Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני הייתי קונה את כולם...... כל הדגמים עד 30-40$.

 

יאללה איל, תזמין את ה Monk Plus כבר!

5 דולר + משלוח לאוזניות באמת מדהימות :)

 

בעקבותיי קנו אותן 4 אנשים וכולם מרוצים.

חלקם כבר הזמינו עוד זוגות. במחיר כזה שיהיו כמה ספייר בבית... :)

 

אליאקספרס (זו המכירה של היצרן עצמו)

https://www.aliexpress.com/item/Venture-Electronic-VE-MONK-earbud-earphone/32417311324.html?spm=2114.01010208.3.1.pzJSVm&ws_ab_test=searchweb201556_0,searchweb201602_2_10057_10056_10065_10068_10055_10054_10069_10059_10058_10073_10017_10070_10060_10061_10052_9999_10062_10053_10050_10051,searchweb201603_3&btsid=fd5862c0-d503-4998-8abd-94b145d91fd5

 

האתר של היצרן (אפשר להזמין עם משלוח זול יותר ולחסוך כמה גרושים)

https://www.veclan.com/

פורסם

מה אתה חושב, הזמנתי וניסיתי בעקבות ההמלצה שלך.

אישית לא התחברתי ה VSONIC שיש לי טובות יותר.

העברתי לאחיין.

אני חוסך ל- fostex אולי יהיה דילים בשיש השחור.

בכל מקרה יש לי 2 זוגות בדרך אלי superlux hd681 ,Takstar

פורסם

מפתיע. אתה הראשון שלא מתלהב מהן.

 

מן הסתם הן שונות מאוזניות IEM כי הן כפתור.

אבל הן מוזיקליות להפליא עם סאונד באתר מרשים ל 5 דולר.

האוזניות של VSONIC עולות פי 10 אם יש מבצע ויותר אם אין.

שמעתי ב VSONIC של חבר לעבודה (אמנם לכמה דקות ולא מוסיקה שלי אלא שלו) ולא הרגשתי הבדלים קיצוניים.

למעשה אני עם המונק רוב היום בעבודה :)

פורסם

את ההייבריד ניסית בעצמך אייל?

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

מסכים

אבל איך אפשר להגיד "אל תקנה X , עדיף תקנה Y" כאשר אין לך ניסיון עם אף אחד מהם?

שואל ברצינות לא בקטע של משהו

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

זו בדיוק הסיבה שלא אמליץ לך על דגם ספציפי. אוכל להמליץ רק על מה שיש לי או ששמעתי באוזניי.

בגלל זה כתבתי תקרא תחכים.

פורסם
קניתי לפני חודש בארץ שני זוגות כאלה.

אתה תצחק, ב H&O.

[ATTACH=CONFIG]472006[/ATTACH]

אני כבר המון זמן מחפש נעליים בסגנון כזה.

מאיזה חברה הם? היו שם עוד דגמים?

 

Sent from my SM-T520 using Tapatalk

פורסם
קניתי לפני חודש בארץ שני זוגות כאלה.

אתה תצחק, ב H&O.

[ATTACH=CONFIG]472006[/ATTACH]

 

תודה רבה, הייתי צריך לנחש שמרפי ישחק גם במקרה הזה והחנות היחידה שלא ביקרתי בה תחזיק את הדגמים.

אתה זוכר מה היה המחיר? מה עם אופציה להזמין מחו"ל, יש אתרים מומלצים?

קליאו ספורט 03' 2.0, לוגמת 98 - נמכרה :'(

מגאן 07' 1.5, לוגמת סולר - נמכרה :'(

 

Say hello to 2015 Megane RS CUP

×
×
  • תוכן חדש...