Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2635 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רוב רובם והאלו שאליהם אני מתכוונן נוסעים בטנדרים הישנים החבוטים עם ציוד כזה או אחר מאחורה שעומד ליפול על הנוסעים מאחורה, השיוך הוא בדרך כלל למיעוטים, קל לזהות לפעמים גם לשמוע.

  • תגובות 380
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
סליחה על הבורות, אבל מה זה "גיילוסטר" ? הדבר הכי קרוב ובהנחה שהאוטו הזה מסמל איזו העדפה מינית ומכאן סרוס הסיפתח, הוא הוולוסטר, אבל הוא כזכור מיונדאי בכלל, בקיצור אותי הצלחת לבלבל.

 

אמרתי קונצרן - יונדאי\ קיה

 

והוולוסטר\גיילוסטר פשוט מעצבן אותי - יש לרכב הזה את כל מה שצריך חוץ מאשר מנוע הולם וזה כולל גם את גרסאת הטורבו כאשר לוקחים בחשבון את מחירה.

 

אבל אם יש רכבים שבאמת מעצבנים אותי, להיות רציני עכשיו - זה כל רכב שיש בו הזנחה של בטיחות או ידידותיות לסביבה.

 

רכבים עם מליון בובות בד - בייחוד אמותיקונים - שלא רואים כלום דרך החלון האחורי - מעצבן!

רכבים שפולטים עשן שחור או לבן בכמויות שעושות חור באוזון כבר בגובה האספלט - מעצבן!

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
.

3. מכוניות עדר שהישראלי הממוצע מתלהב מהן ללא סיבה (ספציפית מאזדה 3 דור ראשון, יונדאי טוסון, איביזה מבצע)

 

מזדה 3, כשיצאה, ניראתה טוב, הייתה מאובזרת, ועם התנהגות כביש טובה לעומת מתחרותיה ב2004, ועם מוניטין שהיה למזדה בישראל, מיד הפכה ללהיט מכירות.

 

איביזה במבצע מציעה הכי הרבה אוטו לכסף בתור רכב חדש, ומראה חיצוני צעיר וסביר פלוס (מראה חיצוני זה בין הפרמטרים הכי חשובים בבחירת רכב), לעומת שאר הדברים שאפשר לקנות ב70 אש"ח.

 

לגבי יונדאי טוסון לא יודע, אבל כנראה שיש לזה את אותה סיבה (הרבה אוטו לכסף).

 

עוד רכב מעצבן לרשימה - טנדר או מסחרית ישנה ומתפרקת, עם ענן עשן שחור או לבן, וריח חריף של אגזוז של דיזל או שמן שרוף, שמסריח מקטע שלם בכביש 6.

 

אם נוסעים בעיר, אפשר לצרף לקטגוריה גם משפחתית מתפרקת משנות ה90, בד"כ סוזוקי בלאנו, יונדאי אקסנט או סופר לנסר, מאותה סיבה - עשן לבן וריח חריף של שמן שרוף, רק שבניגוד לטנדרים, זה מורגש בעיקר בעיר, מסיבה ש א) בכביש מהיר פחות מריחים אותם, ב) מחשש להתקע הם בד"כ לא מתרחקים יותר מדי מהבית, אז לא יוצאים מהעיר.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
מזדה 3, כשיצאה, ניראתה טוב, הייתה מאובזרת, ועם התנהגות כביש טובה לעומת מתחרותיה ב2004, ועם מוניטין שהיה למזדה בישראל, מיד הפכה ללהיט מכירות.

התנהגות הכביש של ה-3 2004 בפרספקטיבה של היום טובה אף יותר - עד כמה זה עניין את מרבית הרוכשים? עד כדי כך שכנראה שהם לא ידעו (יודעים) שהיא כזו.

מאובזרת במיוחד? לא ממש.

 

זאת הייתה מאזדה שנראתה טוב, זה הספיק (דאז).

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם
מזדה 3, כשיצאה, ניראתה טוב, הייתה מאובזרת, ועם התנהגות כביש טובה לעומת מתחרותיה ב2004, ועם מוניטין שהיה למזדה בישראל, מיד הפכה ללהיט מכירות.

