון חדש לסניף היפני) עושים משלוח ארצה , צריך לדעת "ליפול" על מחירי מבצע.

אכן כפי שציינת את

thehut.com יש להם משלוח ארצה , רכשתי מהם כבר כמה פעמים.

×
×
  • תוכן חדש...