Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1307 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ה-700S הוא אל חוטי .

אחפש לך מקלדת ,מכנית באה בחשבון.

אני חייב לפרסם כאן משהו .

מוט לאמבטיה בדיל של אמזון הנס גרוהה עולה 1500.

בארץ WTF בין 5500 ל-6000 שח.

http://tinyurl.com/gmay5hc

 

רק אתמול שאלתי וכבר עברו פה 3 עמודים,

אתם יותר גרועים מנשים י'משוגעים! :p

 

לגבי המקלדת לא משנה לי כל כך אבל כמובן לאלחוטית ועם מקשים שקטים, שתהיה טובה גם לגיימינג.

אני טס שבוע הבא לבורגאס להפסיד את אמא בקזינו חשבתי לדעת אם יש מה לקנות או בדיוטי או שעדיף להזמין מאיביי/אמזון?

 

 

300 זוזים ככה אפילו יותר, ואם אין בתקציב אלחוטית אז אפשר גם חוטית אבל איכותית ;)

Opel Adam S 2017

פורסם

ערב טוב לכולם.

@GAD57 שלח את הבנקאי אלי אשקה אותו בשיכר פרות. או שהלכו לך 500אירו.

 

@pipinoadar מה מחפש , הרשם לאמזון .COM אין צורך להירשם לשאר הסניפים גרמני בריטי וכו' ההרשמה תקפה לכולם.

 

@haranza תודה על הניסוח יש לך ד"ש מהנורווגיות סטודנטיות ממכללת NLA, ינעל העולם איזה יפות יש להן עור כמו פורצלן ,וואלה התינוקת שלי ממגנטת יותר טוב מגור כלבים .

 

@ sperial תבטל את הספלר בטלפון שלך.

 

@yotams4 כולל מכס מע"מ ועמלת ווזלין.

 

@liav12 חבל שלא ראיתי את הפרק על הקיזנו שהיה הערב.

אמרת גיימיג ואל חוטי ? חילול קודש הקודשים ,גיימיניג רק חוטי אלא אם אתה עדיין משחק ב-דייב .

תחזור מהדיוטי אם לא תמצא משהו תחזור לשאול.

פורסם
השילוח של אמזון עובד כך- או שזה נשלח ישירות מהמחסנים של אמזון עצמה או שזה נשלח מחברה חיצונית שמשתמשת בפלטפורמה של אמזון.

במקרה שאמזון עצמה שולחת יהיה כתוב לך ships from and sold by amazon.com ובנוסף, כדי שזה יהיה פריט שנשלח לארץ צריך שיהיה כתוב This item ships to Israel. ההבדל בין חברה חיצונית לבין אמזון הוא שכשאמזון עצמה שולחת זה יהיה מחושב לך כולל מיסים וכולל זיכוי ממע"מ מקומי (באמזון של אירופה, בארה"ב זה לא קיים הקיזוז של המע"מ המקומי).

סד"פ לגילוי מחיר כולל משלוח ומיסים-

1. תוסיף את הפריט לעגלה

2. תלחץ על הכפתור procced to chekout

3. תבחר את הכתובת למשלוח (לי יש 2 כתובות, אחת בארץ ואחת בחו"ל של חברת BUY2USA)

4. תבחר סוג משלוח- מהיר או רגיל והמחיר המלא יתעדכן לך בצד הדף. אם תרצה להזמין תלחץ על הכפתור place your order

זה התהליך באמזון ארה"ב, באתרי אמזון אחרים יתכנו שינויים קלים.

 

אני מודה לך!

אשתי פחות...

:lol:

 

תומר

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

פורסם

@liav12 חבל שלא ראיתי את הפרק על הקיזנו שהיה הערב.

אמרת גיימיג ואל חוטי ? חילול קודש הקודשים ,גיימיניג רק חוטי אלא אם אתה עדיין משחק ב-דייב .

תחזור מהדיוטי אם לא תמצא משהו תחזור לשאול.

 

:lol:

דווקא ה mk710 הזו נחמדה אבל חסרון הוא של כפתורים ללא תאורה, הלפטופ עצמו מכיל תאורה יפה אדומה אבל אני מחבר את המחשב לטלויזיה ולכן הצורך באלחוטי.

כשאני יושב מול הטלויזיה לא איכפת לי ממקלדת חוטית לכן אין לי בעיה עם 2 האופציות (מקסימום נשתמש ב MK מהספה).

 

נעשה סיבוב בדיוטי שבוע הבא הבעיה שנזכרתי שסגרו את באג :(

Opel Adam S 2017

פורסם (נערך)

בדוק בבקשה את Logitech K800.

קשה למוצא מקלדת אלחוטית מוארת , מכיוון שצריך מקור מתח על מנת להאיר את המקשים בד"כ דרך חיבור ה USB.

עריכה אחרונה על ידי eyali23
פורסם

מי שולח את הגמדים למצוא לי סוללות אנלופ בלבד, שני הסוגים aa, aaa זקוק לשמונה לפחות מכל סוג ושוב רק אנלופ, תודה!

 

Sent from my Nexus 6 using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...