Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2634 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

גזענות בגלל סוג רכב? אתה מבין בכלל מה ההגדרה של "גזענות"? :-)

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • תגובות 380
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

השנוא עליי ביותר - יונדאי וולוסטר, עיצוב צעקני, חסר טעם ומצועצע. הרכב משדר שיש מתחת למכסה מנוע מינמום 250 כוח אבל בפועל עגלה.

מגיע בדר"כ בעסקת חבילה עם נהג שחושב שהוא נוהג בM3.

 

אח"כ מגיעים כמובן פריוס, אוטובוסים, מוניות, טויוטה קורולה עם מדבקת אלביט וכו'

SINFONI-FOR MUSIC LOVERS

פורסם

אני משתתף קבוע במספר פורומים מוטוריים מחו״ל ומעולם לא נתקלתי בשירשור עם תגובות כה הזויות כמו זה



 

משהו ישראלי כנראה...

מסתבר שלא.

 

גם האנגלים בקטע:

http://www.pistonheads.com/gassing/topic.asp?h=0&f=23&t=1026791

 

http://www.pistonheads.com/gassing/topic.asp?h=0&f=226&t=66118&mid=0&i=0&nmt=Which%20car%20do%20you%20hate%20most?&mid=0

 

http://www.pistonheads.com/gassing/topic.asp?h=0&f=23&t=798791

 

 

פורסם

לא בדיוק אותו דבר כי אם תעבור על התגובות שם רובן מנומקות יותר, ולא סתם אני שונא מאזדה 3 ואת כל הנהגים שלהם ללא סיבה ספציפית...

פורסם
גזענות בגלל סוג רכב? אתה מבין בכלל מה ההגדרה של "גזענות"? :-)

 

קרא שוב, כי או שלא הבנת או שבחרת להבין אחרת ממה שכתבתי.

פורסם

אני לא חושב שמישהו באמת שונא פה שנאת מוות את הרכבים האלו ברמה שהוא יורק נגד עין רעה שהוא רואה אותם.

אני אישית שונא כל רכב עם מנוע THP, כי המנוע ח*א ברמות אחרות.

במיוחד לטפל בו.

רועי

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

הבנתי טוב מאד מה שכתבת, אבל לומר שאנשים מעצבנים מעדיפים סוג מסויים של רכב זו לא גזענות ולא גובל בגזענות.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

 

כי זה כבר על גבול הגזענות.

 

משהו ישראלי כנראה...

 

קצת מוזר שאתה מדבר על גזענות ואז כותב משהו כזה שמכליל את כל הישראלים באשר הם.

פורסם

אין קשר, ואין שום דבר גזעני בלהגיד שיש תכונת אופי מסויימת לישראלים וכו.

 

אבל אני מקבל את זה שאולי המילה גזענות לא מתאימה למה שקורה פה.

הכללה כן.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אבל גם אתה עשית הכללה, אז אתה אומר לנו לא להכליל? :-)

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

המורה שלך בטח התכוון כשעושים הכללה על משהו שקשור בגזע, כמו לומר שכל התימנים קמצנים.

(למרות שעם תימנים זה לא גזענות, כי תימני זה מקצוע ולא מוצא) :lol:

לומר שכל המטומטמים נוסעים באיביזה ספורט זו הכללה לא גזענית.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

משום מה אני לא יכול לפתוח את הרשימה המלאה של הסמיילי.

בכל מקרה התככונתי לשים את הסמיילי שמתגלגל מצחוק.

גלגלתי אותי מצחוק.

גם להיות תימני זה לא פשוט בכלל, יש הרבה עומסים שאין לעדות אחרות.

רועי

פורסם (נערך)

סי אליזה/301, אטרז׳.

מתלבט אם לקנות רכב או פח זבל?

למיצובישי וסיטרואן פגו יש מציאה בשבילך

מוסיף באהבה רבה גם את ה-mg 350.

עריכה אחרונה על ידי Guy30
פורסם

פיקנטו אוטו', כי זה רכב שכל המהות שלו בלוף - רכב קטן עם צריכת דלק גבוהה.

"Metal is like flesh. Both carry potential in their veins. When tempered with heat and pressure, the potential surfaces"


×
×
  • תוכן חדש...