Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2635 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בלי שום ספק הרכב הכי שנוא עליי ועל כן מקבל את התואר המעצבן ביותר באותה נשימה:

download.jpg

 

בואו לא נשאף לכלום מלבד אמינות.

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

  • תגובות 380
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

זה רכב נח בנוסף לאמינות. ויש לו דגמים גודשים עם הנעה כפולה.

תתעצבן על היבואן והקהל שרצו רק גרסאות ליסינג.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

נהגתי עליו מספר לא מבוטל של פעמים.

נח הוא לא.

אם נסתכל על זה כך - כמעט לכל הרכבים שהזכירו כאן יש גרסאות חזקות יותר/מאובזרות יותר.

גם עם מנוע 2.0 וגרסת הGL(אני מתייחס לדגם שנמכר בארץ) הרכב הזה בלתי נסבל.

פשוט אשפה מוטורית.

 

תומר

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

עד כדי כך? טוב נו, אפשר להבין. זה כמו מי שאמר מאזדה 3.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

המתחרות שלו ב1985 היו עדיפות יותר? (שואל ברצינות)?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

הסובארו לא רעה, היא פשוט לא טובה במיוחד. פנתה למכנה המשותף הנמוך ביותר - מרווח, גודל, אמינות, מחיר נמוך. בלי טיפת שאר רוח - והרוב לא חיפשו את זה. התנהגות הכביש שלה, בניגוד למחליפתה, למשל, הייתה רופסת וגם הנוחות לא להיט, מה גם שהמושבים נטו לשקוע אחרי כמה שנים מה שהפך את העסק לנוח אפילו פחות.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
נראה לי שאנשים מתבלבלים בין רכב מעצבן, לבין רכב מכוער...

 

אי אפשר גם וגם? 8)

Fiat Punto 2002

Peugeot 206+ 2011

Volkswagen Golf Comfortline 2017

Volkswagen Golf GTI 2021

פורסם

איביזה - מגנזיום וגג שנפתח ב-2 ס"מ וישר מרגישים כמו פרארי. רצוי גם עם מערכת שמפוצצת אזניים.

 

לא סובל את הרכב הזה.

פורסם

האמת שאותי הכי מעצבן קונצרן - קיה!

 

הם מצד אחד נותנים לכם רכבים עם עיצוב מרהיב אבל האכזבה מגיעה בסופו של דבר מהביצועים.

 

קיה פיקנטו ספורט - רכב חמוד! מדליק אפילו!

 

אבל למה היו חייבים לדחוף שם את המילה ספורט?!?

 

ואז מגיעה האחות הגדולה יותר - ה"גיילוסטר" - רכב מטמטם במראה שלו! פשוט מבריק, התנהגות כביש טובה

 

אבל למה המנוע של הI35??? למה?!?

 

וגרסאת הטורבו - מצטער , בשביל המחיר הזה - לא!

 

ואז אם כל זה לא הספיק אז מגיעה לה הספורטאז' שכבר רבים אחרים כאן לא אוהבים אותה מסיבות אחרות - שוב, למה לעשות כזה רכב "שופוני" ואז להוריד בו מנוע 1.6?

 

לפחות הם מפצים על זה עם רכבים כמו ג'נסיס וסנטה פה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
האמת שאותי הכי מעצבן קונצרן - קיה!

 

הם מצד אחד נותנים לכם רכבים עם עיצוב מרהיב אבל האכזבה מגיעה בסופו של דבר מהביצועים.

 

קיה פיקנטו ספורט - רכב חמוד! מדליק אפילו!

 

אבל למה היו חייבים לדחוף שם את המילה ספורט?!?

 

ואז מגיעה האחות הגדולה יותר - ה"גיילוסטר" - רכב מטמטם במראה שלו! פשוט מבריק, התנהגות כביש טובה

 

אבל למה המנוע של הI35??? למה?!?

 

וגרסאת הטורבו - מצטער , בשביל המחיר הזה - לא!

 

ואז אם כל זה לא הספיק אז מגיעה לה הספורטאז' שכבר רבים אחרים כאן לא אוהבים אותה מסיבות אחרות - שוב, למה לעשות כזה רכב "שופוני" ואז להוריד בו מנוע 1.6?

 

לפחות הם מפצים על זה עם רכבים כמו ג'נסיס וסנטה פה.

סליחה על הבורות, אבל מה זה "גיילוסטר" ? הדבר הכי קרוב ובהנחה שהאוטו הזה מסמל איזו העדפה מינית ומכאן סרוס הסיפתח, הוא הוולוסטר, אבל הוא כזכור מיונדאי בכלל, בקיצור אותי הצלחת לבלבל.

פורסם

רכבי הטנדר טויוטה של המיעוטים, מגעלים מזהמים ומסריחים כל דבר שהם חולפים על פניו, לנסוע אחריהם צריך לאטום את הרכב במהירות, אני תמיד מקווה שיתפרק להם בדרך הגוש מסריח הזה שנקרא טנדר.

פורסם

שוב אני מבולבל, איך זה דווקא "מיעוטים" ? פס ייצור מיוחד בטויוטה למי שאינו יהודי ? סתם ידועים כמי שאוהבים להסריח את הסביבה ולכן לא מטפלים בטנדרים שלהם ? ואיך מזהים בעצם את השיוך האתני ? דגלים של דאעש או חמאס ? קוראן על הדשבורד ? רמקול מואזיני על הגג ?

פורסם

בצפון לפחות, רוב הנוהגים בטנדרים מהסוג שתיארת הם מושבניקים וקיבוצניקים שאינם חשודים בהשתייכות למגזרים אליהם רמזת . באמת שאין צורך לשייך מוצא לתופעה.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם

רוב רובם והאלו שאליהם אני מתכוונן נוסעים בטנדרים הישנים החבוטים עם ציוד כזה או אחר מאחורה שעומד ליפול על הנוסעים מאחורה, השיוך הוא בדרך כלל למיעוטים, קל לזהות לפעמים גם לשמוע.


×
×
  • תוכן חדש...