Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3873 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלומות.

 

אחרי יותר מידי זמן בלי מחשב ראוי לשמו (השתמשתי בטאבלט חלונות זערורי כתחליף למחשב בשנה האחרונה) מעוניין להצטרף שוב לPC masterrace ולרכוש מחשב ראוי לשמו.

עקב חוסר מקום ושיקולי נוחות כללית הוחלט על מחשב נייד (מודע לחסרונות), עקב עריכה אינטנסיבית של תמונות וסרטים הוחלט על מסך 4K (מודע לחסרונות). חיפוש קצר העלה שהמועמד המושלם הוא לנובו Y50-70. מפרט חזק במחיר זול יחסית.

אני לא מצליח למצוא אחד. פשוט אין.

אפילו הזמנתי אחד מתצוגה דרך KSP, עד שחזרו אלי הוא נמכר.

המחליף הוא Y700-15, אבל הוא טרם עשה עלייה ובכל אופן, בדיקה באתר לנובו העולמית מראה שהמחיר למפרט המבוקש הוא 1,600$ לפני 200$ תוספת למסך 4K ולפני מיסים. לא רלוונטי.

שיטוט נוסף העלה בחכתי את הנ"ל:

http://www.plonter.co.il/detail.tmpl?sku=GE62-2QF-4K&lang=heb&cart=1446357748210818340

שבתוספת מחיר לתשלומים וסטיק 8GB RAM נוסף מגרד את ה7,000 שקלים. מעט יותר ממה שתכננתי להוציא, מה גם שלא שמעתי על החנות (למרות שעל פניו נראית אמינה, הביקורות בזאפ טובות ברובן).

 

לסיכום דברינו - אשמח לעזרתכם. האם אני מפספס דגם מומלץ? האם מישהו מחביא סטוק של מחשבי לנובו מתחת למזרן? האם הMSI לעיל מתאים למשימה? האם כדאי לחכות לBlack Friday?

תודה.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

למה לא תזמין מארה"ב את XPS 15

כזה למשל

http://www.ebay.com/itm/DELL-XPS-15-9530-Laptop-i7-4702HQ-16GB-1TB-32GB-SSD-GT750M-QHD-3200x1800p-TOUCH-/221924143207?hash=item33abb5b067:g:oCgAAOSwPhdVR4W3

יוצא לך 6259 שקלים כולל מיסים והובלה עם אחריות בינלאומית ומחשב חזק ביותר (מגיע תוך שבוע שבוע וחצי)

בארץ מחירים כ 9300 שקלים

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=870883

http://www.notebookclub.co.il/products/xps/dell-xps15-4712hq.htm

 

סקירה (תעבור על כל הדפים)

http://www.notebookreview.com/notebookreview/dell-xps-15-2014-full-review/

 

סקירה שלו מ CNET

http://www.cnet.com/products/dell-xps-15-fall-2013-series/

http://www.pcadvisor.co.uk/review/ultraportable-laptops-ultrabooks/dell-xps-15-review-3528805/

http://www.computerworld.com/article/2928655/laptop-computers/review-dell-xps-15-is-a-power-laptop-for-every-segment-of-business.html

http://www.businesscomputingworld.co.uk/review-dell-xps-15/

 

סקירה מ CES 2015

עריכה אחרונה על ידי kobi_g

קובי

:-)

פורסם

תודה, אבל הוא לא מתאים מכמה סיבות:

א. מעוניין לקנות בתשלומים.

ב. הוא נופל מהלנובו והMSI בדיוק בנקודות שחשובות לי - מסך, כרטיס גרפי ואכסון. המחיר זהה (או גבוה) בגלל מסך המגע שמנסיון - לא אעשה בו שימוש. מה גם שהוא לא בדיוק מיועד למשחקים.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם

audiR8 - אם כמות התשלומים המתכוננת שלך קטנה, אתה יכול לקנות בתשלומים מהמוכר דרך פייפאל, ז"א לסגור עם המוכר שאתה תשלם לו כל חודש X כסף וברגע שתסיים את התשלומים הוא ישלח לך את המוצר.

נכון, זה לא נוח כי תצטרך לחכות לסיום התשלומים+להגעת המשלוח אבל מצד שאני אתה יכול לחסוך המון כסף.

ככה לפחות עשיתי בהזמנת מערכת אנדרואיד לרכב מחו"ל, פשוט פיצלתי ל3 תשלומים וכשסיימתי המוכר שלח לי את זה דרך DHL, ותוך 5 ימי עסקים המכשיר היה אצלי בבית.

