Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

C4 VTS לראשונה בישראל


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7842 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אפשר לומר. כמובן שלא הייתי מתלהב ממנה אם היא הייתה ממש גרועה לנהיגה, סה"כ זה חשוב לי. אבל קראתי שהיא טובה, מלבד ההיגוי, אז אני אסלח לה.

 

אני מקווה מאוד שיצא לי לנהוג בה קצת באיזה שלב, כדי שאוכל לדעת יותר טוב, אבל בינתיים גורם המשיכה הראשוני שלה גדול מספיק בשביל שאתלהב. היא פשוט יפיפיה.

 

ותומר - דבר יפה :-P:wink:

 

רוני

כגודל הציפיה כך גודל האכזבה.

 

איזה ג'נטים יש לה בתמונה האחורית? הג'נטים לבנים עם כיתוב כחול נראה לי, נראים נחמדים. גם הג'נטים השניים נחמדים מאוד, יתאים ל106?

some people need a high five

in the face

with a chair

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תומר הג'אנט השני זה speedline אם אני לא טועה... ג'אנט שלאחרונה מתחילים לראות אותו הרבה אחרי שעומר התחיל את התופעה עם הראלי שלו

פורסם

ת'אמת אהבתי מאוד את העיצוב.

אבל אין כוח!!!! CAPTAIN WE GOT NO POWER!!!!

אז זהו, אין כוח זה לא בשבילי. חבל אהבתי מאוד את הצורה הפנימי והחיצוני.

אם היה עוד כוח או פשוט פחות משקל הייתי חושב על זה בתור רכב הבא שלי.

וכן כוח משמע הנאה יותר גדולה מרכב לדעתי.

פורסם

אם כל הכבוד, לאותה סיטרואן C4 VTS, שגויירה, ונחתה לראשונה בישראל.

אכן זהו רגע היסטורי, ובאמת כבוד למועדון PSI, וללובינסקי, שמכירים באותו מועדון,

וכחלק מיחסי הציבור ל C4, משיקים אותה לראשונה בישראל, במפגש PSI. כל הכבוד.

:beerchug::mm_yeah:

 

עכשיו ל GOLF. נכון יותר לגולף GTI.

על טעם וריח לא נתווכח-נקודה.

 

לצערי הרב, (עדיין) לא זכיתי לנהוג, לא ב GOLF GTI החדשה, ולא בסיטרואן C4 VTS.

אך בבקשה מכם,לא לזלזל ב GOLF GTI, זו בהחלט חזקה יותר ,ומהירה יותר, מ- C4 VTS,

אין לי מושג בכמה תתומחר ה C4 VTS, וכן אותה ה GOLF GTI, אך באם מעמידים במיבחן,

זו מול זו, כנראה הייתי בוחר ב GOLF GTI.זו גם מוצעת בגירסה מחומשת דלתות.בונוס.

 

ע"ב אותו עיצוב של ה C4 VTS, ישנו גם העיצוב ,שלרבים עדיין שנוי במחלוקת,כוונתי למגאן האצ'בק, שלה גם יש מה לומר בתחום הספורטיביות ,בדמות רנוספורט מגאן 225 טורבו, שלצער רבים, איננה משווקת בישראל, אולי עכשיו לאחר שהצרפתיה המתחרה מבית נחתה כאן ,זה יתן את האות לקרסו, לייבא את הרנוספורט מגאן 225 טורבו לישראל.

מה גם שזו משווקת גם כן ב 2 גירסאות מרכב 3/5 דלתות.

 

אני מניח כי בעת שה GOLF GTI החדשה תתגייר, זו תועמד למיבחן מול ה C4 VTS, במיבחן

ישראלי.ואולי בנוסף תגוייר הרנוספורט מגאן 225 טורבו. אולי באמת יהיה "חם" בקיץ 2005..

 

 

בכבוד רב

אילן פ.

תמונה גולף גי טי אי  הבטי 2004 1.jpg

תמונה סיטרואן סי 4 וי טי אס 1.jpg

תמונה רנו מגאן ספורט 225    חמש דלתות 1  2004.jpg

אילן פ ייביש - turbo

פורסם
בשבילי היא ממשיכה ראויה מאוד לסקסו. כאילו הסקסו היא בעצם הקדמה ל-C4. היא תזזיתית יותר, אולי מהנה יותר, אבל חסר לה הדבר ה"זה". וזה חסר לי.

 

טוב, הגזמתי קצת, לא? :wink:

 

רוני

עם בסיס גלגלים של 260 ובהנחה שהיא מבטאת את ה-PC המקובל בעולם הרכב באלף השלישי אני מתקשה לדמיין אותה כממשיכה של הסקסו.

יפה? כן.

אופה? ייתכן.

אבל הסקסו שייכת לדור שנכחד ולא יחזור.

