Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1307 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מה אתה רוצה להשיג עם הכרום קאסט?

יש מוצרים מקבלים.

 

הזרמה של יוטיוב ונטפליקס, מירור של הטלפון\מחשב לטלוויזיה וכדומה

 

מכיר את roku ו fire tv stick אך שניהם יותר יקרים מהכרומקאסט ואת הextra stuff שהם מציעים אני לא באמת צריך

 

יש עוד אלטרנטיבות למעט הסיניים (mirascreen / tvbox / ezcast / zibicast) ?

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם (נערך)

Tronsmart

Tronsmart עם 3 יציאות

Tronsmart לרכב 4 יציאות

Aukey

יש לי כל המוצרים האלה ואני מרוצה מהם, אם כי הניסיון שלי עם מטען הקיר עם 3 יציאות מוגבל לשימושים בודדים, רכשתי אותו לנסיעות כיון שיש מלונות עם בעיה של שקעים והוא מאפשר לי להטעים 2-3 מכשירים במקביל. כמוכן כל הדגמים שהזכרתי מותאמים ל-QC2.0, יש מקבילים ללא QC או על QC3.0 בהתאם ליכולות הטלפון שלך. ל-G4 שלך מעבד SD808, אני מניח שהוא תומך QC2.0 (לי יש Xiaomi Mi4c עם אותו מעבד, והוא תומך בשיטת טעינה זו).

הכבלים שהזכרתי (שיומי micro USB ו-type-c) יקרים מאד באיביי, באתרים הסיניים ניתן להשיגם בשליש המחיר. לשים לב כי כבל type-c יקר במיוחד אבל יש מבצעים טובים.

 

עריכה: את האבזרים שלי קניתי באתרים סיניים, לא באיביי, לכן איני יכול להעיד על המוכרים. זה היה חיפוש שביצעתי בשבילך. שים לב שחלק מהאתרים הסיניים מקבל פייפאל כך שמבחינה זו אין מניעה לרכוש מהם.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

הצלחתי לענות לעצמי; B&H שולחים לארץ chromecast 2 או fire tv stick תמורת 12 דולר עם משלוח מהיר בDHL

 

מה שאומר ₪200 עגול ל fire tv stick או ₪181 לכרומקאסט 2

יותר זול מאיביי, משלוח DHL מהיר עד הבית עם שליח ולא דואר ישראל ימ"ש וזה מחנות נורמלית עם אחריות, לא "לך תדע מה תקבל מההוא בהונג קונג"

 

עכשיו רק נשאר להחליט מי נגד מי.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

יש דבר כזה מקרן קול עם בלוטות׳ עד 1000 שקל? שימוש רגיל של מוסיקה וטלוויזיה . מעוניין מידי פעם להשמע מהאייפון

פורסם

מדהים איך 12 דולר בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות הופך ל-200 ש"ח בארץ המוגבלויות הבלתי אפשריות...

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם
מדהים איך 12 דולר בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות הופך ל-200 ש"ח בארץ המוגבלויות הבלתי אפשריות...

המשלוח 12 דולר...

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם

אני צריך שלט אוניברסלי למזגן.

דחוף.

חייב לקנות מחר כי ערב אחד בחום הזה מספיק לי.

הצילו!

 

Sent from my HTC 10 using Tapatalk

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
  • חברי המעגל הראשון
פורסם
אני צריך שלט אוניברסלי למזגן.

דחוף.

חייב לקנות מחר כי ערב אחד בחום הזה מספיק לי.

הצילו!

 

Sent from my HTC 10 using Tapatalk

 

חבל שיש לך HTC10, בדגמים קודמים הייתה מנורת אינפרה אדום עם שלט אוניברסלי...

פורסם
יש דבר כזה מקרן קול עם בלוטות׳ עד 1000 שקל? שימוש רגיל של מוסיקה וטלוויזיה . מעוניין מידי פעם להשמע מהאייפון

 

מקפיץ (-:

פורסם (נערך)

ערב זך,

 

חשקה נפשי בשואב אבק קומפקטי ואיכותי, בדגש על תוצאות שאיבה טובות (אנוכי אלרגי לקרדית האבק).

 

מעדיף מאוד ומנסיון של ההורים, שואב מתוצרת דייסון.

 

להורים יש את DC19 שנרכש בזמנו ב200 דולר, אני מחפש משהו דומה או קטן ממנו ושנוח לאחסון בארון ובמחיר הגיוני.

 

איך השואבים האלחוטיים שלהם?

 

היש מציאות ברשת בנושא זה? אפשר גם עם משלוח בתחומי שוויץ אם יידרש.

 

תודה!

עריכה אחרונה על ידי ya_pl
עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

×
×
  • תוכן חדש...