Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני עדיין זוכר את הפיאסקו עם הטאבלט ב$25, וכשקיבלנו מטבע בשקית במקום טאבלט אז איביי\פייפאל אשכרה דרשו מכמה אנשים שישלחו בחזרה כדי לקבל החזר.

 

כמשהו נשמע טוב מדי כדי להיות אמתי.. כנראה מדובר בקשקוש בלבוש.

 

בטבעי אני גם "חשדניסט".

אבל זה שמדובר במוכר שנמצא באיביי משנת 2011, מכר כ"כ הרבה (78,000) מוגדר כ Top Rated Seller עם ציון דיי גבוה אני רוצה להאמין ומקווה שהוא לא ירצה לדפוק את המוניטין שלו. כי אם המכירה הזו היא שקר אז הציון שלו ידפק בצורה משמעותית ואנשים לא יקנו ממנו יותר.

 

אני גם רוצה להאמין שפייפאל/איביי לא יעשו מאיתנו צחוק במקרה כזה..

פורסם

אין על מה להלין.

זה באמת המחיר של קופסת האנדרואיד הזו.

רוב המוכרים לא באמת מחזיקים מלאי הם משתמשים בשירותי dropship .

אתרי המכירה השונים מוכרים קופסה זהה באותו המחיר פחות או יותר .

+1 למעבד ה Amlogic S905 לא רע בכלל!

רק צריך לבדוק אם יש תמיכה בפורמטי סאונד מתקדמים.

http://www.cnx-software.com/2016/07/01/mini-m8s-ii-amlogic-s905x-android-tv-box-with-2gb-ram-sells-for-37/

פורסם (נערך)

המחיר של הקופסא הזו אצלו מוכרים אחרים ובאתרים סטייל גירבסט ודומיו הוא בערך 120-130 שקלים...

80₪ זה עדיין מחיר מעולה

 

אייל, בלינק שנתת מדובר על מעבד S905X שהוא דגם מוחלש של ה S905 !

ככה שמה שנתת זו קופסא פחות חזקה.

 

זו הקופסא הנכונה:

http://www.gearbest.com/tv-box-mini-pc/pp_334004.html

 

או מאיביי (במחיר יקר יותר):

http://www.ebay.com/itm/Mini-M8S-TV-Box-4K-1080HD-Amlogic-S905-Android-HDMI-WiFi-Bluetooth-4-0-2GB-8GB-/281988218062?var=&hash=item41a7cebcce:m:mjxXUTdRWH7sxwIVybN00Gw

עריכה אחרונה על ידי אני רוצה מכונית
פורסם

פשפשתי קצת בגוגלים, המחיר בחנויות הנורמלית נע סביב $38 עד $50, פה זה בחצי מחיר.

 

לא יודע, לא קניתי.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

הגיעו הכלים, הכלים עצמם עושים רושם די טוב ומגיעים עם 10 שנים אחריות, יש מבחר טוב של בוקסות, אלנים, HEX BITS, ועוד ביטים שונים ומשונים. מה לא אהבתי -

איכות הפלסטיקה של הארגז לא משהו לספר עליו לחבר'ה, הביטים מתחברים לידית מברג או לראצ'ט באמצעות COUPLER, בניגוד לסטים אחרים שיש לי שהקאפלר מובנה על הביט וככה גם יש לך פחות חלק ביד שעלול לעוף בזמן עבודה, וגם אם איבדת אחד לא איבדת את הקאפלר וצריך לרוץ לקנות.

הקאפלר זה החלק האמצעי שאני מחזיק.

 

מצרף גם תמונות של מצב הקרטון שתראו את ההתעללות.

סך הכל זמן הגעה 10 ימים.

במחיר שיצא לי זה מאוד משתלם, כולל ידית מומנט.

 

20160719_091008.jpg20160719_084053.jpg20160719_084056.jpg20160719_084059.jpg

20160719_090941.jpg

 

וזה ביט עם קאפלר מובנה

 

0.jpg

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם

הידית מיוצרת בגרמניה נראית מאוד איכותית, אשווה מומנטים מול ידית אחרת כשאתחיל להרכיב איתה

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם

אני רוצה מכונית דגם ה X הוא טיפה יותר מתקדם תומך ב HDMI2.0A . התדר הוא קצת יותר נמוך בגלל נושא צריכת החשמל.

http://blog.allinmini.com/difference-amlogic-s905-s905x-s912-chip.html

 

מוזר. ראיתי דברים אחרים אבל יש מצב שהם טעו וה X יותר מתקדם...

בכל מקרה, נראה מה נקבל :lol:

פורסם

לגבי דירוג מוכרים, אני לא קונה ממוכרים עם פחות מ-99 אחוז ופחות מ-100 עסקאות.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

בהנחה ואי אפשר לשפר את איכות הקליטה של הקופסה הזאת, איזו קופסה מומלצת עם קליטה יותר טובה?

 

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...