Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1308 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
יש לי בדיוק את הדגם הזה. כמו שכבר אמרו פה, לחברה הזו יש שיווק מעולה אבל המוצרים שלה לא שווים את המחיר הזה.

 

Sent from my SM-N910T using Tapatalk

 

שעונים לא איכותיים, יש הרבה ביקורות לא טובות ברשת, skagen נראים טיפה יותר איכותיים אבל שום דבר מיוחד למחיר.

 

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

 

באמת יפים, אבל גם הם מגיעים עם זכוכית מינרלית.

זה באמת כזה ביג דיל, או שזה סתם להתפס לקטנות?

בשימוש נורמלי, של בנאדם שלא נוטה להכנס בקירות כל שני וחמישי, כמה באמת יהיה הבדל בין מינרלית לספיר?

 

הייתי בדיוק במקום שלך (השעון הזה באמת יפה!)

ומישהו בשרשור השעונים ביאס לי את התחת.

מסתבר שהזכוכית היא קריסטלית ולא ספיר, ומסתבר שזה אומר שהיא נשרטת ממש בקלות. אז בעצם השעון נראה טוב לחודש, ואז נראה כמו גרוטאה.

קראתי גם על אנשים שנפלו להם מחוגים תוך שבועות בודדים.

 

חכה עם השעון הזה, יש פה מישהו שקנה ומקלל אותם, אבל אולי אני טועה.

 

 

טוב ויתרתי, בהחלט נראה שעון מרשים ביותר אבל לאור התשובות והנסיון שלכם אדלג.

במחיר כזה חשבתי שלפחות הזכוכית תהיה איכותית.

Opel Adam S 2017

פורסם

 

יש ב 240 שח באמזון עד הבית , כמה זה עולה בארץ?

פורסם

אני בארה"ב כרגע. מתלבט לגבי הדייסון החדש V8 האלחוטי. האם לדעתכם שווה לחכות לירידת מחיר?

בבית יש לי שואב רגיל של VAX אבל זה מתסכל לגרור אותן על הרצפה בכל הבית... מה גם שבגלל הסירבול אשתי לא משתמשת בו ☺

מניסיונם הסוללה של הדייסון עמידה לאורך זמן? 40 דקות זה זמן אמיתי?

 

Sent from my D5803 using Tapatalk

פורסם
יש ב 240 שח באמזון עד הבית , כמה זה עולה בארץ?

 

האמת שאתם צודקים, אני לא בדקתי בכלל בארץ ומסתבר שהמחיר סביר מאוד.

זה עולה בארץ 77 ש"ח כולל משלוח.

 

מה שכן יש עוד מוצר שהייתי שמח לעזר בכם, והוא מכונת תספורת [h=1]Panasonic ER-GP80[/h]בארץ היא עולה 545 ש"ח

פורסם

אני הבאתי את ה Dyson V6 Animal מארה"ב - המטען שלו הוא 100-240V. עובד אצלי בבית רק עם מתאם של סוג התקע.

 

הייתי בודק לעומק.

...CASKA for life

פורסם
אני הבאתי את ה Dyson V6 Animal מארה"ב - המטען שלו הוא 100-240V. עובד אצלי בבית רק עם מתאם של סוג התקע.

 

הייתי בודק לעומק.

 

קראתי קצת והבנתי שלניקוי רצפות הוא לא באמת מחזיק 40דקות, כי ברצפות משתמשים בראש החשמלי.

האם אתה משתמש בו לרצפות או לשטיחים, ואם לרצפות - איך הוא מתפקד עם או בלי הראש החשמלי?

לניקיון בית 100מטר נראה לי לא פרקטי לקנות את הווי6 בימינו, אבל אשמח לגלות שאני טועה ויכול לצאת יותר בזול

אתה זוכר מהיכן רכשת? אולי אמצא גם דגמי 220 שמתאימים בלי שנאי.

בסהכ הבדלי המחיר אולי כן יצדיקו שנאי, כי בסוף זה תקוע בטעינה במרפסת שירות או מקום כזה...אז זה פחות קריטי

פורסם (נערך)
המוצר נמכר במאזון בעלות של 285 שח עד הבית .אין מסים כי לא מגיע לרף יוצא בדולר 74.64$.

815RJOnnZ5L._SX522_.jpg

איזה בית? כנראה לא בישראל, או שאני עושה משהו לא נכון:

8-18-2016 4-47-41 PM.jpg

עריכה אחרונה על ידי bjlb
×
×
  • תוכן חדש...