Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1307 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברים, מישהו ידוע מהיכן אפשר לרכוש מחבט טניס במחיר נורמלי?

באמזון כל ספק דורש משלוח גבוה פי כמה מערך המוצר ורובם אפילו לא שולחים לישראל, על החנויות בארץ אני לא צריך בכלל להרחיב מבחינת מחיר כי זה פשוט מגוחך.

עדיפות למחבט ווילסון.

תודה רבה לכל העוזרים.

How sky is the limit if there are footprints on the moon?

פורסם (נערך)
חברים, מישהו ידוע מהיכן אפשר לרכוש מחבט טניס במחיר נורמלי?

באמזון כל ספק דורש משלוח גבוה פי כמה מערך המוצר ורובם אפילו לא שולחים לישראל, על החנויות בארץ אני לא צריך בכלל להרחיב מבחינת מחיר כי זה פשוט מגוחך.

עדיפות למחבט ווילסון.

תודה רבה לכל העוזרים.

http://www.ebay.com/itm/NEW-2017-Wilson-Pro-Staff-RF85-LTD-Autograph-Tennis-Racquet-4-3-8-free-shipping-/162619904663?hash=item25dce6d297:g:u8gAAOSwC8FZa7qo

יתאים?

 

או

http://www.ebay.com/itm/Wilson-Federer-Pro-BLX-Tennis-Racket-RRP-170-/252880423963?hash=item3ae0d90c1b:g:4pkAAOSwkShY98aQ

 

http://www.ebay.com/itm/Wilson-Roger-Federer-Pro-SE-beasitet-L1-/162352569354?hash=item25ccf79c0a:g:cfEAAOSwnHZYdAhA

 

http://www.ebay.com/itm/WILSON-BLX-PRO-PINK-tennis-racquet-racket-4-1-2-Authorized-Dealer-/141831743854?epid=1646624043&hash=item2105d4a96e:g:1EMAAOSwT4lWTOHz

 

http://www.ebay.com/itm/Wilson-Pro-Power-Lite-110-Tennis-Racket-Headcover-3-Tennis-Balls-RRP-140-/152512763459?epid=682178159&hash=item2382781643:g:CzwAAOSwRUhY80WL

עריכה אחרונה על ידי kobi_g

קובי

:-)

פורסם

מחפש מברגה נטענת שהיא גם מקדחה.

האם מברגה/מקדחה נטענת מספיק חזקה לקדוח בטון עם עוצמת הבטרייה ולא בחשמל? כולל רטט?

מחפש מפירמה טובה ולא סיני.

תודה

פורסם

כן יש, חפש כלים 18v יש מברגה מקדחה. יש את הסט המומלץ של איל שכולל גם מברגה מקדחה וגם מברגת אימפקט. תוכל למצוא קצת למעלה בשרשור. במברגה בסט תתאים לך.

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם
כן יש, חפש כלים 18v יש מברגה מקדחה. יש את הסט המומלץ של איל שכולל גם מברגה מקדחה וגם מברגת אימפקט. תוכל למצוא קצת למעלה בשרשור. במברגה בסט תתאים לך.

 

אפשר קישור בבקשה

פורסם

משתף מבצע שנתקלתי בו הבוקר.

 

 

מכונת שטיפה בלחץ של בוש. מגיעה עם שלל אביזרים ובלחץ מים של 120 בר בעוצמה של 1500 וואט.



קודם כל עכשיו המוצר במבצע ומתחת לרף המכס. אבל רק להיום עד סוף היום.

בקופה משלמים 530 ש"ח אבל אמור להיות החזר על דמי הפיקדון בגלל שהמוצר מתחת לרף המכס והמחיר הסופי צפוי לעמוד על 455 ש"ח בלבד וזה כולל משלוח עד הבית!

המחיר הכי זול שלו בזאפ הוא 808 שקל אז בבקשה כמעט חצי מחיר ועם אחריות של אמזון.

 

https://www.amazon.co.uk/gp/product/B01LWP2DIC/



המכונה ידועה גם בדגם

Bosch AQT 35-12 (אותם נתונים בדיוק)

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=895070

 

 

אני האמת תמיד רציתי את קארצ'ר K5 אבל בחייאת זה עולה 1900 שקל מחו"ל והמחיר לא זז חודשים.

אז לפחות שיהיה משהו והמכונות של בוש יחסית מאוד זולות לעומת קארצ'ר, מקווה שהאיכות תהיה טובה. רכשתי.

יש הרבה סרטונים ביוטיוב על הדגם 35-12.

פורסם
מחפש מברגה נטענת שהיא גם מקדחה.

האם מברגה/מקדחה נטענת מספיק חזקה לקדוח בטון עם עוצמת הבטרייה ולא בחשמל? כולל רטט?

מחפש מפירמה טובה ולא סיני.

תודה

לא ממליץ להשתמש במברגה כפיתרון לקידוח בבטון...

עדיף לרכוש מקדחה טובה מתאימה למשימה כזו, גם אם למברגות מסוימות יש מצב של קדיחה.

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

פורסם
לא ממליץ להשתמש במברגה כפיתרון לקידוח בבטון...

עדיף לרכוש מקדחה טובה מתאימה למשימה כזו, גם אם למברגות מסוימות יש מצב של קדיחה.

בשביל מה שאני עושה בבי פעם במספר חודשים נראה לי שזה יספיק.

פורסם
לא ממליץ להשתמש במברגה כפיתרון לקידוח בבטון...

עדיף לרכוש מקדחה טובה מתאימה למשימה כזו, גם אם למברגות מסוימות יש מצב של קדיחה.

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

 

 

 

ברור שעבודה עם פטישון תהיה קלה יותר בקדיחה בבטון.

אבל לעבודות מזדמנות של דיבל בודד פעם בכמה חודשים , מברגה מקדחה תצליח לעשות את העבודה, גם אם תתאמץ קצת.

מנסיוני היא מאוד מזכירה את המקדחות דופקות הישנות על חשמל.

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

הקישור מכיל 2 כלים מברגה מקדחה , ומברגת אימפקט.

בעקרון אתה יכול לעשות הכל עם מברגה מקדחה. אפשר עם אחד בלבד.

שאהיה על מחשב מחר , אוכל לחפש לך דוגמאות לרוב.

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

×
×
  • תוכן חדש...