Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

~

עקב ארוע מצער עלה הצורך להחליף את ה-MOTO G של אמא שלי. השאיפה היא לרכוש מכשיר נוסף מאותו דגם, או משהו מקביל מיצרן אחר שיוכל לעבוד עם שני סימים. היכן הכי משתלם לעשות זאת היום?

פורסם

מחיר? דרישות?

 

יש לך את ה Moto G4

https://www.amazon.co.uk/Motorola-Moto-16GB-SIM-Free-Smartphone/dp/B01GTWTYB8/ref=sr_1_3?s=telephone&ie=UTF8&qid=1474366945&sr=1-3&keywords=moto+g4

 

 

או את ה Moto G4 Plus

https://www.amazon.co.uk/Motorola-Moto-Plus-SIM-Free-Smartphone/dp/B01GZZKDHI/ref=sr_1_5?s=telephone&ie=UTF8&qid=1474366945&sr=1-5&keywords=moto+g4

 

 

ההבדלים לטובת הפלוס הם:

מצלמה טובה יותר עם פוקוס לייזר, חיישן טביעת אצבע, מטען מהיר.

(אולי יש עוד משהו ששכחתי. לא סגור על זה)

פורסם
יש לי את זה: http://www.e-shetach.co.il/pl_product~wingman~48~0.htm

דגם הכניסה של לדרמן, מכשיר מאוד קליל ונחמד.

 

לפני זה היה לי את הWave הגדול יותר, הרבה פחות נוח לנשיאה בכיס בתור דיילי-דרייבר אם זה משהו שחשוב לך.

מישהו יודע כל ההבדלים בין הדגמים?

אני כבר הרבה זמן זומם על לדרמן אבל טבעתי בין כל הדגמים כשבעצם זה אותו מכשיר.

BMW 120i*Ford Focus III 2000cc

MINI 998cc*MINI 998 cc*Ford Focus I 1600cc

פורסם
מישהו יודע אם לאמזון גרמניה יש צ'אט?

 

יש צאט בגרמנית בלבד דבר איתם אחרי שהעברת את המסר בגוגל טרנסלייט כי הם לא אוהבים שמדברים איתם בצאט באנגלית.

פורסם
מחיר? דרישות?

תודה על הקישורים.

 

המכשיר הקודם היה MOTO G2 והוא ענה על כל הדרישות: סים כפול, מצלמה סבירה עם פלאש, סוללה שמחזיקה מעל יום בשימוש סביר... טלפון של פנסיונרית. אם היה נמכר כחדש, הייתי קונה עוד אחד כזה בכיף. הדור האחרון הוא כבר אוברקיל. אם נמצא את הדגם הקודם (G3) במחיר נח - זו כנראה תהיה האופציה הכי טובה.

פורסם
יש צאט בגרמנית בלבד דבר איתם אחרי שהעברת את המסר בגוגל טרנסלייט כי הם לא אוהבים שמדברים איתם בצאט באנגלית.

דיברתי איתם הרבה באנגלית תמיד היו אדיבים

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם

אני באותה התלבטות עם אשתי. ה-G 2014 שלה מגיע לגיל פרישה, הפך איטי והסוללה לא מחזיקה מעמד יותר מכמה שעות ביום טוב.

 

למרות הקיטורים שלי על הסיניפון בסופו של דבר התגברתי על בעיית הדיליי בדואל ובואטסאפ, ורציתי לקנות לה Redmi Note 3 Pro. הבעיה היא שלגברת קשה להתרגל לממשקים חדשים, היא רוצה את הישן והמוכר. מצד שני, מוטו G4 מגיע עם מעבד יחסית חלש (SD 410 או SD 617, בהתאם לגרסה) ויחסית מעט RAM, במחיר שמגיע לסביבות 1200 ש"ח. הסיני יעלה פחות אפילו אם יתפס במכס, ויגיע עם SD650 וכפליים זכרון.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
תודה על הקישורים.

