Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3904 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קיה פורטה, 2013, מהשכרה.

ישירות מחברת ההשכרה.

84 אלף ק"מ.

הבדיקה שלהם נקייה, כמובן שלא אוותר על הבדיקה שלי.

עוד לא ראיתי את הרכב, הם טוענים שעבר טיפול גדול והוחלפו 4 צמיגים.

מחיר אחרון, 67 אלף ש"ח.

והשאלה: שווה? [emoji16]

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם

בהנחה שמדובר בדגם החדש, זה לא כל כך יקר אפשר לנסות להוריד עוד אלף או אלפיים.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

לא שהדור הקודם לא שווה, אלא שהמחיר יקר ביחס לדור הקודם (המוצלח כשלעצמו)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אגב מדובר באוטו סנטר, כלומר רכב של הרץ.

מישהו יודע איך הם בתחזוקה של רכבים, שירות ומימוש אחריות, אם צריך?

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם

למיטב זכרוני אוטו-סנטר מטפלים במוסכים הפנימיים שלהם, מוסכים מורשי משרד התחבורה ומורשי יבואן מטעם הונדה. רמת התחזוקה סבירה, לא יותר ולא פחות.

 

המחיר לדעתי גבוה בכמה אלפי שקלים מהמחיר אצל המתחרים, גם יחסית לפורטה צורה חדשה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

זה היה בהשכרה לאדם אחד בכל התקופה או לכמה ?

בכל מקרה קח בחשבון שבמכירה יורידו לך מינימום 40 במחירון ,לדעתי.

פורסם

רכב השכרה רגיל. מאלה שעוברים מלקוח ללקוח...

ברור לי שבמכירה תהיה ירידה חדה.

אני מתכוון להחזיק ברכב לפחות 3-4 שנים.

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם (נערך)

כמעט 4,000 ש"ח מתחת למחירון המשוכלל, נשמע לי מחיר הגיוני.

 

אבל אין מה לדבר לפני שראית את הרכב. אפילו ברמה הקוסמטית, עוד לפני הבדיקה.

בד"כ אתה צריך לשלם 200 ש"ח כדי שיביאו את הרכב לסניף שאתה רוצה, ואם הרכב לא נראה לך - אתה מקבל את הכסף חזרה.

קרה לי ששילמתי, הביאו את הרכב, מלא מלא שריטות על הדשבורד, חורים קטנים בריפוד מסיגריות, שריטוט ופגעי צבע בפח...

ירד לי החשק, קבלתי את ה 200 ש"ח חזרה.

 

בגלל זה אני אומר- אין מה לדבר לפני שראית את הרכב.

אם הרכב שמור (ויש רכבים יוצאי השכרה שהם שמורים) ויוצא טוב בבדיקה מטעמך - אז זה שווה.

עריכה אחרונה על ידי rolling_stony
×
×
  • תוכן חדש...