Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1307 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תעמוד בתור .

 

ה V4 זהו הדגם המחודש לא מצאתי הבדלים תהומיים בין הדגמים.

אני נועל לספורט את הסלמון המדוברות ה-ספיד קרוס 3.

לך למחלקת הסיילים ב 6PM יש שם מציאות שקשה לסרב.

Buyamerica.co.il עובדים עם 6פמ

יש להם גם קופונים ששולחים במייל . זה כולל משלוח עד לבית DHL.

 

 

Sent from my Le X820 using Tapatalk

_________________________________

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

^ זה יותר משתלם מהמבצע של BUY2USA - 20$ למשלוח אווירי על זוג נעליים?

פורסם

דרך אגב

למי שמתעניין במגפיים אוסטרליים.

ראיתי בעיתון שבנעלי ניצן בגבעת חיים מוכרים רדבק ב-379 ש"ח.

פורסם
התרופה לכלבלב , חפש את זה עם המשלוח הזול ביותר.

 

 

תודה , איזה הבדלים קיצוניים במשלוח .

מישהו יודע בערך כמה זמן לוקח לדואר אווירי מקנדה+עיכוב סביר בדואר ישראל ?

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם (נערך)

שלח עם שיפטו .

 

אני עורך כאן .

מסתבר שיש את התרופה ב vitacost ששולחים לארץ, הבאסה שאין מלאי אולי שווה לשלוח להם מייל מתי יהיה מלאי שוב.

עריכה 2

מצאתי מוכר קנדי ב 80 שח כולל משלוחה , רק בדוק שזה אכן התכשיר שאתה צריך.

בבקשה

כאן כל התוצאות עם סינון של משלוח ומחיר הנמוך ביותר.

 

Sent from my LG-H960

עריכה אחרונה על ידי eyali23
פורסם

שאלה לגבי AMAZON

למה בחלק מהמוצרים אני יכול לעשות ESTIMATE לעגלה ובחלק הוא רושם לי את זה:

 

ss (2016-09-05 at 04.33.41).png

 

למרות שרשום שהמוצר כן נשלח לכתובת שלי בעמוד של המוצר עצמו.

They are trying to ban me...

פורסם

^^

קורה לי גם הרבה בזמן האחרון. צריך לעשות את התהליך המעצבן של לעבור לעמוד תשלום בשביל לראות מחיר סופי.

פורסם

כן באג ידוע באמזון .

בחלק מן המוצרים יש תחשיב בעמוד המכירה של המוצר .

ובחלק מן המוצרים צריך לעובר תהליך של "צ'ק אאוט" כדי לראות עלויות .

פורסם

למה אצלם הדולר יקר יותר?

הוא נותן לי לבחור לשלם בשקל או בדולר, אבל מה ההבדל?

הרי אם אני משלם בשקל הם צריכים להמיר אחר כך לדולר ויקחו לי על זה עמלה, ואם אני משלם בדולר אז הם צריכים לעשות המרה בכל מקרה..

They are trying to ban me...

פורסם
שלם אך ורק במטבע המקומי , קח תמנע המהמרות כפולות מיותרות.

 

:mm_yeah:

כבר כמה אנשים אמרו לי את זה, פשוט לא הבנתי מה זה משנה מתי הם עושים את ההמרה.

They are trying to ban me...

פורסם

ההמרה הזולה ביותר היא זו שבכרטיס האשראי שלך עם עדיפות מובהקת לישראכרט\אמריקן אקספרס.

ההמרה הכפולה נמנעת רק ברכישה במטבעות שיש להם שער יציג -מעשית מדובר ב-11 מטבעות, אבל הם כוללים את החשובים (אירו, דולר ארה"ב, ליש"ט, דולר אוסטרלי שהסינים אוהבים). במטבעות חסרי שער יציג חברת האשראי הבין לאומית ממירה לדולר או אירו ומשם המרה לפי העמלות המפורסמות באתר הכרטיס הישראלי.

איפה הקאצ'? באותם מטבעות חסרי שער יציג אין לך מושג מה שער ההמרה שייגבה על ידי חברת האשראי, וגם לא זה שייגבה על ידי פייפאל.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

מחפש המלצות עבור עכבר למחשב נייד, אין דרישות מסויימות כרגע. השימוש הוא בעיקר אינטרנט\אופיס\סקאצ'-אפ. כיוון שזו הפעם הראשונה שאני רוכש עכבר שכזה אשמח לדעת אם ישנם דברים שצריך לשים לב אליהם.

×
×
  • תוכן חדש...