 

המכשיר הקודם היה MOTO G2 והוא ענה על כל הדרישות: סים כפול, מצלמה סבירה עם פלאש, סוללה שמחזיקה מעל יום בשימוש סביר... טלפון של פנסיונרית. אם היה נמכר כחדש, הייתי קונה עוד אחד כזה בכיף. הדור האחרון הוא כבר אוברקיל. אם נמצא את הדגם הקודם (G3) במחיר נח - זו כנראה תהיה האופציה הכי טובה.

 

יש גם את ה Moto G4 Play שהוא חלש יותר במחיר של 129 פאונד אנגלי (לפני משלוח והכל)

פספסת אותו אתמול ב 100 פאונד ב Deal of the day

https://www.amazon.co.uk/Motorola-Moto-Play-SIM-Free-Smartphone/dp/B01IF51GYU/ref=sr_1_2?ie=UTF8&qid=1474374577&sr=8-2&keywords=moto+g4+play

 

אני באותה התלבטות עם אשתי. ה-G 2014 שלה מגיע לגיל פרישה, הפך איטי והסוללה לא מחזיקה מעמד יותר מכמה שעות ביום טוב.

 

למרות הקיטורים שלי על הסיניפון בסופו של דבר התגברתי על בעיית הדיליי בדואל ובואטסאפ, ורציתי לקנות לה Redmi Note 3 Pro. הבעיה היא שלגברת קשה להתרגל לממשקים חדשים, היא רוצה את הישן והמוכר. מצד שני, מוטו G4 מגיע עם מעבד יחסית חלש (SD 410 או SD 617, בהתאם לגרסה) ויחסית מעט RAM, במחיר שמגיע לסביבות 1200 ש"ח. הסיני יעלה פחות אפילו אם יתפס במכס, ויגיע עם SD650 וכפליים זכרון.

 

Moto G4 (עם מעבד SD 617) ממש לא מגיע ל 1,200 .

יותר לכיוון של 850 שקל כולל הכל (אמזון)

פורסם
יש גם את ה Moto G4 Play שהוא חלש יותר במחיר של 129 פאונד אנגלי (לפני משלוח והכל)

פספסת אותו אתמול ב 100 פאונד ב Deal of the day

https://www.amazon.co.uk/Motorola-Moto-Play-SIM-Free-Smartphone/dp/B01IF51GYU/ref=sr_1_2?ie=UTF8&qid=1474374577&sr=8-2&keywords=moto+g4+play

 

 

 

Moto G4 (עם מעבד SD 617) ממש לא מגיע ל 1,200 .

יותר לכיוון של 850 שקל כולל הכל (אמזון)

הטעות שלי היתה שראיתי את דגם הפלוס ולא הפחתתי את המע"מ האנגלי הגבוה משמעותית מהישראלי.

ועדיין מדובר במכשיר שנראה לי בעיתי, בעקר מבחינת איכות המסך. ב-850 ש"ח או אפילו 1000 יתכן שאשתי תהיה מרוצה. אותי הוא לא יספק, ואני ממש לא מחפש דגמי עילית.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

נראה לי שאתה שוב מתבלבל.

 

עזוב את ה G4 PLAY בצד (הרזולוציה שלו באמת נמוכה והמחיר יותר לכיוון ה 700 שקל בהערכה גסה. אתמול היה ב 570 שקלים)

 

ה G4 הרגיל מגיע עם מסך ברזולוצית 1920X1080 ובמחיר של 850 שקל...

המסך שלו לא יהיה נחות ממכשירים אחרים באותה רמת מחיר.

 

בכל אופן, למי שמחפש זול אני חושב שה G4 הוא פתרון נהדר.

ה G4 PLUS כנראה פחות משתלם כי אפשר לקנות את הנקסוס 5X כמעט באותו המחיר.

×
×
  • תוכן חדש...