Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3885 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

אני ואישתי עומדים לפני החלפת הרכב שלנו, יש לנו כיום יונדאי i30 cw 2012, שאנחנו מוכרים ועומדים לפני קניית טויוטה:

אוונסיס 2012, 20,000 קמ יד ראשונה ליסינג נהג יחיד.

קורולה 2014, 25,000 ק"מ יד ראשונה ליסינג נהג יחיד.

 

חשוב לנו רכב עמיד, חסכוני, בטיחותי ומספיק מרווח למשפחה, יש לנו כרגע ילדה בת 9 חודשים ומתכננים להגדיל את המשפחה בקרוב...

 

המחיר של 2 הרכבים זהה.

 

תודה.

פורסם

הקורולה משפחתית והאוונסיס מנהלים. האוונסיס מרווחת ועם מנוע חזק יותר אבל לחכל דבר יש יתרון וחסרון.

השאלה באמת מה אתם צריכים מהרכב..יכול להיות שהאחזקה של האוונסיס תהיה יקרה יותר בביטוח בטסט ובטיפולים אבל את זה צריך לבדוק.

פורסם

כרגע יש לי קורולה 2013, רכב יחסית חיסכוני, בערך 11 ק"מ לליטר עם רגל כבדה, כי גם האוטו לא רכב מרוצים. בקיצור אין מה להגיד הרבה על טויוטה, עגלה אמינה, נוחה, דגם ליסינג יחסית מאובזר.

אונסיס לעומת זאת כבר ליגה אחרת- רכב מנהלים עם מנוע 2000 CC וגם צריכת דלק בהתאם. 9 ק"מ לליטר ממוצע

כמה שנסעתי באונסיס - לדעתי רק התא מטען קצת יותר גדול. תשווי לפי הנתונים של היצרן ומבחני דרכים בפורומים

לגבי שני הרכבים - האמינות של טויוטה- תדלק וסע....

פורסם

לכו על האוונסיס, סתם כי זה ליגה אחת מעל הקורולה וכנראה מצטיינת ממנה

ברוב הפרמטרים - בפרט אלו שחשובים לכם כמו מרווח, עמידות, סביר שגם בטיחות.

בעניין 'חסכוני' אני *מניח* ששתיהן לא זללניות וההפרש השנתי יהיה זניח.

 

בכל קשת מוצרים יש את המוצר ברמת הכניסה ומעליו מדרג עד למוצרי יוקרה.

הקורולה היא מוצר ברמת הכניסה, האוונסיס שעולה יותר נותנת יותר, שווה לדעתי,

סטטיסטית זה רכב אמין שניתן להישאר איתו זמן רב וגם נראה על פניו לכאורה

שהרכב שמצאתם די מציאה. וגם תהיו טיפטיפטיפה יותר מיוחדים לעומת קורולה.

The first one to get angry loses

פורסם

מה אתם מצפים לקבל במעבר בין היונדאי לטויוטה? הi30 רכב טוב, לא חבל על הכסף? הקןרולה תעלה הרבה יותר ולא תתן הרבה יותר בתמורה. האונסיס הןא רכב מנהלים אבל צפוף יחסית, שלא לדבר היונדאי היא סטיישן שהרבה יותר מתאימה לצרכים של משפחה

פורסם
לכו על האוונסיס, סתם כי זה ליגה אחת מעל הקורולה וכנראה מצטיינת ממנה

ברוב הפרמטרים - בפרט אלו שחשובים לכם כמו מרווח, עמידות, סביר שגם בטיחות.

בעניין 'חסכוני' אני *מניח* ששתיהן לא זללניות וההפרש השנתי יהיה זניח.

 

בכל קשת מוצרים יש את המוצר ברמת הכניסה ומעליו מדרג עד למוצרי יוקרה.

הקורולה היא מוצר ברמת הכניסה, האוונסיס שעולה יותר נותנת יותר, שווה לדעתי,

סטטיסטית זה רכב אמין שניתן להישאר איתו זמן רב וגם נראה על פניו לכאורה

שהרכב שמצאתם די מציאה. וגם תהיו טיפטיפטיפה יותר מיוחדים לעומת קורולה.

 

תודה על התגובה,

האוונסיס נראת אכן מפתה... אבל....

אבל שמת לב לשנתונים ?

האוונסיס היא שנת 2012 , ואילו הקורולה היא שנת 2014

לטווח הארוך , אתה עדיין חושב שהאוונסיס עדיפה , למרות שהיא שנתיים מבוגרת יותר ?

פורסם
מה אתם מצפים לקבל במעבר בין היונדאי לטויוטה? הi30 רכב טוב, לא חבל על הכסף? הקןרולה תעלה הרבה יותר ולא תתן הרבה יותר בתמורה. האונסיס הןא רכב מנהלים אבל צפוף יחסית, שלא לדבר היונדאי היא סטיישן שהרבה יותר מתאימה לצרכים של משפחה

 

פחות אוהבים אותו....

פורסם

לדעתי זה טעות להיליף רכב סטיישן בסדאן.

 

 

תא מטען של קורולה משמעותית קטן יותר ומשמעותית פחות נוח לשימוש לעומת i30 CW. לא יודע מה מצב באוונסיס אבל זה עדיין סדאן 4 דלתות - כלומר צרות מרכב הכי פחות הגיונית, הכי פחות נוחה והכי פחות שימושית שקיימת.

 

 

פורסם

הפרש של שנתיים לא ממש משנה. לא נראה שיהיה הפרש משמעותי באחזקה בין שני הדגמים.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

שמתי לב,

לכאורה מודל 12 ספג יותר ירידת ערך [שזה נחמד כשמישהו אחר סופג]

ובזכות זאת מאפשר לכם "להגיע" אליו. בגלל שזה טויוטה, ורק בגלל זה,

ההפרש 12-14 אינו קריטי - לכאורה, כי צריך מזל גם עם טויוטה [אבל רק קצת מזל] -

וככה מתאפשר לכם רכב בדרגת יוקרה אחת מעל הקורולה, שהיצרן השקיע בו יותר מראש.

 

זה גם מקור ההתלבטות שלכם,

כי אתם כנראה רוצים את האוונסיס,

כי לכאן לא באים לקבל הכשר על קורולה,

לכאן מגיעים בשביל משהו טיפה שונה.

 

אגב ההמלצה הכי חשובה היא לנהוג בכל אחד מהרכבים הללו ולתת 'לתחת' להחליט.

אל תקנו בלי לעשות סיבוב. מעבר לזה חפשו ברשת ביקורות שליליות -

אולי תגלו בינהן אחת שתפסול לכם אחד מהרכבים.

The first one to get angry loses

פורסם

לחבר טוב מהעבודה היתה אוונסיס 2009. הוא היה יד ראשונה, מאוד אהב את הרכב ולמרות שהיום נוהג על פיריוס +,

הוא לא מפסיק לשבח את האוונסיס אבל כמו שקודמי אמר - חובה לעשות נסיעת מבחן על הרכבים ולהחליט מה יותר מתאים לכם.

סה"כ מדובר ב 2 רכבים טובים.

×
×
  • תוכן חדש...