Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מבקש עזרה מהמבינים.

חברים נמצאים עד יום ראשון בארה"ב (סנטה קלרה). האם יש דיל טוב על ראוטר שכולל מודם שיעבוד בארץ ויתמוך ב 100Mb?

 

תודה.

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם

הוט/בזק?

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם (נערך)
מבקש עזרה מהמבינים.

חברים נמצאים עד יום ראשון בארה"ב (סנטה קלרה). האם יש דיל טוב על ראוטר שכולל מודם שיעבוד בארץ ויתמוך ב 100Mb?

 

תודה.

 

הוט/בזק?

 

סליחה, לא ציינתי - תשתית בזק.

 

וואלה נפלת לידי כפרי בשל.

יש בדיל היומי יופי של מוצרים בבקשה.

https://www.amazon.com/b/ref=lp_12655903011_gbps_img_s-3_3422_28d52f1a?rh=i%3Aelectronics%2Cn%3A12655903011&ie=UTF8&smid=ATVPDKIKX0DER&node=12655903011

 

כל אחד מהמוצרים בלינק יתאים? כולם הם מודם+נתב? כולם יעבדו בארץ ויתמכו ב 100Mb?

אנחנו כמעט לא מפעילים את הווי-פיי, יש 2-3 מחשבים שמחוברים פיזית לראוטר בכבל קאט6.

 

ויותר ממוקד, האם הראוטר הזה עומד בדרישות?

https://www.amazon.com/TP-Link-AC1900-Wireless-Gigabit-Router/dp/B00PDLRHFW/ref=pd_sim_sbs_147_7?ie=UTF8&psc=1&refRID=9B9227ZVPZPBWJ67VY4R#customerReviews

עריכה אחרונה על ידי SurfHigh

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם

F** אלו כולם ראוטרים.

יש לך במאזון אנגליה מודם\ראוטר תומך וקטורינג ו VDAL דגם TP-LINK Archer VR400 סדר גודל 500 שח עד הבית.

פורסם

מחפש לחבר: מסך 27" 2560X1440

אין תקציב מוגדר אבל מעריך סביב ה2000-2500

הוא לא ישחק עליו הרבה, בעיקר רוצה להתחיל לתכנת גם בבית ולא רק בעבודה.

יש משהו מומלץ?

They are trying to ban me...

פורסם

תורי הגיע, מחפש מולטיטול בסגנון לדרמן או sog. לא מחפש מותג ספציפי או דרישות מיוחדות, סתם בא לי אולר. אשמח לקישורים תודה רבה

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

פורסם

יש לי את זה: http://www.e-shetach.co.il/pl_product~wingman~48~0.htm

דגם הכניסה של לדרמן, מכשיר מאוד קליל ונחמד.

 

לפני זה היה לי את הWave הגדול יותר, הרבה פחות נוח לנשיאה בכיס בתור דיילי-דרייבר אם זה משהו שחשוב לך.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

המלצה חמה לבעלי אייפון או כל טלפון בלי כרטיס SD. מדובר בדונגל USB עם סלוט מיקרו SD, שמתחבר בWIFI לטלפון, ובאמצעות אפליקציה ייעודית מאפשר העברת קבצים בשני הכיוונים, וגם ניגון ישירות מהכרטיס. הוא גם מאפשר חיבור לרשת WIFI נוספת בו זמנית כך שלא מאבדים תקשורת אינטרנט במהלך החיבור. קיבלתי אותו אתמול, עובד יפה להפתעתי.

למה זה טוב ? למשל מי שיש לו מצלמה ברכב בלי מסך (כמו שיש לי - מוביוס), אפשר להכניס את הכרטיס, לחבר את הדונגל לכל מטען USB (הUSB דרוש לאספקת מתח), ולצפות בסרטים במיידי בטלפון.

מי שמצלם במצלמה רגילה שאין לה WIFI, יכול להשתמש בכרטיס מיקרו SD ואז להעביר את התמונות/סרטים לטלפון, או לשתף ישירות מהאפליקציה. כמובן לגיבוי של חומר בטלפון וכו'.

 

Wifi-Wirless-Card-Reader-EAGET-A50-WIFI-USB-for-Micro-SD-SDHC-TF-Flash-Wireless-Storage.jpg

 

https://www.aliexpress.com/item/Wifi-Wirless-Card-Reader-EAGET-A50-WIFI-USB-for-Micro-SD-SDHC-TF-Flash-Wireless-Storage/32513606511.html

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

×
×
  • תוכן חדש...