Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1308 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם מדובר ב-desktop teplacenent בחר עכבר (או חבילה של עכבר ומקלדת) עם שילוב נוחיות ומחיר המתאים לך.

אם למחשב שיש ב על הגב - עכבר קטן וקל, תביא בחשבון שיהיה פחות נוח.

וכמובן האופציה של צמד עכברים - סטנדרטי על שולחן העבודה הביתי וקטן בתיק המחשב.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
מחפש המלצות עבור עכבר למחשב נייד, אין דרישות מסויימות כרגע. השימוש הוא בעיקר אינטרנט\אופיס\סקאצ'-אפ. כיוון שזו הפעם הראשונה שאני רוכש עכבר שכזה אשמח לדעת אם ישנם דברים שצריך לשים לב אליהם.

אני עובד רק עם נייד ושאתה קונה עכבר תשים לב שיהיה מחברה טובה ומוכרת ושמציינים כמה זמן מחזיקה סוללה, יש כאלה ששנה ואחרים פשוטים יטחנו לך סוללות (נתקלתי בשניים כאלה) שעפו לפח מהר מאד.

אני עם עכבר קטן ולא מפריע לעבודה יום יומית, אפילו שאני משווה לעכבר desktop שיש לי בעבודה.

 

Sent from my Note 5 using Tapatalk

קובי

:-)

פורסם

ספריאל- יש לי נייח בבית כך שאני מחפש עכבר שיתנייד איתי בלימודים.

קובי- אשמח להמלצה על דגם ספציפי, מהנסיון האישי שלי גם לחברות הגדולות יש נפילות בדגמים מסויימים.

פורסם
ספריאל- יש לי נייח בבית כך שאני מחפש עכבר שיתנייד איתי בלימודים.

קובי- אשמח להמלצה על דגם ספציפי, מהנסיון האישי שלי גם לחברות הגדולות יש נפילות בדגמים מסויימים.

אני כרגע עם עכבר של dell שקיבלתי עם הנייד, מחזיק מעולה ויש לי עכבר נוסף שקניתי של לוג'יטק לגיבוי שכותבים שמחזיק 12 חודש ויש 3 שנות אחריות

מצרף תמונות

288626f374613c6faae05355253146e6.jpg

c9cae60b9361e3ad7cafd86f41c90444.jpg

5128dffc522afea01f361859faa1ef34.jpg

cbfb5842bdd52b4d654b244c9466ee91.jpg

 

Sent from my Note 5 using Tapatalk

קובי

:-)

פורסם (נערך)
ספריאל- יש לי נייח בבית כך שאני מחפש עכבר שיתנייד איתי בלימודים.

קובי- אשמח להמלצה על דגם ספציפי, מהנסיון האישי שלי גם לחברות הגדולות יש נפילות בדגמים מסויימים.

גרסאות מעודכנות:

DELL עם סוללה שמחזיקה שנה WM126 שמחליף את הקודם WM112

http://www.ebay.com/itm/ORIGINAL-DELL-WM126-USB-2-0-OPTICAL-WIRELESS-MOUSE-MICE-COMPUTER-LAPTOP-GENUINE-/272157311153?hash=item3f5dd700b1:g:pvUAAOSw5ClXxqId

גם הביקורות עליו באמזון טובות

לוג'יטק החדש M187 שהחליף את ה 185

 

http://www.ebay.com/itm/LOGICOOL-Wireless-Mini-Mouse-Optical-3-button-Black-M187BK-/201643829808?hash=item2ef2e8aa30:g:mBYAAOSw0HVWDjMh

גם עליו באמזון

 

שניהם במחיר זול ממה שקניתי בארץ :)

 

Sent from my Note 5 using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי kobi_g

קובי

:-)

פורסם

אוקטובר בע"ה. עד אז נעשה יישור קו לנייד. הssd כבר הוזמן אבל הצבי של דואר ישראל נדרס בדרך ואני עדיין מחכה לו

פורסם

התייעצות עם חכמי הפורום, GTX 1060 3GB כולל מיסים ומשולח לארץ הקודש בAmazon יוצא 1000 שקלים

(רפרנס - https://www.amazon.com/EVGA-GeForce-Support-Graphics-06G-P4-6161-KR/dp/B01IPVSGEC/ref=sr_1_1?s=pc&ie=UTF8&qid=1473176009&sr=1-1&keywords=gtx+1060 )

 

עיסקה משתלמת או כדאי להשקיע עוד 360 שקלים ולקנות בארץ הקודש את גירסת ה6GB ?

מבחינת שימושים מקצועיים/פרטיים ההבדל לא משמעותי לי, לא בכמות זיכרון ולא בכמות מעבדים CUDA (ב3gb יש 1152 וב6gb יש 1280).

 

השאלה מבחינת גיימינג כמה ההבדל משמעותי ברזולוציות של עד 1080P בשנתיים - שלוש הקרובות ?

פורסם

בדרך כלל רזולוציות גבוהות (מעל 1080P) דורשות יותר מ2-3 GB.

לפי מה שראיתי מבמצ'מארקים שעשו ההבדל בין ה3 וה6 היה כמה FPS בודדים ברוב המקרים.

כשעוברים ל1440P ההבדל הוא קצת יותר גדול, אם שווה את השדרוג זה כבר עניין אישי.

 

בכל מקרה הייתי ממליץ לקחת כרטיס עם קירור צד שלישי ולא רפרנס.

היום הכרטיסים עושים לעצמם OC (המהרה) ומשתמשים באלגוריטמים שבעיקר תלויים בטמפרטורה.

ככה שככל שהכרטיס מסך יעבוד על טמפרטורנ נמוכה יותר ככה תקבל יותר ביצועים.

פלוס נוסף הוא שבדרך כלל הם גם יותר שקטים, אפילו במאמץ.

 

אני אוהב יותר את הקירור של MSI כי ברוב המקרים הוא הכי שקט מבין שאר החברות.

They are trying to ban me...

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

פחות רלבנטי כבר בשבילי, אבל יש מבצע 10% על כל הקטלוג של 6PM כולל כפל מבצעים לרגל יומולדת לאתר.

פורסם

רכישה ראשונה מאמזון גרמניה מסתמנת כאכזבה גדולה :?.

 

חיפשתי מוצר מסויים ואחרי שלא היה לי ברור פרט מסוים בו יצרתי קשר במייל עם השירות לקוחות של אמזון גרמניה לשאלת תרום קנייה.

השירות לקוחות המליצו לי לקנות את המוצר ממוכר צד שלישי באמזון גרמניה.

יומיים מתאריך ההזמנה גילתי שהמוכר נעלם עם הכסף שלי וההמלצה של אמזוון עצמם לרכישה יצא כאכזבה אחת גדולה.

עכשיו אני נמצא בבירור איתם והבאסה הגדולה שעכשיו קניית המוצר ממוכר אחר או מאמזון גרמניה עצמם יקרה ב20 יורו שעל העלות הזאת צריך להוסיף מע"מ כי עברתי את רף ה75$...

פורסם

האמת ששקלתי לקנות סט סירים של WMF מגרמניה (שים לב יש כמה סדרות), חיפשתי משהו תוצרת גרמניה כי אפילו על הסירים של סולתם בדקתי והם לא מיוצרים פה. בסוף זה ירד מהפרק אבל עוד לא קניתי, בבקשה תעדכן אם אתה קונה.

×
×
  • תוכן חדש...