Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3875 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
הייתי באותה התלבטות כמו שלך וקניתי את המחשב הזה.

 

בשימוש של יומיים שלוש שהוא אצלי, הוא מריץ משחקים ברמת אולטרה בלי בעיות ואני עוד מוריד דברים ביוטורנט וגם מתקין תוכנות בו"ז.

אם 4K לא חובה אצלך, זה יכול להיות אופציה טובה.

תמיר, הלפטופ לא מתחמם לך? ראיתי שאצלו גוף קירור לא מאסיבי שחולקים גם המעבד וגם הכרטיס גראפי. אני יודע שלסדרה הזאת בדגמים קודמים חום הייתה בעיה מהותית והמעבדים הגיעו ל90מעלות++.

 

לרוב במחירים כאלה מערכת קירור של הלפטופ זה נקודת תורפה - היא מיועדת למעבדים חלשים יחסית.

עריכה אחרונה על ידי tzvipper

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מקפיץ - הצעות נוספות?

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם

אתה יכול לחפש את הלנובו בארה"ב.

אולי תמצא אותו בהנחה בבלאק פריידי (חל בסוף שבוע הבא אם אינני טועה) או סייבר מנדיי.

ברגיל, המחירים בארה"ב דומים למחירים בארץ.

על מחשבים משלמים רק מע"מ (17%). אין מיסים נוספים.

בדקתי באתר של אמטל (יבואנית מחשבים) - עושה רושם שלא מייבאים את סדרת Y.

באתר של KSP ראיתי שיש מספר מחשבי Y700-15 - אך הם נמצאים בסניפי אילת.

אם המחשב מתאים לך מבחינת מפרט, תוכל לבקש שיזמינו את המחשב מסניף אילת לסניף בו אתה קונה

 

לנובו בארה"ב :

http://www.lenovo.com/us/en/

 

 

לנובו Y700 באתר KSP :

http://ksp.co.il/?select=.268..271..159..2741.&list=1&sort=2&glist=0&uin=0&txt_search=&buy=&minprice=0&maxprice=0

פורסם

באמת חבל על הכסף, רכשתי לפני שנתיים את ה Y510P עם SLI750, על פניו כמעט הכל עבד חלק ברזולוציות הכי גבוהות (1080), היום כבר אין ממש מה לעשות וצריך להתפשר, מבאס שאתה מוציא סכום עתק על מחשב נייד ללא אופציה לשדרוג כ.מסך או מעבד.

 

מחשב שולחני יתן לך את הפתרון הכי טוב.

 

במידה וממש לא בא לך שולחני ואתה חייב נייד אז קח משהו שמגיע עם כרטיס מסך GTX980M כי החדשים היחידים שמגיעים כמעט באותה רמה לכוח של השולחני (להבדיל מהמעבד). כמו כן יגיע שיפור יפה מאוד לפי הפרסומים כשה DirectX12 ייתמך ע"י המשחקים בווינדוס 10.

 

אישית לא הייתי נוגע במקבוק, בטח לא בגלל מסך 4K.

כשהמסך קטן אני לא מוצא סיבה להבדל משמעותי בין 1080 ל 4K, כשמדובר במסך 50' ומעלה - אז כן בהחלט.

 

נ.ב ה Y700 מגיע עם GTX960M, זה על אותו עקרון כמו ה 750SLI שרכשתי לפני שנתיים ב Y510P, יחזיק לך שנה שנתיים ואז תתחיל להתפשר ולהתבאס ששילמת 6500 ש"ח על לפטופ. (אני קניתי את שלי ב 4500 שזה בערך 1500 ש"ח פחות, דרך חבר).

Opel Adam S 2017

פורסם

נייח לא בא בחשבון. כלומר, זה אפשרי, אבל אני מעדיף להקריב חומרה תמורת ניידות.

אין קשר לגודל המסך. מסכים שכאשר מדובר בצפייה בסרטים וכו' אין באמת הבדל. כשאתר מדובר בעריכה כל פיקסל חשוב. כחלק מעבודתי אני עובד על מספר מסכים (כולם בגודל 19") ברזולוציות משתנות. ההבדל בין 1280x1024 לבין 1920x1080 לבין 3840x2160 הוא לא נתפס.

