Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

RNB יאללה אתך למה לא שאלת כאן .

אמזון וצד שלישי לא הולך ככ יחד.

אל תאגה אתה תקבל שירות רק כמו שאמזון יודעים לתת.

מה המוצר בכלל?

 

אני עורך כאן

לסטודנט שבדרך, סט סירים 5 כפי שביקשת MADE דויטשלנד ב 1300 שח עד הבית.

http://tinyurl.com/zawvwa6

 

עצוררררררררר

סט סירים של Rösle ב1200 שח עד הבית סט של 12.

פוףףף ככה עפו לי 1200 שח כוסאמו אמזון.

עריכה אחרונה על ידי eyali23
פורסם

אם כבר במטבח עסקינן, יש משהו שווה בתחום הסכינים?

אני אומנם לא מבין בזה כלום, אבל אשמח לעשות הפתעה לאמא שלי לקראת החגים.

 

רוב השימושים שלה בסכינים הוא לחיתוך ירקות, עלים (כוסברה, פטרוזיליה וכאלה) ובשרים.

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם
רכישה ראשונה מאמזון גרמניה מסתמנת כאכזבה גדולה :?.

 

חיפשתי מוצר מסויים ואחרי שלא היה לי ברור פרט מסוים בו יצרתי קשר במייל עם השירות לקוחות של אמזון גרמניה לשאלת תרום קנייה.

השירות לקוחות המליצו לי לקנות את המוצר ממוכר צד שלישי באמזון גרמניה.

יומיים מתאריך ההזמנה גילתי שהמוכר נעלם עם הכסף שלי וההמלצה של אמזוון עצמם לרכישה יצא כאכזבה אחת גדולה.

עכשיו אני נמצא בבירור איתם והבאסה הגדולה שעכשיו קניית המוצר ממוכר אחר או מאמזון גרמניה עצמם יקרה ב20 יורו שעל העלות הזאת צריך להוסיף מע"מ כי עברתי את רף ה75$...

 

מה זה מוכר נעלם עם הכסף? יש להם מדיניות הגנת לקוח בשם A-to-Z Protection, תפתח דיספיוט ותקבל את כספך בחזרה.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

אמזון לא נורמלים. הזמנתי דיסק פרפר קיבלתי את אותו דגם אך הרגיל. ההבדל במחיר הוא 50 דולר. יצרתי קשר עם המוכר שהציע לי 10 דולר מעליבים כפיתרון. פתחתי דיספיוט תוך שאני כותב בפורש שאני רוצה זיכוי על ה-ה-פ-ר-ש. זיכו אותי בכל המוצר. גורמים לך להרגיש לא נעים שמה

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם

הולך לראות מחר בידוריות, יש איזה משהו מומלץ? מישהו אמר לי ש Pure Acoustics חברה טובה.

מחפש משהו שבעיקר יתן איכות שמע טובה, אבל שכן יהיה חזק יחסית.

אני לא הולך להרים מסיבות אבל אני גר במושב ויש לנו שטח של דונם.

 

חשבתי בנתיים על זה, למרות שהוא קצר יקר.

They are trying to ban me...

פורסם
אם כבר במטבח עסקינן, יש משהו שווה בתחום הסכינים?

אני אומנם לא מבין בזה כלום, אבל אשמח לעשות הפתעה לאמא שלי לקראת החגים.

 

רוב השימושים שלה בסכינים הוא לחיתוך ירקות, עלים (כוסברה, פטרוזיליה וכאלה) ובשרים.

http://www.foodtips.org/review-kitchen-knives/

 

Sent from my Note 5 using Tapatalk

קובי

:-)

פורסם

לא נראה לי שיש לה צורך בזה. היא משתמשת במג'ימיקס לרוב הדברים האלה.

בסט סכינים דווקא יש לה צורך.

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם (נערך)
לא נראה לי שיש לה צורך בזה. היא משתמשת במג'ימיקס לרוב הדברים האלה.

בסט סכינים דווקא יש לה צורך.

אז תגדיר תקציב :) ונמצא

סט כזה יכול להתאים? (1000 כולל משלוח ומס) ויש כזה

Sent from my Note 5 using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי kobi_g

קובי

:-)

פורסם

צודק, שכחתי את התקציב.

נראה לי שעד 750₪ בערך זה אחלה. עדיפות גדולה מאוד לאמאזון.

 

הסט הראשון נראה לי קצת גדול מדי. הסט השני כבר יותר בכיוון, רק שאין צורך במספריים ובמוט הזה (רגע... זה משחזת לסכינים?).

 

הכיוון הוא סכין שף טובה ועוד 1-2 סכינים רגילות.

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם
RNB יאללה אתך למה לא שאלת כאן .

אמזון וצד שלישי לא הולך ככ יחד.

אל תאגה אתה תקבל שירות רק כמו שאמזון יודעים לתת.

מה המוצר בכלל?

 

אני עורך כאן

לסטודנט שבדרך, סט סירים 5 כפי שביקשת MADE דויטשלנד ב 1300 שח עד הבית.

http://tinyurl.com/zawvwa6

 

עצוררררררררר

סט סירים של Rösle ב1200 שח עד הבית סט של 12.

פוףףף ככה עפו לי 1200 שח כוסאמו אמזון.

הסט נראה מעניין אבל יקר לי.

בכל מקרה, תעדכן בבקשה שיגיע.

פורסם
צודק, שכחתי את התקציב.

נראה לי שעד 750₪ בערך זה אחלה. עדיפות גדולה מאוד לאמאזון.

 

הסט הראשון נראה לי קצת גדול מדי. הסט השני כבר יותר בכיוון, רק שאין צורך במספריים ובמוט הזה (רגע... זה משחזת לסכינים?).

 

הכיוון הוא סכין שף טובה ועוד 1-2 סכינים רגילות.

 

 

יש לך את הסט Zwilling Twin Chef

 

גרסת הPRO לא נשלחת לארץ כרגע.

פורסם

טוב אז עשיתי היום סיבוב.

ראיתי בידוריות, החלטתי שמבחינת גודל זה הכי מתאים, אבל כשהתחברתי אליו ושמתי מוזיקה הוא ממש אכזב.

לא היה באס בכלל, גם לא כשמגבירים אותו עד הסוף עם הEQ, והוא היה נשמע קצת צורם ומאוד חסר. ירדתי מבידוריות לגמרי.

 

אז המוכר הציע את זה, למרות שהוא נראה די מצועצע האיכות הייתה סבבה לגמרי, עם באס שלא מעלים את שאר התדרים.

אומנם אין לו סוללה מובנת ודורש חיבור לחשמל אבל זה לא כל כך קריטי כי יש שקעים בחוץ.

 

מישהו מכיר פתרון אחר למוזיקה בחוץ? מוכן לוותר קצת על איכות ועוצמה בשביל שהכל יהיה באותה חבילה.

מיועד בעיקר למוזיקת רקע, מדי פעם קצת יותר, אבל לא ברמה של מסיבה.

They are trying to ban me...

×
×
  • תוכן חדש...