Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מצולם - טיימינג לקליאו דור 3 מנוע 1.2 D4F


asafasaf
שימו לב! השרשור הזה בן 3107 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

חובנות! לכל הרנו יש נטייה כזאת וחייבים להחליף רצועה אביזרים שהוסרה ואת כל הגלגלות שלה,,,בטח ובטח כשמדובר ברצועה גמורה כמו בתמונה.

 

וואלה, כבר ניכנסת לשירשור, ראית פרוייקט מצולם ומפורט כמו שצריך .... לא תיזרוק איזה מילה טובה? עזוב את העניין שהעבודה נעשתה בחינם כדי לעזור לבן אדם אבל כל תיעוד התהליך עם הסברים ותמונות כדי לעזור לאנשים אחרים שרוצים ללמוד לעשות לבד - רק זה שווה שאפו אחד גדול! מדהים לראות איך אתה מחפש את הדברים הרעים בכל שירשור שלנו ולא את הדברים שבאמת אנשים כל כך כמהים להם ונהנים להיסתכל בשירשורים שכאלה. באמת חבל...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 75
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אני אומר שאפו. תיעוד מאוד יפה, עבודה יפה, הוספתי את זה לדף הפרוייקטים שלנו.

 

אבל אם בן אדם שקיבל את כל העבודה בחינם וחסך הרבה, החליט לחסוך עוד כמה שקלים ולא להחליף רצועת אביזרים (שבכל מקרה כבר מפורקת!) - זה דבר לא הכי תקין וצריך לציין את זה.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באמת חבל כי איפה הקץ'? עובדים לפי הספר אתם מצהירים אבל נאדה...מילים ריקות בלי תוכן.

יש עןד כמה פיספוסים בעבודה אבל זה כבר בטל בשישים...העיקר זה כל הקול-איד דרינקרס שלכם שאומרים איזה מקצועי ואיזה יופי ושאפו!

 

כמו לעשות טיפול עם השמן הכי טוב ולסגור עם מומנט את הפקק ריקון אבל רק להוסיף קצת חול לתוך המנוע בסיום ואז לפרסם את זה לכולם ולחכות למחמאות על הצילומים האיכותיים של גרגירי החול?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דני, אני מבין שלא רק אני צריך ריטלין בערב, תרגע הכל טוב

לא הבנתי מה רשמת, אבל איזה עוד פיספוסים היו למען נלמד? בדיוק בשביל זה אתה כאן כבעל מקצוע מומחה כדי לתקן ולתת מנסיונך.

מי ראית מוסיף חול למנוע, ואיך הגעת למסקנה הזאת?

 

בכל מקרה אולי השרשור הזה יעזור לך להזכר:

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?548593

עריכה אחרונה על ידי רועי עוזרי

רועי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רגוע מתמיד וריטלין אני ברוך השם לא צריך

זוכר ולא רולונטי זה לא תיקון תקלה אלא תחזוקה יזומה...אי החלפת רצועת אביזרים זה סיכוי גבוה של נזק ממשי למנוע והתקעות הרכב ואז מה עוזר לבעל הרכב שעשו לו בחינם בלי קץ'?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי,

אם הובהר לבעל הרכב שצריך להחליף ובכל זאת בחר שלא, בעיה שלו, כמו שבן אדם יכנס למוסך, ודורש ברקסים סינים מחוסר תקציב (נניח), לא תחליף לו?

אם לא היה מובהר לבעל הרכב, ואסף היה מחליט על דעת עצמו, אז הייתי מסכים איתך ב- 100%, אבל שוב, הובהר לבעל הרכב וזה שיקולו.

רועי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חובנות! לכל הרנו יש נטייה כזאת וחייבים להחליף רצועה אביזרים שהוסרה ואת כל הגלגלות שלה,,,בטח ובטח כשמדובר ברצועה גמורה כמו בתמונה.

אני כבר זמן מה עוקב אחרי התגובות שלך, אתה תמיד מחפש היכן לעקוץ ולא לפרגן .

הבן אדם עשה אחלה עבודה, זה שהלקוח החליט לא להחליף רצועת אביזרים - שיבושם לו .

 

אסף - העבודה נראית מצויינת ומקצועית תודה על השיתוף !

