Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לגבי המתאמי קואקס של יס - אכן בברירת מחדל הם מקבלים מתח מהממיר אך יש גם שנאים שמתחברים עם כבל קואקס למתאם ומספקים לו חשמל. אחד כזה יושב אצלי בארון תקשורת בצמוד לראוטר.

 

אם אין לך יותר צורך בכבילה של יס הייתי ממליץ לך לשלוף ולהשחיל כבלי רשת במקום. יתן לך חיבור הרבה יותר יציב ויותר מהיר

 

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

Aprilia Shiver 750

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
אורל בי 3000 באמאזון בריטניה ב 170 ש"ח עד הבית. תקף רק לעוד 23 שעות לפי מה שאני רואה.

 

הוא נותן לך משלוח לישראל?

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

נכנסתי דרך דיל אוף דה דיי, מצאתי את המברשת במחיר מגוחך אבל בלי משלוח לארץ...

כנראה הפריים כן עוזר פה.

 

עריכה: מצאתי את הבעיה אצלי, הכתובת שלי הייתה לתיבת דואר...

בדף הקניה כתוב לי בפירוש שאין משלוח לישראל, אבל אחרי שאני מוסיף לסל ונותן לו כתובת רגילה הוא נותן לי להמשיך עם תהליך הקניה.

עריכה אחרונה על ידי flytomars
פורסם

תודה. הזמנתי גם את מברשת השיניים (בתוספת של עוד 8 פאונד עבור 4 ראשים נוספים להחלפה).

 

לינק לראשים:

https://www.amazon.co.uk/dp/B00K2UAX6O/ref=twister_B00NFLQ6U4?_encoding=UTF8&psc=1

(ללחוץ על Collect Voucher ואז כשמשלמים זה מוריד 2 פאונד מהמחיר)

 

האמת שרציתי להזמין שתי מברשות, אבל זה מוגבל למברשת אחת.

כדאי להזמין שוב? או שעדיף לא להתעסק איתם?

פורסם

shake, יש על זה תוספת של מיסים מכוון שזה עובר את הרף, ולכן הסכום הסופי יוצא 90 יורו (בערך 380 ש"ח). ככה זה אצלי לפחות.

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

פורסם

החישוב הוא לפי ערך המוצר ובפועל זה הערך שמודפס החבילה. אחרי חודש וחצי בערך מקבלים החזר על Import Fees Deposit.

אבל החישוב הוא לפי שער המכס ביום הגעת החבילה, אז לא כדאי לקנות בדיוק ב74.4 וכדאי להשאיר מרווח קטן.

פורסם
תודה. הזמנתי גם את מברשת השיניים (בתוספת של עוד 8 פאונד עבור 4 ראשים נוספים להחלפה).

 

לינק לראשים:

https://www.amazon.co.uk/dp/B00K2UAX6O/ref=twister_B00NFLQ6U4?_encoding=UTF8&psc=1

(ללחוץ על Collect Voucher ואז כשמשלמים זה מוריד 2 פאונד מהמחיר)

 

האמת שרציתי להזמין שתי מברשות, אבל זה מוגבל למברשת אחת.

כדאי להזמין שוב? או שעדיף לא להתעסק איתם?

 

אם אתה רוצה אני יכול לנסות להזמין לך עוד מברשת דרך החשבון שלי. אני רק לא יודע אם ניתן לשלוח ישירות למישהו שלא הזמין את המוצר על שמו..

פורסם
אם אתה רוצה אני יכול לנסות להזמין לך עוד מברשת דרך החשבון שלי. אני רק לא יודע אם ניתן לשלוח ישירות למישהו שלא הזמין את המוצר על שמו..

 

תודה רבה לך :)

 

בסופו של דבר כנראה שאסתפק במברשת אחת לעצמי לאחר שלא נרשמה התלהבות גדולה בבית :-o

 

אבל שוב תודה על הרצון הטוב! :-D

פורסם

מישהו יכול להצביע על הבדל בין הסמסונג J7 2016 הזה:

https://www.amazon.fr/gp/product/B01ET9PX54/ref=ox_sc_act_title_1?ie=UTF8&psc=1&smid=A1X6FK5RDHNB96

 

לבין זה:

https://www.amazon.fr/gp/product/B01FJYFT5C/ref=ox_sc_act_title_1?ie=UTF8&psc=1&smid=A1X6FK5RDHNB96

 

השני כנראה מקורו באיטליה, והוא קצת יותר זול - והכי חשוב הוא זמין במלאי עכשיו.

×
×
  • תוכן חדש...