מחשבים עם 980m נמצאים הרבה מעבר לתקציב. מה גם שצריך למתוח את הגבול איפשהו. מק זה מה שיש לי כרגע, לא מתאים לדרישות.

 

אם מחשבי Y700 התחילו לזלוג ארצה, אמתין עד שיגיעו הדגמים עם המסך ברזולוציה הגבוהה יותר. תודה!

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם

אכן אתה צודק אם מדובר בעריכה, אם ככה אז הבחירה טובה אני אוהב את מחשבי LENOVO, בסדרות היקרות הגימור שונה לטובה בהחלט.

Opel Adam S 2017

פורסם

אז עשיתי בדיקה בעזרת התוכנה CPUID HWMonitor

נבדקו על המשחק Dragon Age Inquisition

טמפרטורה של המעבדים הגיעו מקסימום ל84 מעלות באופן שוטף היו בסביבות 75-80

הטמפרטורה של ה950GT הגיעו מקסימום ל75

כל זה כאשר מחובר לחשמל וללא קירור חיצוני

404

פורסם

ניראה שמערכת קירור מתמודדת לא רע בכלל עם העומס (אבל בקיץ ללא מזגן אני מאמין שטמפרטורות יהיו גבוהות בהרבה) יחסית למעבד חזק שמיועד לביצועים. אם כי אבסולוטית 85 מעלות בעומס זה לא מעט. אולי כדאי לשקול פלטה לקירור עם מאורר גדול של thermaltake.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

בהחלט חושב על עניין הקירור, אך אני כבר לא גיימר כמו פעם.

אחרי חצי שעה אני משתעמם מהמשחק.

 

ת'כלס או שנהייתי מבוגר מידיי או שהמשחקים של היום זה כבר לא מה שהיה פעם.

אבל זה נושא אחר לגמרי

404

פורסם

העינין שבשגרה יש טמפרטורות גם גבוהות למדי. מצד אחד זה סביר למחשב נייד של ביצועים מסוג כזה ומצד השני, החומרה מתבלה מהר יותר וגם מאוורר עובד קשה ורועש. למרות שיש מחשבים עם חומרה דומה שמגעים ל72 מעלות בעומס (לפי בדיקות שביצעו בסקירות עבור לנובו למשל).

אם אתה רוצה שהמחשב יאריך ימים, אני ממליץ לשקול קירור נוסף.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

הלפטופ שלי תמיד על משטח קירור, שלא תמיד עובד רק בקיץ.

בחורף אין צורך כלל כי האוויר קר.

 

זה אכן משפיע משמעותית, יש הבדלים של כמעט 10 מעלות בעונות - מה שכן אל תרכשו מחשב נייד עם SLI, זה מיותר כי הדרייברים והמשחקים בעייתיים תמיד.

Opel Adam S 2017

פורסם

אלא אם כן פספסתי משהו -

מה עם מחשב נייד full hd ״רגיל״, ומסך חיצוני 4k כשאתה עורך?

כל מה שצריך זה כרטיס מסך שתומך בזה, לא בשמים, אני מניח.

אני פשוט מתקשה מאמין שאתה מצליח להבחין בהבדל במסך 4k בגודל 15 אינץ׳, אלא אם כן החוטם שלך דבוק למסך. :-)

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

א. מסך 4k עולה לפחות 2,000 שקלים אותם יש להוסיף למחיר המחשב.

ב. שוב, מגביל אותי לשבת ליד שולחן.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

מעדכן - בנסיון השלישי, אחרי ששני מחשבים שהזמנתי נמכרו לאחרים מסיבה לא ברורה, ואחרי שיצרתי קשר עם כל חנות מחשבים שעלתה בגוגל, הצלחתי להניח את ידי על אחד מהY50-70 האחרונים שנותרו.

המפרט - בדיוק מה שרציתי (i7-4720HQ, 16GB RAM, 512GB SSD, 4K IPS) בתוספת מסך מגע, שלא ממש רציתי אבל לא באמת מפריע.

והמחיר - 6190 ש"ח בלבד.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -


×
×
  • תוכן חדש...