Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3902 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

הסתבר שאני צריך סד שיניים ללילה בגלל שחיקת שיניים מוגברת.

הופנתי מהביטוח למרפאה מסויימת(רשת מרפאות) בעיר שלי לביצוע הסד.

בחיים לא הייתי במרפאה הזאת מכיוון שיש לי מרפאה קבועה שאני סומך עליהם ומטפל אצלהם.

הגעתי למרפאה,חיכיתי בתור שעה וחצי ובאותו זמן אני שומע רק תלונות בקהל על אופי המרפאה(כבר אז משהו לא היה נראה לי במקום).

לפני שהכין לי את הסד אמר לי שיש לי 4 חורים בשיניים.

לאחר כשבוע ביקרתי במרפאה הקבועה שלי וביקשתי שיבדקו איך פתאום יש לי 4 חורים.

למרבה הפלא הרופא קבע שאין לי אף חור אחד!:roll:

היום לאחר כ-9 חודשים נאלצתי לעשות שוב סד חדש והגעתי שוב למרפאה השקרנית:

חיכיתי שעתיים בתור כדי שהרופא יגיד שאני צריך סד לילה(לפני שהגעתי אמרתי בפירוש שאני צריך להגיע לקחת מידות בלבד כי כבר עשיתי אצלהם את הסד וזה מאושר בביטוח) וקיבלתי חשבונית לתשלום על סך 161 שקל.

לאחר מכן חזרתי אחרי שבועיים כדי שיקחו מידות ושוב המתנתי שעתיים בתור.

יום אחרי מתקשרים אליי ואומרים שטעו במחיר והמחיר עכשיו הוא 1050 שקל.:shock:

ניגשתי שוב למרפאה שלי על מנת לעשות את הסד באופן פרטי,שוב צילמו את הפה,שוב בדקו,שוב אין שום חור בשיניים.:evil:

אשמח אם אפשר לפרסם את שם המרפאה כדי שאחרים לא ייפלו לטיפולי חורים בשיניים מיותרים.

יש גוף כלשהוא שמפקח על הרופאי שיניים? למי אפשר להתלונן?

 

תודה מראש.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

שמעתי על תופעה כזו בשנים האחרונות. הייתה גם תכנית של יצאת צדיק על רופאי שיניים.

מדהים עד כמה רחבה הפרשנות של מה זה חור בשן. בגן של הילדה הגיע רופא שיניים ובדק את הילדים, השיניים של הילדה נמצאו תקינות לגמרי. שלושה ימים אחר כך היינו אצל רופא פרטי לבדיקה שנקבעה הרבה מראש בגלל משהו מוזר שראינו בשן טוחנת. הרופא מייד זיהה חור עמוק ורחב על גבול של טיפול שורש. אי אפשר לפספס.

 

צריך לבחור רופא בקפדנות, לא לנסות לחסוך בכסף על טיפול, כדאי להמנע מרשתות של מרפאות, וכדאי להמנע מביטוח לשיניים.

פורסם

מדוע כדאי להמנע מביטוח שיניים? אני טיפלתי עם ביטוח במרפאה שאני בחרתי ועלייה אני סומך.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

הטענה היא לחורים בעיקר,וגם למחיר שהחליטו לשנות לי פתאום.

טיפולי שיניים עולים הרבה כסף,לא הייתי רוצה שאנשים אחרים ייפלו בפח על חורים מדומים או בעיות אחרות.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם
מדוע כדאי להמנע מביטוח שיניים? אני טיפלתי עם ביטוח במרפאה שאני בחרתי ועלייה אני סומך.

 

זה נושא מורכב אבל מכמה מקורות הבנתי שיש כמה בעיות, לא זוכר הכל אבל בין הייתר

- שימוש מוגזם בצילומי שיניים, ללא צורך רפואי אמיתי, הביטוח אוהב שיש לו הוכחות שבוצע הטיפול.

