Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3870 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב לכולם, ברשותי סקודה ראפיד 2013, הדגם הספציפי מגיע עם 4 חלונות חשמל אבל לנהג שליטה רק על 2 הקדמיים, רציתי לדעת אם אפשר לשדרג טיפה את העניין אז הנא מספר שאלות, מקווה שתוכל לעזור..

1. מרים שמשות - ניתן להתקין כזה שבעת נעילה כל החלונות יסגרו? (לחיצה ארוכה כמו בכל ואגית אחרת לא עובדת)

2. ניתן להוסיף 2 כפתורים בצורה כלשהי כדי שהנהג יוכל לסגור גם את החלונות מאחורה?

3. ניתן להוסיף אפשרות לסגירה ופתיחה אוטומתית של החלונות בלחיצה אחת ולא ארוכה?

 

פורסם

1. ניתן, זה עולה משהו כמו 800 שקל

2. במתיחת הפנים שעבר הדגם זה השינוי שנוסף, אני חושב שאם מחליפים את הפנל של הנהג ששולט על החלונות ומוסיפים כמה חיווטים זה יעבוד, לא בטוח כמה טוב זה יהיה (לא מקורי מהיצרן, בכל זאת...) או כמה זה יעלה אבל טני חושב שטכנית זה אפשרי.

פורסם
1. ניתן, זה עולה משהו כמו 800 שקל

2. במתיחת הפנים שעבר הדגם זה השינוי שנוסף, אני חושב שאם מחליפים את הפנל של הנהג ששולט על החלונות ומוסיפים כמה חיווטים זה יעבוד, לא בטוח כמה טוב זה יהיה (לא מקורי מהיצרן, בכל זאת...) או כמה זה יעלה אבל טני חושב שטכנית זה אפשרי.

 

איפה ניתן לעשות את זה? 800 נשמע לי כמו מחיר הוגן עבור דבר כזה.

 

×
×
  • תוכן חדש...