פורסם

סתם שאלה למה לא נייח? אפשר שיהיה קומפקטי.

חבל להשקיע בנייד שעוד שנתיים לא יהיה אולי כ"כ רלוונטי מה גם שאתה תלוי בשרידות תקלת חומרה הכי קטנה ואתה מושבת לגמרי .

פורסם

אני חושב שבתקציב שאתה מכוון אליו לא באמת ניתן לרכוש נייד גיימינג, אלא יותר נייד בינוני +- שיריץ הרבה מהמשחקים שקיימים היום על הגדרות medium.

מחשבי גיימינג אמיתיים (ניידים) זה AlienWare

השנים עוברות והמשחקים רק גדלים בדרישותה. הניידים מזדנבים מאחור בכל מה שקשור לגיימינג

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

אייל, נייח לא יהיה זול יותר (בשקלול ציוד היקפי), אבל יהיה הרבה פחות נוח.

אני צריך משהו שאפשר לקחת לעבודה או לסופ"ש אצל ההורים, או סתם כדי לצפות בסרט בסלון או במיטה. אם הייתי רוצה משהו נייח, הייתי קונה XBOX One.

 

Maxcher, לא מצפה לקבל מפלצת עםGTX980 וקירור מים.

מעוניין במפרט סביר שיספיק לגיימינג ביתי (לא רודף אחרי 120fps באולטרא-היי-סופר-דופר-דיטיילס, מספיק 60 בהגדרות סבירות על 1920x1080, ואת זה מחשבים ברמה הזו מסוגלים בהחלט לספק), עריכת סרטים וקצת עבודות 3D.

לשם הדוגמא, עד לפני שנה שיחקתי על מחשב נייד עם מעבד A6 וכרטיס HD7670M. ברזולוציה של 1366x768 זה היה די והותר לתקופתו.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם

בבקשה.

אני מאוד מרוצה מהחנות הזו. בזמנו קניתי את אותו המחשב רק עם מסך FHD וחצי טרה SSD.

היה גם דגם 4K עם חצי טרה SSD אבל כנראה הוא אזל מהמלאי.

ממליץ לך להתקשר לברר צפי הגעה או כבר לקנות את מה ששמתי לך ולשדרג לSSD בעצמך (זה שטויות)

נדמה לי אתה יכול להביא אותו עם 172 כ"ס, וזה יותר ממה שאתה מבקש ב 22 כ"ס, אז אל תלחץ עד הסוף.
פורסם

תודה.

התקשרתי אליהם ויש להם במלאי רק את הדגם שצירפת. מעבר לHDD שלא בדיוק קוצר שבחים גם כרטיס המסך הוא 860m ולא ה960m המומלץ יותר לדגם עם הרזולוצייה הגבוהה.

כאן עולה השאלה - מה עדיף: i5 כפול ליבה וכרטיס גרפי חזק יחסית אך עם מעט זיכרון (הMSI) או הלנובו עם עם מעבד חזק יותר, כרטיס חלש יותר אך עם יותר זכרון?

כמובן, בהנחה ואני משדרג את הRAM בMSI ואת הדיסק הקשיח בלנובו.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם

ללפטופים גיימינג זולים יותר לעיתים קרובות יש בעיה של התחממות יתר - גוף קירור לא מספיק מאסיבי עם צינור אחד גם למעבד וגם לכרטיס מסך.

לדוגמא (משתמשים מדווחים על הרבה בעיותשל התחממות יתר, אפילו בביקורות הטמפרטורות גבוהות מאוד) :

x70_4.jpg

לגבי לנובו, לפי הביקורות שקראתי על Y70, ניראה שגוף קירור שלו יעיל למדי (שני מאווררים, צינורות נפרדים).

 

אבל עדיין, בעיה של מחשבים ניידים לגיימינג זה חום. אולי תרצה לשקול שימוש בפלטה לקירור.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

הדבר הכי חשוב במחשב גיימינג זה כרטיס המסך. את רוב המשחקים גם i5 עם 8 ג'יגה זכרון יריץ יפה כל עוד מחובר אליו כרטיס מסך נורמלי.

במחשב שלי לדוגמא, n76 של אסוס, יש מעבד i7 דור שלישי ו8 ג'יגה זכרון אבל כרטיס 650 אז הוא מתקשה להריץ משחקים כבדים.