- כפייה על רופאי השיניים שעובדים תחת ההסדר הביטוחי לבחור חומרים מסויימים ולא חומרים אחרים לסתימות ולשאר הטיפולים כדי להוזיל עלויות, ויש טווח מאד רחב של איכויות חברות וסוגים של חומרים. יש רופאים טובים שלא מוכנים להתפשר ואז לא תמצא אותם בהסדרים האלה.

 

היו עוד כמה סיבות טובות שאני לא זוכר, היו גם דיונים על זה בפורום צרכנות בתפוז, יש שם רופאת שיניים פעילה.

פורסם

זוגתי הלכה פעם למרפאת שיניים ונמצאו אצלה לא פחות (תחזיק) מ-9 חורים!! מרפאה פרטית. הלכה למרפאה של כללית, נחש כמה? 0.

סתם גזלנים. אנשים שכנראה פרנסה בכבוד לא משהו שהם דוגלים בו.

פורסם

אתם יוצאים מנקודת הנחה, לא בהכרח נכונה, שהאמת היא תמיד אצל ה-0.

 

קחו בחשבון שחור בשן זה לא בדיוק שחור או לבן.

 

יש מקרים שרופא מסויים יחליט שיש צורך לבצע סתימה בשן ויש כאלו שיחשבו שכדאי להמתין.

 

אני מסכים שההבדל בין 0-9 הוא לא סטנדרטי.

 

אבל בין 2 רופאים רוב הפעמים יהיו אי הסכמות מסויימות.

פורסם

אני מטפל בשיניים רק אצל מומחים, גם בשוטף וגם כשהייתי צריך טיפול אורתודנטי בעבר.

נכון, ההורים שלי שילמו כמעט כפול ממחיר של קופת חולים, אבל מדובר במומחה, מקצוען והתוצאות מצוינות ונשמרות כבר מעל 7 שנים.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

אתם יוצאים מנקודת הנחה, לא בהכרח נכונה, שהאמת היא תמיד אצל ה-0.

 

קחו בחשבון שחור בשן זה לא בדיוק שחור או לבן.

 

יש מקרים שרופא מסויים יחליט שיש צורך לבצע סתימה בשן ויש כאלו שיחשבו שכדאי להמתין.

 

אני מסכים שההבדל בין 0-9 הוא לא סטנדרטי.

 

אבל בין 2 רופאים רוב הפעמים יהיו אי הסכמות מסויימות.

פורסם

אני יודע שיכול להיות חוסר הסכמה בין 2 רופאים ולכן שאלתי את הרופא שלי במפורש" בוא תגיד לי איפה בדיוק אתה רואה שיכול להיות חור עתידי מתישהו",הבחור הראה לי 2 מקומות בהם עלול להיות חור(לעומת 4 חורים חד משמעי שקבע המרפאה המכובדת).

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

טוב, אז הסיפור קצת אחרת עכשיו.

 

לדעתי? עזוב את העניין, פשוט תלך לרופא שאתה סומך עליו.

לא ייצא מזה יותר מדי שתתלונן. רופא אחד ראה 2 השני ראה 4. אם נניח שהאמת באמצע, לא חושב שמשרד הבריאות יתרגש מזה יותר מדי.

פורסם

אין טעם לעשות סתימות מיותרות ולבצע טיפולי שיניים מיותרים, זה לא רכב שהמנוע שלו ישמר יותר טוב לאורך זמן אם תטפל בו מעבר למה שצריך.

מה שצריך - עושים.

בסתימות יש גם סיכוי שהרופא יקדח יותר מדי ואז זה יגרר לטיפול שורש.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

יש פה בעיה קשה, רופה יכול להמליץ כל טיפול למרות שלא צריך, ויש פה יותר מסתם נזק כספי.

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם

משרד הבריאות לא יתייחס לתלונה שלך, וגם אם יתייחס לא יעשו עם זה כלום כי רפואה היא מדע לא מדוייק ובמקרים גבוליים יש רופאים שיחליטו לטפל ואחרים יחליטו שלא. הרופא שלך הוא לא אוטוריטה בנושא.

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

×
×
  • תוכן חדש...