אני השלמתי (וכנראה גם אתה) עם העובדה שהרכב הבא כבר לא יספק את החדות והפרעות הכמעט בלתי אחראית שהכרנו. אני מניח שהגיל והידיעה שעולם הרכב השתנה גורמים לי להשלמה הזו.

כנראה שהרכב הבא שלי יהיה חזק יותר, נוח יותר, מפנק יותר ומרווח יותר מהסקסו וסביר להניח שיהיה לו לא מעט מהחומר ההוא שעושה לנו טוב בכבישים הנכונים. אבל יש בסקסו איכויות שכנראה כבר לא אזכה להנות מהן ברכב הבא.

פורסם
איזה ג'נטים יש לה בתמונה האחורית? הג'נטים לבנים עם כיתוב כחול נראה לי, נראים נחמדים. גם הג'נטים השניים נחמדים מאוד, יתאים ל106?

.The white rims are made by Rays engineering / Volk Racing, the name of the model is Gram light 57F, there's also a 7 spoke version

 

.The Black rims are taken off the 99 Mazda RX7 RZ version, made by Enkei if I'm not mistaken

 

.These are the pics I used for the photochopped C4

 

.Moti

99-RX7.jpg

USCC-Evo.jpg

פורסם

עכשיו ל GOLF. נכון יותר לגולף GTI.

על טעם וריח לא נתווכח-נקודה.

 

לצערי הרב, (עדיין) לא זכיתי לנהוג, לא ב GOLF GTI החדשה, ולא בסיטרואן C4 VTS.

אך בבקשה מכם,לא לזלזל ב GOLF GTI, זו בהחלט חזקה יותר ,ומהירה יותר, מ- C4 VTS,

אין לי מושג בכמה תתומחר ה C4 VTS, וכן אותה ה GOLF GTI, אך באם מעמידים במיבחן,

זו מול זו, כנראה הייתי בוחר ב GOLF GTI.זו גם מוצעת בגירסה מחומשת דלתות.בונוס.

 

אני מניח כי בעת שה GOLF GTI החדשה תתגייר, זו תועמד למיבחן מול ה C4 VTS, במיבחן

ישראלי.ואולי בנוסף תגוייר הרנוספורט מגאן 225 טורבו. אולי באמת יהיה "חם" בקיץ 2005..

 

 

בכבוד רב

אילן פ.

צודק, לכל אלה שזילזלו בגולף בשירשור הזה, אני אומר לכם, יש משהו בדבריו של אילן.

אל תזלזלו בגולף, היא כנראה טובה מאוד, זה לא נכון כל מה שאמרתם .

פורסם
שאר רוח. כוח משיכה. שיק צרפתי. היא פשוט מהממת.

 

אני יודע את כל העובדות. הנעה קדמית. 180 כ"ס. הגה לא משהו. בטח פחות טובה מ-GTI6, לא בהכרח עדיפה על 206RC שלא ממש נחשבת במיוחד מול הקליאו.

 

אבל כל זה לא משנה לי.

 

היא נראית מדהים. היא כל כך מושכת. היא מכונית שאני רוצה. בלי שכל ישר שאומר (למשל) מיאטה. או קליאו. או WRX. אבל עם הרבה מאוד מהדבר הזה, שכל כך צריך להיות למכונית. הדבר הזה שכל כך קשה להגדיר אותו אבל כשהוא שם יודעים שזה זה. הדבר הזה שפעם סיטרואן ידעו לעשות כל כך טוב, ועכשיו הם חוזרים לזה. אם היה לי הכסף, יכול מאוד להיות שהייתי קונה אותה. דווקא אותה. בשבילי היא ממשיכה ראויה מאוד לסקסו. כאילו הסקסו היא בעצם הקדמה ל-C4. היא תזזיתית יותר, אולי מהנה יותר, אבל חסר לה הדבר ה"זה". וזה חסר לי.

 

טוב, הגזמתי קצת, לא? :wink:

 

רוני

רוני זה נראה כאילו אתה מדבר על בחורה :-P
פורסם
עם בסיס גלגלים של 260 ובהנחה שהיא מבטאת את ה-PC המקובל בעולם הרכב באלף השלישי אני מתקשה לדמיין אותה כממשיכה של הסקסו.

יפה? כן.

אופה? ייתכן.

אבל הסקסו שייכת לדור שנכחד ולא יחזור.

אני השלמתי (וכנראה גם אתה) עם העובדה שהרכב הבא כבר לא יספק את החדות והפרעות הכמעט בלתי אחראית שהכרנו. אני מניח שהגיל והידיעה שעולם הרכב השתנה גורמים לי להשלמה הזו.

כנראה שהרכב הבא שלי יהיה חזק יותר, נוח יותר, מפנק יותר ומרווח יותר מהסקסו וסביר להניח שיהיה לו לא מעט מהחומר ההוא שעושה לנו טוב בכבישים הנכונים. אבל יש בסקסו איכויות שכנראה כבר לא אזכה להנות מהן ברכב הבא.

