Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2636 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 380
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
משעשע מה שקורה פה, כולם שונאים ממש רכבי יוקרה, רכבי יוקרה מוגבהים וכד'

אבל בפועל, לא חסר רכבים שהם קטנים/זולים ועממיים שמתנהגים כמו דושבגס אמיתיים על הכביש. אבל כשעושה את זה רכב יקר זה צורם לכם יותר?

רכבי יוקרה בולטים יותר וכשהם עושים שטויות בכביש כולם שמים לב. זה כמו שכולם מתעצבנים כשאיזה טייקון מקבל "תספורת" מהמדינה אבל כשהמוכר במכולת מתחת לבית מצליח להתחמק ממס הכנסה זה לא מעניין אף אחד.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

ההשוואה לא כזו נכונה כי זה עניין של קנה מידה. וגם כי זה עניין שנוגע לנו אישית (הכסף "של הטייקון" הוא בעצם כספי הפנסיה שלנו וכו', שהוא מפשל אנחנו משלמים בגדול)

בנוגע לרכבים-

זה לא שזה צורם יותר. זה שקל יותר לשים לב לזה, כי יש פחות כאלו על הכביש. שאתה רואה BMW X6 נוהג כמו סופר דושבאג פעם אחרי פעם, אתה מקבל דעה שלילית מאוד לגבי סוג הנהגים ברכב הזה. ומצד שני, אתה לא תקבל קיבעון דומה לגבי, לדוגמה, קיה פורטה, כי יש מיליון כאלו על הכביש ועל כל אחד שעושה שטויות אתה רואה 50 שנוהגים בסדר גמור.

 

רכבים מוגבהים זה סיפור אחר, אני אישית שונא אותם כי לדעתי הקונספט דבילי לחלוטין (מרווח פנים קטן ביחס לגוף גדול ולפעמים בצורה חסרת פרופורציות לחלוטין כמו הניסן ג'וק, צריכת דלק גבוהה בהרבה מרכב עם מרווח פנים מקביל בסגמנט לא מוגבה, מחירים מנופחים כתוצאה מזה)

וכי משום מה הנהגים בהם חסרי יכולת תפיסה מרחבית בגרוש. ציינתי במיוחד את הג'וק, איכשהו תמיד הנהג בו בטוח שהוא נוהג על פיג'ו 107 ויכול "להשתחל לנתיב" בלי שישימו לב בזמן שהתוצאה היא שהוא כמעט עולה על הרכב שלידו.

יש לי פוביה של ממש מצורת הנהיגה של האנשים ברכב הזה, ובכביש אני שומר מהם מרחק גדול במיוחד (חבל שאין לי דאשקאם, הייתי יכול להעלות אוסף מרשים של דוגמאות)

פורסם
ה

יש לי פוביה של ממש מצורת הנהיגה של האנשים ברכב הזה, ובכביש אני שומר מהם מרחק גדול במיוחד (חבל שאין לי דאשקאם, הייתי יכול להעלות אוסף מרשים של דוגמאות)

מה קשור לשרשור? כותבים על רכבים לא על אנשים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אבל הוא צודק, בהרבה מקרים הרכבים האלה ננהגים ע"י אנשים ששאר התנועה סביבם מעניינת להם את הסבתא.

כאלה שהרבה יותר חשוב להם לראות בווטסאפ את התמונה של הנעליים שדודה קנתה במבצע מאשר להסתכל על הכביש ולשמור על הנתיב כשיש פניה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

רכבים מוגבהים זה סיפור אחר, אני אישית שונא אותם כי לדעתי הקונספט דבילי לחלוטין (מרווח פנים קטן ביחס לגוף גדול ולפעמים בצורה חסרת פרופורציות לחלוטין כמו הניסן ג'וק, צריכת דלק גבוהה בהרבה מרכב עם מרווח פנים מקביל בסגמנט לא מוגבה, מחירים מנופחים כתוצאה מזה)

 

בערך מאז ומתמיד מהנדסים היו נלחמים על ניצול יעיל יותר של גודל הרכב, כדי לקבל רכב קטן מבחוץ, גדול מבפנים ועם צריכת דלק נמוכה כמה שיותר. דוגמא מוצלחת - סיטרואן ברלינגו ודומיה, או פיאט מולטיפלה, שאפילו קלארקסון כינה אותה בזמנו "המשפחתית של שנות ה2000".

 

ואז מתחילת-אמצע שנות ה00 קיבלנו את מכת הקרוסאוברים, שהפכו הכל, וקיבלנו רכבים גדולים מבחוץ, צפופים מבפנים וזוללים דלק כאילו אין מחר.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
מה קשור לשרשור? כותבים על רכבים לא על אנשים

זה קשור ישירות. עם הרבה נסיון רע וחוויות שליליות נוצר לך במוח הקשר שלילי לגבי הרכב. אני יכול להגיד לך אותו דבר לגבי הפולקסווגן גולף, שמדובר ברכב טוב לכל הדעות- אבל אני לא מסוגל לראות אותו כי איכשהו במוסד הלימודים שלי זה הרכב שאחראי כמעט לכל החניות הכפולות.

לא רשמתי אותו ברשימה שלי מקודם כי זה כבר עניין אישי ולא ממש מבוסס, בנוגע לרכבים האחרים נתתי סיבות רציונליות.

פורסם

כל הקטנות האלה שאין להם צורה כמו קיה פינטו, I20, סיריון,אקסנט,מזדה 2, גטס וכו' פשוט בא לי להקיא מהם

 

יונדאי I30\35\ולוסטר\IX35, מכוערות מאוד

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

פורסם

240156-18.jpg

הדבר הנורא הזה העונה לשם שברולט אבאו. כמה משעמם אתה צריך להיות כאדם כדי לנהוג בדבר הזה?

"that is petrolhead heaven,

and as we've always maintained,the only way you can get there,is in an alfa romeo"

jeremy clarkson - top gear

פורסם

כל היונדאי והמזדות למיניהם בעיקר בעיקר מאזדה 3 .

כל הרנו למיניהם והסיטרואנים .

התחלתי לשנוא גם תקיה ספורטאז' וסיאט

פורסם

נראה לי שאנשים מתבלבלים בין רכב מעצבן, לבין רכב מכוער...

 

למשל אותי מעצבנת ה S קלאס הקודמת. רכב שעלה מעל מליון שקל, ובמקום להשתמש בדיפוני אלומיניום ומתכות, השתמשו בפלסטיק מצופה מגעיל. גם המקשים שעל ההגה ב C קלאס מתקלפים. זה מעצבן אותי שמשלמים על "איכות", ומקבלים רהיטים של איקאה שרק נראים טוב בחצי שנה הראשונה.

פורסם

1. רכבים עם ריסים על הפנסים.

2. מכוניות "שטח" שנוסעים על 5 קמ"ש לפני פס האטה.

3. מכוניות עדר שהישראלי הממוצע מתלהב מהן ללא סיבה (ספציפית מאזדה 3 דור ראשון, יונדאי טוסון, איביזה מבצע)

4. לוטוס אליס שעוקפת אותי מלמטה. סתם, לא.


×
×
  • תוכן חדש...