Audi A3 8L

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חובנות! לכל הרנו יש נטייה כזאת וחייבים להחליף רצועה אביזרים שהוסרה ואת כל הגלגלות שלה,,,בטח ובטח כשמדובר ברצועה גמורה כמו בתמונה.

 

דני דין - למה אתה לא פותח בתשבוחות אלא ישר אומר את האמת בפנים? תעשה קצת קוצ'י מוצ'י פעם הבאה!

 

אילו בעל הרכב בעצמו היה עושה את העבודה, הייתי מוריד בפניו את הכובע חמש מאות פעמים. למה? כי צריך ביצים כדי להכנס לטיימינג של אוטו מודרני, בטח ובטח עם מדובר בבנאדם שביום יום שלו לוחץ על מקלדת, או עודר בשדה, או מנתח אנשים, או משחיז יהלומים.

 

היות ומדובר בחברי כנופייה, שעובדים בניחותא ללא מנהל עבודה על הראש והם עוברים סינון עצמי של עצמם ומתחייבים לרף עבודה מסוים, הם נדרשים לעמוד לא בסתם סטנדרט אלא בסטנדרט מאוד גבוהה.

 

דבר ראשון, לקוח לא רוצה להוציא עוד כמה שח על רצועת אביזרים (במיוחד במנוע הזה שהרצועה בסבירות גבוהה לוקחת את הטיימינג איתה לסיבוב מועדונים וברים פראי בתא המנוע) - אתם ככנופיה צריכים לומר לו - לא חביבי. לא בבית סיפרנו. מה גם שבתוך התמונות אתם אומרים בלשון רבים ''החלטנו למשוך איתה עוד קצת''

2. שאלתם על הפספוסים שדני ראה, גם אני ראיתי, את היד המטונפת עם גרגירי חול על האצבע על שטח הפנים של המותחן(ברור שניגבת את המותחן במתנול לפחות אחרי שהרכבת).

3. יד מלוכלכת על הרצועה החדשה!

 

אולי יש עוד לא התעמקתי.

היות ואתם כצוות מתהדרים בהיותכם יותר קדושים מהאפיפיור, מקצועיים יותר מכל מוסך, עובדים עם כל הנתונים, לפי כל הכללים וכו וכו' אז בבקשה, לטיפולכם. זה אפילו לא ברמה של לחפש בתפרי הבגד, אבל אתם דורשים מעצמכם לא?

ברמת המדריך המדריך באמת מצוין, פי כמה יותר טוב מהשרטוטים של הדאטא. כמעט וגורם לי להתחיל להציע טיפולי טיימינג לאנשים עם אוטו כזה.

 

בברכה, וברוח טובה

גדי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גדי, מסכים איתך, ב- 100% בחלק מהדברים, אבל מה זה משנה אם היה הולך למוסך כלשהו וגם הם לא היו

מחליפים לו את רצועת האביזרים, מה זה משנה אם זה הוחלף ע''י חבר כנופיה או מוסך?

גם במוסך לא תמיד נוגעים בחלקים חדשים עם ידיים נקיות, משתדלים לנקות, אבל לא תמיד יוצא,

אישית עוד לא ראיתי נזק. (חוץ מקוסמטי שניקינו אחר כך אבל לא על זה מדובר)

רועי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מבין מה את בכלל מעיזים לקטול ככה את חברי הכנופיה, שבאים לכאן ועוזרים לעשרות חברי הפורום, בלי שום תמורה... הם עושים עבודה מצויינת, שמרבית המוסכים היום לא עושים במקצועיות שכזו.. הבנאדם לא רצה להחליף רצועת אביזרים? איך האשמה בכלל קשורה לחברי הקנופיה? ידעו אותו שצריך, הוא בחר שלא וכאן זה נגמר, ההחלטה היא של הלקוח בלבד והאחריות על הלקוח בלבד כמובן..

 

תודה רבה על המדריך הנפלא :)

Chevrolet Cavalier 1999 - 2012-2015 | Citroen C5 2003 - 2015-2017 | Oldsmobile Alero 2002 - 2017-2017

Chevrolet Sonic RS 2015 1.4T 2017-Unknown

BYD Atto 3 2024 Design 2024-Unknown

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רגוע מתמיד וריטלין אני ברוך השם לא צריך

זוכר ולא רולונטי זה לא תיקון תקלה אלא תחזוקה יזומה...אי החלפת רצועת אביזרים זה סיכוי גבוה של נזק ממשי למנוע והתקעות הרכב ואז מה עוזר לבעל הרכב שעשו לו בחינם בלי קץ'?