 

אתה צודק, כמובן. אבל אני לא דיברתי על ההתנהגות כשהתכוונתי ל"ממשיכת הדרך הטבעית", אלא יותר לעובדה שהיא מספקת משהו שאין לסקסו. הסקסו מאוד פשוטה, נראית סתמית למדי, חסר לה גורם המשיכה הזה. כמובן שבזמן שנוהגים בה שוכחים הכל :wink:

 

בכל מקרה, כשדיברתי על הגולף לא דיברתי בשום פנים על הגולף החדשה. אני לא מכיר אותה, לא נהגתי בה ואפילו שמעתי שהיא טובה למדי. התכוונתי לגולף הקודמת שאליה כנראה התכוון TB בהודעה שלו.

 

רוני זה נראה כאילו אתה מדבר על בחורה :-P

 

בהחלט. לא סתם יש קשר הדוק בין מכוניות ובחורות (בעיקר ערומות ומרוחות על מכסה המנוע :wink: ). אם אני מסתכל על מכונית וחושב עליה במובן של חשק, במובן של "להשיג אותה", אני יודע שיש בה משהו מיוחד באמת.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

קרה לך אותו הדבר כמו שקרה לי כשראיתי את הגולף GTI החדשה על דפי CAR.

"היי, זה ממש נחמד. אבל רגע. זו גולף. גולף GTI. אמנם לקודמת היה כבוד בשכונה, אבל זה בערך all it had going for it. אבל זו.. אחרת. אני אוהב אותה. היי, אני רוצה גולף GTI".

 

(ואכן הייתי מעדיף, בהרבה, גולף GTI על פני הC4 VTS).

 

הבעיה העיקרית שלי כנגד הC4 (כתבו בחו"ל שיש לה גיר מעפן, זה מקלקל אבל מילא) היא פשוט עמידות האוטו. אחרי הנסיון המר עם 307, אני חושב שהספיקה לי החוויה של לרכוש מכונית שרק נראית בנויה היטב. כואב לראות כלכך הרבה כסף מתפרק לך בידיים.

 

וצפו ל180K לפחות - האסטרה המקבילה עולה 190K, הגולף בטח 200-210.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

המממ אני בעד המשך יבוא הקליאו ספורט במחיר נורמלי של 165K.

מה שכבר לא אפשרי בגלל עליית היורו, אני משער שהיא עלתה לאיזור ה 170K.

אבל גם אז זה רכב ספורט מאוד משתלם ביחס לרכבים האחרים. אז אולי קרסו יחליטו סוף סוף להביא את דגמי 2005\6 ... ואז נוכל להתקדם! :)

פורסם

הסיטרואן ממש סקסית ולפי מה שקראתי האבזור שלה ממש נפלא ,אמנם זה נראה שהשמשה האחורית ממש קטנה ולא תיתן מספיק שדה ראיה, צך לבדוק את זה. סך הכל אוטו ממש מרשים

GTA זה הכי אחי .

פורסם
אמנם זה נראה שהשמשה האחורית ממש קטנה ולא תיתן מספיק שדה ראיה

אם אתה נוסע מספיק מהר מה שקורה אחורה לא צריך לעניין אותך...:idea::-)

פורסם
אפשר לומר. כמובן שלא הייתי מתלהב ממנה אם היא הייתה ממש גרועה לנהיגה, סה"כ זה חשוב לי. אבל קראתי שהיא טובה, מלבד ההיגוי, אז אני אסלח לה.

 

אני מקווה מאוד שיצא לי לנהוג בה קצת באיזה שלב, כדי שאוכל לדעת יותר טוב, אבל בינתיים גורם המשיכה הראשוני שלה גדול מספיק בשביל שאתלהב. היא פשוט יפיפיה.

ואחרי שתפסיק להתלהב מהעיצוב, מה יישאר לך?

מכונית עם ביצועים דומים לשל הסקסו, אבל בלי הגה ועם התנהגות נחותה. איפה פה הכיף?

איך מכונית יכולה להיות טובה באמת (ואני משער שהדרישות שלך לא רחוקות משלי) בלי הגה?

[ובלי יכולת לכפר על כך באופן מוחשי באמצעות שילדה, אחרי הכל מדובר כאן "כולה" ב-307 עם יופי של תחפושת ושמתנהגת קצת פחות טוב,

לפי רשמים ראשוניים לפחות (לא שלי, עדיין :wink: )]

 

ה-C4 הפילה אותך בדיוק בפח שסיטרואן תכננו בשביל הציבור הרחב.

במקום למלא את המכוניות בתוכן (כזה שחשוב לנו לפחות...), מעצבים אותן באוונגרדיות ומפוצצים אותן באיבזור שנקרא מגניב בקטלוג (ולעזאזל המשקל...).

 

מי אמר רנו מגאן ולא קיבל?... :roll:

 

 

(אגב, אני גם חושב שהיא נראית פשוט נהדר, לפחות בתמונות)


×
×
  • תוכן חדש...