Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1307 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אין שום בעיה, המטען תומך 110V-220V רק צריך מתאם שעולה 2.5 שח.

 

קפוץ לשורה שכתוב: Power Adapter

https://www.asus.com/us/Laptops/ASUSPRO-P2440UQ/specifications/

 

תודה רבה

 

זה אותו המחשב להערכתך?

http://www.nayadnayad.co.il/Product.aspx?ProductID=19595

זה זול משמעותית.

יש הבדל בשם הדגם בין UA לUQ (וגם ב"תת דגם"), אבל לא הצלחתי למצוא שום שינוי במפרט עצמו

מתכון ל קפה נוטלה

פורסם

למישהו יש המלצות לגבי הזמנת עדשות מגע מחו"ל?

בעבר הייתי נוהג להזמין acuvue oasys מארה"ב אבל בשלב מסוים זה הפסיק להיות משתלם. ככל ויש תובנות חדשות והמלצות בנושא אשמח לשמוע.

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם

^ המחיר של המצלמה ממש קרץ לי אבל הביקורות ממש גרועות. במיוחד מטריד עניין האי עמידות בחום שמתלוננים עליו.

פורסם

^^^

הזמנתי. דווקא הביקורות בסדר, בייחוד של החבר׳ה כאן בפורום.

 

הנה:

מצלמה XIAOMI YI

 

https://r.tapatalk.com/shareLink?share_fid=28771&share_tid=636545&url=http%3A%2F%2Fwww%2Ecarsforum%2Eco%2Eil%2Fvb%2Fshowthread%2Ephp%3Ft%3D636545&share_type=t

 

גם אני לא אוהב 2 דברים: שהיא על סוללה ושהיא די בומבסטית, אבל שווה ניסיון.

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

מצלמת אקשן SJ6

 

https://www.gearbest.com/action-cameras/pp_449913.html

 

המחיר הכי זול שהיה להבנתי , עם קופון GBSJ699 יוצא 93 דולר.

אם משלמים עם PAYPAL אמורה להיות לפי האתר עוד הנחה אבל לא ראיתי אותה משום מה

 

אציין שבדצמבר הזמנתי לאחותי את ה5000 איקס שעושה יופי של עבודה.

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם
מתי לרכוש משחקים לאקסבוקס, לחכות לבלאק פריידי?

לדעתי תתחיל במינוי לגולד. שווה כל שקל. אם תעשה מינוי אמריקאי, יש ארבעה משחקים חינמיים בכל חודש והטבות מעולות על משחקים חדשים.

באתר cd keys יש מבצעים מצויינים. אני רכשתי מינוי ל-15 חודשים במשהו כמו 50$.

באמאזון יש לא אחת מבצע על משחקי אקס חדשים. שווה לשים לב.

פורסם

מחפש המלצה למכשיר שאפשר לחבר לטלויזיה כדי לראות NETFLIX וסרטים מהמחשב.

אני מוריד חלק גדול מהתכנים שאני רואה אז חשוב לי שתהיה אפשרות לסדר כתוביות, כנראה עדיפות למכשיר שמריץ WIN.

ראיתי שרוב המכשירים האלו לא באים עם דיסק קשיח, יש אפשרות נוחה שתאפשר למכשיר גישה לתיקיה מסויימת במחשב אחר ושם יהיו כל הסרטים\סדרות?

מתכוון לחבר אל המכשיר מקלדת אלחוטית.

 

 

רוצה להשקיע משהו כמו 200 ש"ח, אבל אם חייב אז גם 300.

They are trying to ban me...

×
×
  • תוכן חדש...