Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1307 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מחפש שואב אבק מסיבי בתקציב של עד 2,000 ש"ח (בעיקר לשערות עקשניות של כלב) - כרגע מסתמן שה-Dyson V6 ANIMALPRO מאמזון גרמניה הוא הבחירה הנבונה ביותר אבל אני קצת מפחד מדגמים אלחוטיים, יש איזה אופציה חוטית מסיבית בתקציב?

פורסם
למה לא לקנות רמקול שן כחולה איכותי? אולי פספסתי, מה התקציב?

 

אין תקציב מוגדר, אבל בוא נגיד עד 1000 ש"ח.

מה יש לך להציע לי?

 

מזכיר שמדובר על רמקול שאמור להספיק לשטח גדול, יפעל בחוץ ולא בתוך חדר.

They are trying to ban me...

פורסם
מה זה מוכר נעלם עם הכסף? יש להם מדיניות הגנת לקוח בשם A-to-Z Protection, תפתח דיספיוט ותקבל את כספך בחזרה.

 

לא רוצה תכסף חזרה.

רוצה תמוצר במבצע כפי שהם המליצו לי.

פורסם
RNB

עצוררררררררר

סט סירים של Rösle ב1200 שח עד הבית סט של 12.

פוףףף ככה עפו לי 1200 שח כוסאמו אמזון.

 

בגלל שההמלצות שלך קדושות מבחינתי, ואני בדיוק מחפש סט כזה.

ב1200 שקל אין סט משתלם יותר? אפילו בארץ?

אומנם אני לא מכיר את החברה שהמלצת, אבל חיפוש קצר בזאפ הביא אותי לסט הזה לדוגמה.

או כל מיני כאלה בציפויי שיש ויהלומים.

ואני בטוח שיש עוד כמה שלא צריך לשלם בשבילם 100 וקצת יורו מיסים ומשלוח.

מה אומר? לא ברי השוואה לסט שלך?

פורסם
לא רוצה תכסף חזרה.

רוצה תמוצר במבצע כפי שהם המליצו לי.

 

אני רק מנסה להבין - קנית מוצר ממוכר צד שלישי באמאזון, המוכר נעלם ולא שלח לך אותו, עכשיו במקום כסף חזרה (דרך A-to-Z Protection) אתה דורש מAmazon EU S.a.r.L. שישלחו לך את אותו מוצר במחיר של המוכר שנעלם?

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
בגלל שההמלצות שלך קדושות מבחינתי, ואני בדיוק מחפש סט כזה.

ב1200 שקל אין סט משתלם יותר? אפילו בארץ?

אומנם אני לא מכיר את החברה שהמלצת, אבל חיפוש קצר בזאפ הביא אותי לסט הזה לדוגמה.

או כל מיני כאלה בציפויי שיש ויהלומים.

ואני בטוח שיש עוד כמה שלא צריך לשלם בשבילם 100 וקצת יורו מיסים ומשלוח.

מה אומר? לא ברי השוואה לסט שלך?

לא קדוש ולא בטיח .

ידידי חוזר ואומר אני רק ממליץ שכל אחד יעשה הטוב בעיניו.

גגל את שם החברה באנגלית xenon בחלק מהתיאור כתוב שמיוצר בשווייץ ובחלק מהמוצרים בגרמניה דאחילק. .הקסנון היחיד שאני מכיר אלו מעבדים של אינטל והפנסים שיש ברכב. כנראה מיובא לארץ תחת המותג הפרטי של היבואן. אהה והכי חשוב השף אבי ביטון ממליץ, וואלה רק בגלל זה שווה לקנות.

 

תן תקציב ננסה לעזור.

פורסם

האמת שראיתי סט של 12 חלקים של סולתם ב600 שקל.

יש להורים שלי סירים שלהם מלפני 30 שנה לפחות, מעניין אם עדיין האיכות זהה

 

Sent from my HUAWEI U9508 using Tapatalk

פורסם
לא קדוש ולא בטיח .

ידידי חוזר ואומר אני רק ממליץ שכל אחד יעשה הטוב בעיניו.

 

 

תן תקציב ננסה לעזור.

 

כמובן, נרשם כפרגון והערכה.

 

התקציב הא באזור ה1000 לסט איכותי, ואין בעיה למתוח קצתכלפי מעלה.

מאמין שסטים כאלה יחזיקו בתחזוקה סבירה לשנים רבות.

פורסם
אני רק מנסה להבין - קנית מוצר ממוכר צד שלישי באמאזון, המוכר נעלם ולא שלח לך אותו, עכשיו במקום כסף חזרה (דרך A-to-Z Protection) אתה דורש מAmazon EU S.a.r.L. שישלחו לך את אותו מוצר במחיר של המוכר שנעלם?

 

הבנת חלקית...

 

ביקשתי את עזרתם של אמזון ברכישת מוצר מסויים, הם שלחו לי לינק למוכר עם המוצר. לי זה התפרש כהמלצה חד משמעית מאמזון לרכוש ממנו (הרי הם רואים את דירוג המוכר ואת אמינותו, אני מניח שאם הוא היה מתגלה כרמאי הוא לא היה בכלל עולה כמומלץ ע״י אמזון עצמם).

לא בחנתי את אמינות המוכר היות והוא הגיע מההמלצה של אמזון ורכשתי.

לבסוף ההמלצה שלהם יצא הפתרון ההכי גרוע לרכישה ובנתיים איבדתי את ההנחה, זמן ועכשיו נכנסתי לכל הבלאגן של A-Z.

מעוניין שייקחו אחריות על ההמלצות הגרועות שלהם וימצאו לי פתרון הולם.

פורסם
האמת שראיתי סט של 12 חלקים של סולתם ב600 שקל.

יש להורים שלי סירים שלהם מלפני 30 שנה לפחות, מעניין אם עדיין האיכות זהה

 

Sent from my HUAWEI U9508 using Tapatalk

לא, המפעל בארץ נסגר והבעלות עברה כמה גלגולים.

פורסם

מי שמחפש מציאות מוזמן להכנס ל-Banggood. יש להם כרגע חגיגה לא קטנה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לגבי הטלויזיה (או כל מוצר בגודל והמחיר הזה), מה קורה אם צריך לממש אחריות?

לשלוח דבר כזה בחזרה אליהם זה לא זול, הם משלמים על זה?

They are trying to ban me...

פורסם
אין תקציב מוגדר, אבל בוא נגיד עד 1000 ש"ח.

מה יש לך להציע לי?

 

מזכיר שמדובר על רמקול שאמור להספיק לשטח גדול, יפעל בחוץ ולא בתוך חדר.

 

אין לי נסיון עם רמקולים כאלו בחוץ אבל הם יכולים להגיע לאיכות טובה גם בווליום גבוה. מה זה שטח גדול? כמה אנשים ישמעו את המוזיקה במקביל?

×
×
  • תוכן חדש...