Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2636 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אצלי זה רכבי הפורש שמסתובבים בארץ שכל הארוך שלה לא מספיק בשביל להגיע להילוך האחרון שלה ואת הרוחב אפשר לעשות ברוורס:-)

 

מה נסגר? יש יותר מיותר מזה בארץ?

  • תגובות 380
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מה נסגר? יש יותר מיותר מזה בארץ?

 

אחד המשפטים המטומטמים. יש בארץ מגוון רב של כבישי נהיגה. המון. כל מה שצריך זה לדעת לנהוג, או לפחות לרצות לדעת לנהוג - ולא בקו ישר.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
אחד המשפטים המטומטמים. יש בארץ מגוון רב של כבישי נהיגה. המון. כל מה שצריך זה לדעת לנהוג, או לפחות לרצות לדעת לנהוג - ולא בקו ישר.

 

 

ששש אל תגלה לו! עדיף שכמה שפחות אנשים ידעו שיש כבישי נהיגה בארץ, יהיה לנו יותר מוקם!

פורסם
לגמרי פיאט מולטיפלה...

יש כאלה שחושבים שזוהי המכונית המשפחתית המושלמת:

 

https://youtu.be/Aq1PK09WqPo

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

עזוב כבישי נהיגה, זה רכב שכיף אפילו להסתכל עליו כשהוא כבוי.

הכי מיותר זה רכבי הפחון-חיסכון אבל עם גיר אוטומט פלנטרי, כמו פיקנטו. חסכוני בערך כמו משפחתית ממוצעת רק בחצי מהגודל.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

היום נסע לפניי גיפ לינקולן נויגאטור , החלק האחורי של הרכב כל כך מכוער והרכב באופן כללי בחינת עיצוב זה קופסא עם כמה פנסים .

הכי גרוע כאילו בשביל לייצר התאמה בן הנהג והרכב , הנהג של הרכב עצר להוריד את הילידים שלו באמצע הכביש תוך שהוא חוסם נתיב נסיעה ועוד ב 2 מטר לפניו יש מפרץ עצירה ותוך הוא מעקב עוד 20 הורים ועוד בשיא הרוגע .

ברגע שצפרו לו הוא ירד מרכב במבטא פרסי כבד שאל למה צופרים לו , הוא רכב גדול !!!

ממש עצבן !!!

בשביל לתקן את המראה המחריד בהמשך חנתה אודי A4 קבריולט . מזל . עברה לי הבחילה.

פורסם

פיאט 500

מאזדה 3/6 מרוב שהן טחונות

סיריון

קורולה

 

ובשיא? ניסאן גו'ק.. 6 פנסים?! בחייאת....

תת היגוי - כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב.
היגוי יתר - כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב.
כוחות סוס - באיזו מהירות פגעת בקיר.
מומנט - לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

פורסם
אצלי זה רכבי הפורש שמסתובבים בארץ שכל הארוך שלה לא מספיק בשביל להגיע להילוך האחרון שלה ואת הרוחב אפשר לעשות ברוורס:-)

 

מה נסגר? יש יותר מיותר מזה בארץ?

 

זה משפט של אנשים שלא נהגו ברכב ביצועיסט כזה מימיהם ולא מבינים שספורטיבית לא צריכה לסגור מהירות מירבית כדי לתת תמורה.

 

הרכב הכי שנוא... מיאטה אוטומטית עם גג קשיח.

בו נסרס רכב מוצלח עם גיר דפוק ועודף משקל...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

חייב להוסיף לרשימה !

 

סמארט!!

כל כך שונא את היצור המכוער הזה!

אפשר לחנות איתו קידמי, צדדי, אחורי , כל צד שתבחר!

 

אבל אם תעשה תאונה מעל 50 קמ"ש , ספק שמשהו ישרוד.

תת היגוי - כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב.
היגוי יתר - כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב.
כוחות סוס - באיזו מהירות פגעת בקיר.
מומנט - לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.


×
×
  • תוכן חדש...