אתה כניראה מפספס באמת את הקץ'!

הקץ' פה הוא הנתינה והעזרה לאנשים על פי בקשתם. אנו יכולים לייעץ לבן אדם ולומר לו מה כדאי לו ומה לא אך עדיין אנחנו לעולם לא נטיח בבן אדם ולא ניכפה עליו את הגדרות היצרן מה שלצערנו נעשה בלא מעט מוסכים ללא בקשת אישור מצד הלקוח. להגיד ללקוח שאתה לא מוכן לטפל בו אם הוא לא עושה סט טיימינג שלם אצלך בגלל שהיצרן מכתיב זאת למרות שלקוח מיתעקש משיקולים אישיים שלו שלא להחליף מותחן (וכמובן להדגיש לו שזה על אחריותו) זה פשוט לעשות לו עוול ולדחוק אותו לפינה וזה בטח שלא בא בחשבון מצידנו כלפי אותו אדם!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחלה עבודה אסף.

 

כבעלים של 5 רנו בעבר וגם אחת נוכחית.

נראה שעיקר המטרה במוסכי רנו מורשים היא לגבות כמה שיותר ואז כשהלקוח טוען שהמחיר גבוה להתחיל להאשים את היבואן שלא מוריד מחירים.

 

לכן מובן שמי שעובד במוסך רנו ורגיל לאורך שנים לגבות סכומים הזויים מהלקוח בטיפול טיימינג יצא חוצץ נגד התופעה של הכנופיה.

 

 

 

כמו לעשות טיפול עם השמן הכי טוב ולסגור עם מומנט את הפקק ריקון

 

אל תכנס בכלל לנושא השמן במוסכי רנו - אני יודע שאתם חושבים שהפז סינט שלכם הוא ממש זהב למנוע, ושלקוח כמוני מגיע עם שמן ELF (המומלץ על היצרן) אומרים לי שהם לא מכירים את השמן התחליפי הזה ועוד מגוון סיפורים למה הפז עדיף...... זה אומר מבחינתי הכל.

עריכה אחרונה על ידי firebirdrc
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מצטער אבל מישהו קצת מפספס פה את הנקודה של שיווק אינטרנטי.

הפורום מהווה פלטפורמה, ככל הנראה הכי גדולה בארץ, לתחום הרכב, משמע בעל מקצוע שמעוניין בפירסום, נרשם לפורום, מייעץ ועוזר לאנשים, ועל ידי כך יוצר לעצמו פירסום ולקוחות.

 

כבר בכמה שירשורים שבהם בעל כנופיה עזר למישהו, ראיתי התנצחות וקטילה של דנידין, ההתנצחות הזאת הופכת את כל השירשור למאוד לא נעים לקריאה.

יש הרבה דרכים להעיר, לייעץ ולשפר אבל דנידין כנראה בוחר בדרך אחרת.

אין לי שום ספק במקצעויות של דנידין ובפורום הטכני אתה ללא ספק אחד הגורואים, אבל בעולם האמיתי אתה נותן שירות שצריך את פלטפורמת הפורום לפירסום חיובי וממה שאני רואה, אתה עושה בדיוק ההפך, ושוב פעם, למרות המקצועיות שלך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין לי ספק שדנידין במוסך שלו היה מוותר על טיפול של 5000 שקל רק כי הלקוח לא רוצה להחליף רצועת אביזרים :shock::wink: - למי שלא הבין זה בציניות.

 

החבר'ה עושים עבודה יפה מאוד ועוזרים להרבה מאוד אנשים ללא תמורה, ברגע שיידעו את בעל הרכב על הסכנות שעלולות לקרות והלקוח בחר שלא להחליף זאת כבר בעיה של הלקוח!

כדי להיות זקן וחכם צריך קודם להיות צעיר וטיפש (א.ב לא זוכר מי אמר את המשפט הזה)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3107 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...