Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2635 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אין לכם מה להתעצבן על 301 ואטראז' למיניהם, אלה רכבים שנועדו למקומות עם סטנדרטים נמוכים מאד. זה כמו להתעצבן על ילד בגן חובה על שהוא לא יודע לפתור משוואה ריבועית.

 

אני חושב שהספארק הקודמת זה אחד הרכבים הכי מעצבנים שיש. אמנם הוא שייך לקטגוריה שאין בה יותר מדי יופי, אבל הכיעור שלו שובר שיאים. גם עגלה, גם מרעיש כמו טוסטוס פיצה וגם נראה מבפנים כאילו התרסק שם טוסטוס פיצה והחליטו להשתמש בו לדשבורד.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • תגובות 380
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יונדאי אטוס.

 

קוביה מכוערת, ספרטנית,רועשת ועם מנוע 55 כ"ס בשרני ותיבה אוטומטית עתיקה שמזניקים את הבהמה הזאת ל-100 קמ"ש תוך 20 שניות שלמות!

 

פשוט יצירת מופת.

פורסם (נערך)

רכבים מסחריים עם תיבות ידניות.

 

יוצאים כמו סבתות מרמזורים, ואני מזהה כל העברת הילוך שלהם ע"י כל רגע שבו הם פתאום מפסיקים להאיץ. כל פעם שאני מתקרב לרמזור, אני משתדל לא להיות בנתיב שלהם (בעדיפות אחת מתחת להימנעות ממשאיות, ואחת מעל הימנעות ממוניות).

 

מה גם שבגלל הגובה שלהם והחלונות המושחרים שתמיד יש להם על הדלתות האחוריות, אני לא רואה מה קורה לפניהם.

עריכה אחרונה על ידי Trilandian

Volkswagen Golf 1.4T Trendline 2013

פורסם
כל הקרוסאוברים למינהם

 

קחו כל אוטו, תיצרו לו גרסאה מוגבהות כדי שבעל הרכב יחשוב שהוא נוהג על הג'יפ כשתכלס הוא מחפש פוזה, והתוצאה:

רכב מכוער שהרס לגמרי את העיצוב של האוטו שהוא מתבסס עליו,

לא מספק יכולות שטח אמיתיות כך שאין לו באמת הצדקה קיומית,

נועד רק כדי לחתוך פקקים בשטחים חלקאים (דבר שגם פיאט 500 יכולה לעשות אגב),

ורואים אותו בכמויות כמו מאזדה 3/קורולה על הכביש, כך שבא לי פשוט להקיא.

 

מסכים לחלוטין

פורסם

 

אבל זה כלום לעומת סוזוקי אלטו - אין דברים כאלה. רכב מעיסת נייר שמעניק לך תחושה של עוד דקה והוא יתפרק לחתיכות באמצע הסיבוב.

 

עיסת הנייר הזו שמיוצרת בהודו עם גישה תכליתית של סוזוקי תמשיך לנסוע הרבה אחרי מכוניות רבות שיתפרקו בדרך.

פורסם

אצלי הבעיה עם הפריוס לאחרונה היא לא הרכב עצמו אלא הנהגים.

יש מצב שזה הופך לרכב הערסים החדש?

רק בחודש האחרון נהגת פריוס כמעט דרסה אותי כשהיא יוצאת מהחניה ואז כעסה כשדפקתי לה על הדלת של הבגאז' כדי שלא תדרוס אנשים אחרים, אחד אחר בפריוס קילל אותי כי לקח לי יותר מדקה להתחיל לנסוע אחרי שנכנסתי לאוטו (לך תחפש, אני קושר את הילד לסל-קל) ובכלליות נראה שהם פחות מתחשבים בסביבה.

גם יוצא לי לראות לא מעט "משווי מהירות" שנוסעים על 90 אבל מאיצים ל120 ברגע שאני מנסה לעקוף אותם.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

חלק מלדאוג לסביבה זה להיות דושבאג לאנשים אחרים, הרי ידוע שבני אדם הורסים את הפלנטה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

פולו gti, לא יודע למה, הרכב הזה מעצבן אותי בטרוף, כמעט כמו איביזה קופרה.

 

כל מה שפורשה מייצרים כיום, שהוא לא 911 או בוקסטר.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.

×
×
  • תוכן חדש...