Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שאלה לחברה' שפה עם טלויזיות של 4K\UHD..

יש מספיק תוכן ברזולוציה הזאת כדי להצדיק את הקניה?

סרטים מעט מאוד. סדרות כנ"ל, החדשות של נטפליקס ב4k וזה חוויה אמיתית.

הרבה תוכן בYT מצולם ב4K וגם עם כל הכיווצים ההבדל בהחלט מורגש.

 

 

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

Aprilia Shiver 750

פורסם
סרטים מעט מאוד. סדרות כנ"ל, החדשות של נטפליקס ב4k וזה חוויה אמיתית.

הרבה תוכן בYT מצולם ב4K וגם עם כל הכיווצים ההבדל בהחלט מורגש.

 

 

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

 

מדובר על טלויזיה לסלון ככה שבדרך כלל יראו שם חדשות וסרטים, לא חושב שיראו שם YT כל כך, ונטפליקס יהיה רלוונטי רק כשיוסיפו כתוביות בעברית לרוב הסדרות.

 

רואים הבדל מורגש בין FHD לבין UHD כשהתוכן בהתאם, אבל כרגע נראה שאין מספיק.

They are trying to ban me...

פורסם

מחפש מקום לרכישת מטר לייזר.

 

מחפש איכות בינונית נמוכה וכ 50-100 יחידות (רצוי יצרן oem). אשמח להמלצות.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

באמת שעברתי על כל השרשור מספר פעמים ולא מצאתי. מחפש עבור אחי, חייל קרבי שמדבר בסופ"ש רבות בטלפון, אוזניות לסלולארי לטובת שיחות ומוזיקה. מחפש משהו איכותי עד ה300 זוזים לערך. כמובן, אפשרי מחו"ל. תודה מראש לעוזרים ואחלה שבוע.

 

Sent from my XT1572 using Tapatalk

פורסם

^ מה שהוא אמר.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

עזוב שיואמי אוזניות

כמה מועמדים ברמת אולפן.

Takstar HI1200 מאייבי

SYUN MIX1

JLab Audio J4M Heavy Bass

Brainwavz S0

Tennmak Pro Dual driver

MEE audio M9 סדר גודל של 9.99$.

ActionPie VJJB-V1S

Symphonized NRG

 

אני יכול להמשיך עד מחר.....

אם אתה חושק בעוד דגמים תן סימן.

פורסם

מחפש נעלי פומה drift cat 5 NM 2, מידה 45 (11.5 אמריקאי)

אופציה נוספת נעלי אדידס ממותג porsche design

חיפוש באיביי העלה חרס..

קליאו ספורט 03' 2.0, לוגמת 98 - נמכרה :'(

מגאן 07' 1.5, לוגמת סולר - נמכרה :'(

 

Say hello to 2015 Megane RS CUP

פורסם
עזוב שיואמי אוזניות

כמה מועמדים ברמת אולפן.

Takstar HI1200 מאייבי

SYUN MIX1

JLab Audio J4M Heavy Bass

Brainwavz S0

Tennmak Pro Dual driver

MEE audio M9 סדר גודל של 9.99$.

ActionPie VJJB-V1S

Symphonized NRG

 

אני יכול להמשיך עד מחר.....

אם אתה חושק בעוד דגמים תן סימן.

 

 

נו, אבל עכשיו איזו מהן אני אמור להזמין? זה הכל אותו דבר בעיני!

יצא לך לנסות כמה מתוכן?

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם

ידידי אני לא אוהב קלישאות.

את הבחירה אני משאיר בידך, אני רק ממליץ.

אגב, זהו קמצוץ מתוך רשימה של כ-100 אוזניות.

יצא לי לנסות חלק מהדגמים לא אוהב אוזניות עם מיקרופון ,הדגם היחיד שיש לי עם מיקרופון אלו ה MEE M6 לספורט.

אני הייתי קונה את כולם...... כל הדגמים עד 30-40$.

בכל מקרה יש סקירות לכל הדגמים.

יש לך יופי של ש"ב.

×
×
  • תוכן חדש...