Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2634 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 380
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)

רכב ישן בתוצרת סטיישן שבעליו התקין ספסל בתא מטען, ובתוכו הושיב ילדים עם פאות מסתלסלות עם ראש כפוף וללא חגורה, תוך כדי כך שהוא בוטח באלוקים שלא יקרה כלום.

אני לא יודע אם זה מחוסר ידיעה, זלזול בחוקים של המדינה הציונית, או סתם טמטום.

הוא לא מבין שגם לפי ההלכה היהודית זה אסור, מכיוון שעובר על הלאו של "ונשמרתם מאוד לנפשותיכם", (לדתיים שפה).

רק שבוע שעבר הורדתי רעיון כזה מראש של אדם די משכיל (בעל תואר ראשון במשפטים), שיש לו 4 ילדים, וחשב לרכוש פוקוס סטיישן 2013 ולהתקין בה ספסל מאחורה.

ראיתי בעבר הרבה כאלה באזור שלי, היום כבר פחות.

זה הרכב שהכי מעצבן אותי.

עריכה אחרונה על ידי chaimb
פורסם

"מוכן להישבע" שחשבתי על הפריוס החדשה לפני שפתחתי את השרשור!

המעצב של הטויוטות מהדור האחרון פשוט השתגע! גם את הקורולות הוא הרס!

אני מתחיל לחשוב אולי הוא שתול של מישהו מהמתחרים שעושה את זה "להמאיס" את הטויוטות?

 

(ודווקא קיה/יונדאי הופכות ליפות מיום ליום)

 

כמו כן גם המולטיפלה דור ראשון בלתי נסבלת. ומאזדה 121.

כל זה מילא, אם הם נוסעים מהר.

 

אבל - הכי הכי מעצבן בעולם, זה רכב לימוד נהיגה.

פורסם

האמת אוודי A1...כאילו מה עבר לhans הגרמני שחשב על העיצוב.

דומה לקופסת נעליים.

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

fly low drive fast

zx volcane- c4 vts-B4 spec b -Leon fr-Bmw e46 330i-Mustang gt 4.6

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
זה רכב שלא מעצבן אף אחד.

הוא לא מעורר שום סוג של רגש, לא חיובי ולא שלילי.

אחרי נסיעה של שעה וחצי בשיט הזה אתה תרגיש המון, בעיקר באזור הגב.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

האלו שעושים רעש בערב בכוונה תחילה באזורי העיר, אלו בעיקר ה"שכנים", כל הרכבים הרועשים פשוט עולים לי על העצבים.

פורסם
רכב ישן בתוצרת סטיישן שבעליו התקין ספסל בתא מטען, ובתוכו הושיב ילדים עם פאות מסתלסלות עם ראש כפוף וללא חגורה, תוך כדי כך שהוא בוטח באלוקים שלא יקרה כלום.

אני לא יודע אם זה מחוסר ידיעה, זלזול בחוקים של המדינה הציונית, או סתם טמטום.

הוא לא מבין שגם לפי ההלכה היהודית זה אסור, מכיוון שעובר על הלאו של "ונשמרתם מאוד לנפשותיכם", (לדתיים שפה).

רק שבוע שעבר הורדתי רעיון כזה מראש של אדם די משכיל (בעל תואר ראשון במשפטים), שיש לו 4 ילדים, וחשב לרכוש פוקוס סטיישן 2013 ולהתקין בה ספסל מאחורה.

ראיתי בעבר הרבה כאלה באזור שלי, היום כבר פחות.

זה הרכב שהכי מעצבן אותי.

דוד שלי החרדי עשה את זה וקיבל הורדה מהכביש על פוקוס סטיישן.. אמרתי לו בחייאת , במחיר הזה טתה קונה רכב 7 מקומות במילא ... והוא מעולם לא חשב אפילו על הרעיון

פורסם

חברים, בגלל שרשמתי יונדאי גטס בתגובה שלי לפני שנתיים פה, הכניסו אותי לקבוצת וואטספ וכלאו אותי בתוכה.

 

בגלל זה אני מציע לכולם להיזהר, יש כאן מועדון יונדאי גדול מדי ועוקבים.:wink:

 

SLOW, אבל עדיף רכב נוקשה מאשר רכב קופץ כאילו זה נדנדה.:oops:

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

הרכב לא נוקשה, הכיסאות שם מתוכננים גרוע במיוחד ותנוחת הישיבה על הפנים, במיוחד לנוסעים. אין כזה דבר רכב תקין שקופץ, סימן שצריך להחליף בולמי זעזועים.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
SLOW, אבל עדיף רכב נוקשה מאשר רכב קופץ כאילו זה נדנדה.:oops:

נהגתי בכזה, מזדה 323 סדאן עם בולמים גמורים. כמעט עפתי מהכביש בעליה על כביש החוף בחיפה.

 

שמחתי לחזור ללנסר קלאסיק.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds


×
×
  • תוכן חדש...