Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1307 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה אתה רוצה לדעת .

חברת יפנית בבסיסה , מוכרת מאוד מתחום נעלי הריצה אבל לא רק .http://corp.mizuno.com/en/about/history.aspx

פורסם

תודה מותק, את זה אני מכיר, יש שם הרבה זבל. kiwiתי להמלצה קונקרטית כלשהי.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

אייל קבל ח"ח על השעונים נשמח לעוד בהמשך...

מתזכר אותך בעניין שיפודי ברזל למנגל גז, שלא יהיו קצרים מידי. תודה!

 

Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk

פורסם

אז מה הכי הרבה זמן שחיכיתם לחבילה מאמאזון? מחר אני שובר שיא אישי של שלושה שבועות

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם

הכי הרבה זמן אי פעם זה הגיע עד לתאריך האחרון בestimated delivery time, כי זה מוצר שנפתח במכס ימ"ש. היה תקוע שם שבוע וחצי.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
למה רק מהחברות הללו?

לדוגמה קונגו רוטורי של אינהיל ב 520 עד הבית הולך ?

http://tinyurl.com/jqhze4h

 

מה זאת החברה הזו? אתה מכיר אותה?

פשוט נשבר לי מפטישונים (היה לי יונדאי ושות') שנופחים את נשמתם בנסיון לקדוח חור באבן ירושלמית,

לחלופין גם בקיר סטנדרטי הם לא משהו0

פורסם

צפרא טבא

 

@tzviki אני אעלה עוד שעונים אתה הבאת את זה על עצמך, שיפודים תתקשר לשאולי גרליז תראה אם יש להם.

 

@ yotams4 הכי הרבה זמן היה שבועיים שהמתנתי לחבילה מאמזון, יש להם כנראה לחץ מיום הפריים סבלנות, יש לך את מס החבילה ?

 

@llaavvii צרפתי לינק זו חברה גרמנית VFM מעולה , יש כאן חבר פורום שקנה דגם דומה שאל אותו ,אינני זוכר את שמו סורי, אולי אם הוא קורא שייתן סימן.

 

נהג מאיזו חנות הזמנת?

פורסם

אייל, סליחה שאני מעיז לחלוק על כבודו. אבל לדעתי כדאי בסכום הזה לשלם טיפה יותר 600-650 ולקנוץ בארץ פטישון בוש 26 מ"מ עם אחריות מקומית של היבואן. הדבר הזה חית עבודה רצינית. מה לא קדחתי בו והכל עבר חלק. כשאני אהיה בבית אני אתן את הדגם המדוייק שיש לי.

פורסם

תחלוק חופשי אנחנו דמוקרטיה בפעם האחרונה שבדקתי.

כלל אצבע אני תמיד אומר לבדוק מחיר בארץ .

הוא ביקש מחיר דיל ברייקר , יש מותגים אחרים פשוט זה הראשון ש-טיפטיפון מצא לי.

לצורך ההשוואה בארץ הוא עולה 750 שח.

×
×
  • תוכן חדש...