Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2635 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

BMW X4, X6 כאילו ששאר המכוניות שלהם לא מספיק מוחצנות, מוקצנות ומעצבנות. בחיים, אבל בחיים לא נתקלתי בנהג של X4/X6 שנהג בצורה סבירה. תמיד נוהגים בכביש 6 במהירויות של 150 צפונה, חותכים, מהבהבים ומה לא. לדעתי זה רכב שמרבית בעליו מקבלים איתו פיטבול ותעודת בבון. התנצלותי ל 5% מהנהגים של הרכבים האלו שנאלצים לסבול מהשם הרע ש 95% הנותרים מוציאים להם.

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

  • תגובות 380
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אין להערכתי 5% כאלו, מי שמלכתחילה מעדיף אוטו כזה על מתחריו הפחות מוחצנים ניחן להערכתי במבנה אישיות שקיים לדעתך אצל 95% האחרים. אין באמת סיבה להחזיק כזה אוטו אם אין בנמצא אותו צורך אובססיבי להוכיח לסביבה את ה"גבר גבר" ( פונה גם לבני המין השני ) המוכר. ואם יש כאלו ביניהם צנועים ונחמדים, אז או שזו מתנה/ירושה מהדוד/ה, או שיש גם כאלו עם טעם מוזר שלא יכולים לעמוד בפני יופיו.

פורסם (נערך)
כמה שהתגעגעתי לשרשור הזה, עלו מאז לא מעט דגמים לכביש שבטוח עיצבנו אותנו.

אני אתחיל: ג'יפונים! במיוחד הקטנים חסרי הטקט, ארונה, קונה, סטוניק, CHR למיניהם.. מכוערות טילים. ואלה שקונים טוסון ספורטא'ז שחושבים שיש להם מינימום פורשה קאיין.

כנ''ל היברידיות, משעממות גז ברקס חירשיות, כבר לא יאהב את הקורולה אם ההיברידית תימכר בפערים עצומים מהבנזין.

 

פריקה נעימה.

 

אל תדאג, יש לך להשתדרג עד שנתון 2018 בלי הברידיות. :-D

 

בקורולה החדשה עצבן אותי שאת גרסת הסטיישן מביאים או בגרסה עירומה (אפילו חישוקים קלים אין, בזמן שאוריס נמכרה איתם מ-2014) או בגרסה מאובזרת אך ללא גלגל חלופי קטן אפילו. וזה בזמן שכל שאר גרסאות הקורולה, כולל הסטיישן הבסיסית, מגיעות עם הגלגל. מה הקטע??

 

אגב למישהו יש נסיון עם רכב עם ערכת תיקון במקום גלגל חלופי?

עריכה אחרונה על ידי arco1
פורסם
ערב טוב לכולם!

 

אני הבחנתי בתופעה מסוימת - בכל פעם שאני רואה טויוטה פריוס אני מתעצבן (וגם מתרשם שכל מי שנוהג עליהם הוא/היא נהג נוראי/ת). הדבר גרם לי לחשוב - בטוח לכל אחד יש את הרכב (בה"א הידיעה) שהוא שונא לראות על הכביש.

אז יאללה, תפרקו קצת תסכול!

 

כל רכב, חוץ מפריוס.

גילוי דעת: אנשים יקרים לי נוהגים בפריוס.

פורסם

כל קו המיני של השנים האחרונות. לקחו קונספט רטרו מוצלח והפכו את העיצוב לבולבוס נובורישי מבורדק.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

מאזדה 3 בציר 2005. הייתה לי כזו, להלן: המאזדהיינת.

 

פ'זו 207. כשהייתי כל היום בדרכים כעצמאי, הרוב המוחלט של הרכבים הנ"ל נסעו לאט ובשמאלי. זכו אצלי לכינוי "קקי קטן" עם שיר ייעודי. אל תשאלו.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

המיני זה באמת מכה. זה הכל חוץ ממיני.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

הוולוסטר עוף מוזר, אבל נוסע טוב (בשביל 1.6 אטמוספרי, הדורבו אין לי מושג) ומבודד רעשי כביש ורוח כמו רכבים שיקרים ממנו בהרבה.

 

Sent from my Galaxy Note 9

פורסם

האיגניס החדשה

מחרפן אותי, נראה כמו רכב צעצוע שקם לחיים.

 

Sent from my ONEPLUS 3T using Tapatalk

|fiat punto 16v Speedgear 2006|

פורסם
האיגניס החדשה

מחרפן אותי, נראה כמו רכב צעצוע שקם לחיים.

 

Sent from my ONEPLUS 3T using Tapatalk

כמה שאני מסכים איתך, האוטו הזה זה הפיאט מולטיפלה של ימינו.


×
×
  • תוכן חדש...