חפש לך מחשב שמוגדר כ"מולטימדיה", הם מגיעים עם נתונים מאוד חזקים אבל לא ממותגים כ"גיימינג" ולכן לרוב עולים משמעותית פחות. את שלי למשל קניתי בזמנו ב1500 דולר כשהמחשב מקביל מסדרת G של אסוס עלה מעל ל2200 דולר.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

הייתי באותה התלבטות כמו שלך וקניתי את המחשב הזה.

 

בשימוש של יומיים שלוש שהוא אצלי, הוא מריץ משחקים ברמת אולטרה בלי בעיות ואני עוד מוריד דברים ביוטורנט וגם מתקין תוכנות בו"ז.

אם 4K לא חובה אצלך, זה יכול להיות אופציה טובה.

404

פורסם

תודה לכולם.

הדבר הכי חשוב במחשב גיימינג זה כרטיס המסך. את רוב המשחקים גם i5 עם 8 ג'יגה זכרון יריץ יפה כל עוד מחובר אליו כרטיס מסך נורמלי.

במחשב שלי לדוגמא, n76 של אסוס, יש מעבד i7 דור שלישי ו8 ג'יגה זכרון אבל כרטיס 650 אז הוא מתקשה להריץ משחקים כבדים.

חפש לך מחשב שמוגדר כ"מולטימדיה", הם מגיעים עם נתונים מאוד חזקים אבל לא ממותגים כ"גיימינג" ולכן לרוב עולים משמעותית פחות. את שלי למשל קניתי בזמנו ב1500 דולר כשהמחשב מקביל מסדרת G של אסוס עלה מעל ל2200 דולר.

בכמות הזכרון התייחסתי לזכרון של כרטיס המסך.

בכל אופן, הייתי עד היום עם מחשבי מולטימדיה (כמו הנייד שהזכרתי קודם), והם נהדרים. אבל בדר"כ הם מגיעים עם כרטיסים מסדרות בסיסיות יותר כמו Gtx740 או R9 265. גם שאר המפרט בדר"כ מוכוון פחות למשחקים, למרות שיש להם יכולת להריץ אותם (קירור, פריסת מקשים, מחברים למינהם וכו').

הייתי באותה התלבטות כמו שלך וקניתי את המחשב הזה.

 

בשימוש של יומיים שלוש שהוא אצלי, הוא מריץ משחקים ברמת אולטרה בלי בעיות ואני עוד מוריד דברים ביוטורנט וגם מתקין תוכנות בו"ז.

אם 4K לא חובה אצלך, זה יכול להיות אופציה טובה.

אני מתקשה לוותר על 4K.

אני יודע שזה נשמע קטנוני, שזה יעלה לי בזמן סוללה ובביצועים, ושאני מוותר על המון מחשבים טובים. אבל כרגע אני עובד עם מקבוק פרו רטינה ופשוט חסרה לי רזולוצייה (וכרטיס גרפי, אבל זה לא שתכננתי לשחק על מק מלכתחילה).

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם

לא יעזור לך כלום.

הכישה אותך הרטינה, עד שלא תחזור למקבוק פרו לא תדע מנוחה. תתחיל לחסוך.

בגדול, אוסף הדרישות שלך איננו ריאלי לתקציב, מק או לא, ובנוסף עליך להכריע בנוגע לגיימינג - כן או לא.

אתה חייב לחתוך משהו לגמרי, כי אם תתפשר על כל מיני דברים תקבל בסופו של דבר שק של פשרות שלא יספק אותך.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

פספסת אותי - הרזולוצייה של המק (2560x1600) לא מספיקה לי (אגב, מקבוק פרו 13 נכנס בתקציב).

כשאני עובד על קבצים ברזולוצייה גבוהה אני מגלה שהשטח שנותר לעבודה (בניכוי ממשקי תכנת העריכה) הוא קטן מידי, ואני מבלה יותר מידי זמן בהגדלות, הקטנות והתאמות כדי להבין מה אני עושה.

לדעתי התקציב ריאלי. עובדה שמצאתי לפחות שני דגמים שעומדים בדרישות ונכנסים בתקציב. נכון - לא מדובר בState of the art בתחום הגיימינג, אבל הם יספקו חוויה סבירה בהחלט. השאלה היא אם אני לא מפספס דגם מומלץ יותר, ואם לא - איזה מהדגמים שציינתי עדיף.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -


×
×
  • תוכן חדש...