Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3932 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

באינטרנט או בחנויות במרכז (ר"ג - גבעתיים - ת"א), היכן המקום הכי טוב?

נמאס לי לרכוש בשוק או בתואמיו גרביים במידה שלי 44-46, ואז לגלות שהן באמת שייכות במידה לקבוצה אחת אחת קטנה יותר ואחרי הכביסה הראשונה הן מתכווצות למידה נוספת קטנה עוד יותר.

נמאס לי.

מה שאני מחפש זה גרבי ספורט לבנות ופשוטות.

דרישות: שהמידה רשומה תהיה באמת המידה הנכונה, שלא יתכווצו וכמובן מחיר שפוי.

אין לי בעיה לרכוש ברשת או לסור למקום המומלץ.

תודה.

פורסם

כלל "אצבע":

אל תקנה גרבים אם כתוב על האריזה 41-46. רוב הסיכוי שהגרב קטנה אם המידה שלך היא 45-46.

 

או לחילופין, אם אתה מידה 45 קנה מידה XL. גם ככה הגרב אלסטית ככה שזה לא משנה.

גרבי נייק או אדידס זה בחירה טובה. (אבל פי 2-3 יותר יקרה מגרבי שוק) בכל חנות נעלי ספורט יש.

--------------------------

Škoda Fabia IV TSI&DSG

פורסם

תודה car_me, אבל אתה מתפרץ לדלת פתוחה...

את זאת אני מיישם מזמן מזמן.

אני מודה שעד כה רכשתי בדוכני השוק (הכרמל, התקווה...) בתל אביב, ותמיד לקחתי לפחות מידה אחת מעל.

הבעיה היא איכות נמוכה (מאד) של המוצר.

פורסם

טוב שהזכרת לי.

אמא שלי בארה"ב ואני צריך לבקש שתביא לי סטוק של גרבי Hanes.

 

ממליץ בחום.

נוחות מאוד ומחזיקות שנים.

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם

http://il.nextdirect.com/en/shop/Gender-Men-Category-Socks/Colour-White-Use-Sportswear

 

המחיר באתר הוא כולל המשלוח, בתנאי שאתה מזמין מעל 75 ש"ח. אם לא יש חיוב של 15 ש"ח על משלוח.

החיסרון, הן לא 100% כותנה אם זה חשוב לך. אבל אני מניח שגם אלה מהשוק, גם אם כתוב 100% כותנה,

זה לא ממש מייצג ;-)

פורסם

אני מאוד אוהב גרביים, משום מה אני תמיד קונה וקונה, אולי חסך ילדות מהפנימיה...

לאחרונה קניתי עשרה זוגות מuniclo ואני ממש מרוצה, בדרך כלל אני רוכש גרביים של פומה או טומי הילפיגר. אני מידה 44, לא נתקל בבעיות

haters will hate

פורסם

ירחמיאל, אין לי את הדגמים שאתה מחפש. אני קונה מהם את הגרביים האלגנטיות, ומדובר באיכות דיי טובה,

בטח שלעומת מה שנמכר כאן בארץ, ומחיר נמוך באופן דיי משמעותי. גרבי ספורט, יש לי רק קצרות, כאלה

שלא יוצאות מהנעליים החוצה, ולאחרונה קניתי גם מנקסט כמה זוגות כאלה, נראה שהן דיי איכותיות.

פורסם

קניון פ"ת קומה עליונה

חנות קטנה בשם Garbo, יש שם סחורה בכמויות של סריגמיש, לבנות שחורות, קצרות וארוכות

87-90% כותנה, במחיר טוב, אני משתמש בגרביים האלה לכל הפעילויות, עוברות כביסה אחרי כל שימוש ועדיין מרגישות טוב

לא רואה ממטר את כל גרבי הספורט של קאפה, דיאודורה ו-Head שנמכרות במשביר

רק הנייק ברמה שלהם והנייק עולות פי 4

פורסם

דלתא.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

מצטרף להמלצה על Hanes.

 

אתמול הזמנתי סטוק של מעל ל60 זוגות גרביים שלהם למשפחה.

 

שוות כל סנט, נוחות, לא מתכווצות ומחזיקות הרבה זמן.

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם

זוגתי הזמינה לי עשרה זוגות גרביים דקות-דקות, חצאיות, בעשרה ש"ח מ-eBay סין.

החומר לא מרגיש משהו ביד (ניילוני כזה), אבל על הרגל - פגז. נוחות, נושמות, ובינתיים גם מתכבסות מצויין.

והכי טוב - כולן זהות, מעורבבות ביחד באורגיה, לא צריך למיין לזוגות.

 

גרבי הקיץ הכי טובות שלי...:shock:

 

אמרתי לה להזמין עוד עשרים.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
גרבי הקיץ הכי טובות שלי...:shock:

 

טוב לך, טוב לי - אפשר לינק?

 

בן.

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

H&O

 

יש שם מבצעים לפעמים, יוצא טוב.

"יוסי פרנקוס- איך לעשות טעויות של טירון ואז להתמודד עם זה ולקום על הרגליים" (לרכישה בכל חנות ספרים בערך יומיים אחרי שאני אמות)
×
×
  • תוכן חדש...