Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1307 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתה בחיים לא תקבל את הפריט הזה.

 

מדובר בחשבון שנפרץ והושמש ל scam.

 

הדבר היחיד שתקבל זה מייל מאיביי שמודיעים לך שהשעו את המוכר בעקבות חשש ל fraudulent activity ותצטרך לחכות שבוע לכסף שלך חזרה.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
אתה בחיים לא תקבל את הפריט הזה.

 

מדובר בחשבון שנפרץ והושמש ל scam.

 

הדבר היחיד שתקבל זה מייל מאיביי שמודיעים לך שהשעו את המוכר בעקבות חשש ל fraudulent activity ותצטרך לחכות שבוע לכסף שלך חזרה.

אין פרטים שהוא נפרץ,

וכן אני מאמין שהמוצר או שמזויף או גנוב או לא קיים כי במחיר כזה אין דברים כאלה

 

שכתבתי היו 6 במלאי וכעת 3

אנשים לוקחים צאנס כי הכסף תמיד יחזור במקרה של בעייה

קובי

:-)

פורסם

ברגע שהכמות תרד ל2 הוא יעשה revision ויוסיף עוד כמה, ככה עד סביבות ה40-50 שאיביי יחסמו אותו וישלחו לך מייל כזה:

 

Capture.jpg

 

אם אתה מעוניין בשיעור היסטוריה חפש שרשור "טאבלט ב25 דולר?!" כאן בעוף, הרבה מאיתנו נפלו כמו גיבורים

 

שורה תחתונה אתה רק תסיר קצת כסף מחשבון הבנק שלך ותחזיר אותו לשם בעוד כמה ימים, שום SSD לא תראה פה, מבטיח לך.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

Capture.PNG

 

כמה אתה מופתע בסולם של :| עד :shock2: ?

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם (נערך)

מישהו יודע למה אמזון UK הפסיקו לשלוח לארץ?

בעבר מוצרים שהיו פתוחים לשליחה לארץ נסגרה בהם האפשרות ועכשיו נשלחים רק לאירופה.

עריכה אחרונה על ידי R'n'B
פורסם

חכה עם השעון הזה, יש פה מישהו שקנה ומקלל אותם, אבל אולי אני טועה.

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם
טוב, אז אני חם על השעון הנ"ל של MVMT והמחיר שלו הוא 114.75 דולרים.

http://www.mvmtwatches.com/collections/men/products/chrono-gun-metal-sandstone-leather

 

אם אני מזמין אותו אני משלם מע"מ של 17% בעצם? ללא מכס?

יוצא סה"כ 520+- ש"ח..

 

הייתי בדיוק במקום שלך (השעון הזה באמת יפה!)

ומישהו בשרשור השעונים ביאס לי את התחת.

מסתבר שהזכוכית היא קריסטלית ולא ספיר, ומסתבר שזה אומר שהיא נשרטת ממש בקלות. אז בעצם השעון נראה טוב לחודש, ואז נראה כמו גרוטאה.

קראתי גם על אנשים שנפלו להם מחוגים תוך שבועות בודדים.

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם
טוב, אז אני חם על השעון הנ"ל של MVMT והמחיר שלו הוא 114.75 דולרים.

http://www.mvmtwatches.com/collections/men/products/chrono-gun-metal-sandstone-leather

 

אם אני מזמין אותו אני משלם מע"מ של 17% בעצם? ללא מכס?

יוצא סה"כ 520+- ש"ח..

יש לי בדיוק את הדגם הזה. כמו שכבר אמרו פה, לחברה הזו יש שיווק מעולה אבל המוצרים שלה לא שווים את המחיר הזה.

 

Sent from my SM-N910T using Tapatalk

פורסם

שעונים לא איכותיים, יש הרבה ביקורות לא טובות ברשת, skagen נראים טיפה יותר איכותיים אבל שום דבר מיוחד למחיר.

 

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

פורסם

באמת יפים, אבל גם הם מגיעים עם זכוכית מינרלית.

זה באמת כזה ביג דיל, או שזה סתם להתפס לקטנות?

בשימוש נורמלי, של בנאדם שלא נוטה להכנס בקירות כל שני וחמישי, כמה באמת יהיה הבדל בין מינרלית לספיר?

מה חתימה? תתפשטי!

×
×
  • תוכן חדש...