 

איביזה במבצע מציעה הכי הרבה אוטו לכסף בתור רכב חדש, ומראה חיצוני צעיר וסביר פלוס (מראה חיצוני זה בין הפרמטרים הכי חשובים בבחירת רכב), לעומת שאר הדברים שאפשר לקנות ב70 אש"ח.

 

לגבי יונדאי טוסון לא יודע, אבל כנראה שיש לזה את אותה סיבה (הרבה אוטו לכסף).

 

עוד רכב מעצבן לרשימה - טנדר או מסחרית ישנה ומתפרקת, עם ענן עשן שחור או לבן, וריח חריף של אגזוז של דיזל או שמן שרוף, שמסריח מקטע שלם בכביש 6.

 

אם נוסעים בעיר, אפשר לצרף לקטגוריה גם משפחתית מתפרקת משנות ה90, בד"כ סוזוקי בלאנו, יונדאי אקסנט או סופר לנסר, מאותה סיבה - עשן לבן וריח חריף של שמן שרוף, רק שבניגוד לטנדרים, זה מורגש בעיקר בעיר, מסיבה ש א) בכביש מהיר פחות מריחים אותם, ב) מחשש להתקע הם בד"כ לא מתרחקים יותר מדי מהבית, אז לא יוצאים מהעיר.

דווקא רוב הנסיעות שלי עם האקסנט הישנה היו מחוץ לעיר, העניין הוא שנפטרתי ממנה אחרי שהיא כבר התחילה לעשות מלא צרות, המנוע היה בולע שמן כמו דבה במקדונלדס. אבל ללא ספק אני מתגעגע.

פורסם
איזה כיף לשמוע שאף אחד לא שונא את הרכב שלי.

כמה שאתה צודק.

Talbot Horizon->Seat Ibiza->Mazda 121->Toyota Yaris->Toyota corolla->Toyota Runx->Honda Civic--Mazda3 2.0 Spirit

פורסם

אין על מה לשנוא אותו, רק לרחם על הבעלים.

 

מניסיון עם דייהו (הייתה לי דייהו נובירה ימ"ש), עדיף פשוט למכור אותה לראשון שבא עם כסף, לא משנה הסכום.

 

ואז לקנות רכב נורמלי יותר. אם אין כסף, קח הלוואה, לא משנה באיזו ריבית, זה יהיה עדיין יותר זול מהתיקונים הלא נגמרים של הדייהו.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
אין על מה לשנוא אותו, רק לרחם על הבעלים.

 

מניסיון עם דייהו (הייתה לי דייהו נובירה ימ"ש), עדיף פשוט למכור אותה לראשון שבא עם כסף, לא משנה הסכום.

 

ואז לקנות רכב נורמלי יותר. אם אין כסף, קח הלוואה, לא משנה באיזו ריבית, זה יהיה עדיין יותר זול מהתיקונים הלא נגמרים של הדייהו.

תודה!

דייהו לאנוס האצ'בק 00' ידנית

פורסם

כל הדייהולטים (חיים בפנטזיה שיש להם שברולט אמריקאית, לא שזה משהו אבל בכל זאת...)

 

סיאט איביזה 3 דלתות ולאון 3 דלתות מהדור האחרון. עדיין לא ראיתי מישהו נורמלי שנוהג בהם, כולם ערסים :-D

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם

מהטוויטר של כריס האריס:

 

".Packed car park. It just had to be an X6, didn't it"

 

CUMeRcGW4AAcP9r.jpg

 

והוא ממשיך לצייץ:

 

?Have I ever told you you how much I dislike X6s





For those of you yet to be educated in the crimes of the X6 - just know it's a bucket of donkey shit

 

The only thing worse than the X6 is an especially dreadful man I once knew who drove one. This might have tainted my view of the X6

 

Imagine walking past a lovely 535d Touring in a BMW showroom, seeing a globulous X6 and saying: I'll have that, not the pretty estate

 

 

פורסם
כל הדייהולטים חיים בפנטזיה שיש להם שברולט אמריקאית, (לא שזה משהו אבל בכל זאת...)

 

נראה לי שהפורום הזה מאוד סטגמתי נגד דייהו :-(

דייהו לאנוס האצ'בק 00' ידנית

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
נראה לי שהפורום הזה מאוד סטגמתי נגד דייהו :-(

כאן אם אין לך VAG, פיאט או אלפא לא סופרים אותך. דייהו אמרת?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.


×
×
  • תוכן חדש...