Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סוניק RS טורבו- כעבור שנה [ּ+3 נוספות]


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2936 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הכל ביחד.

 

ה-RS טורבו מציעה כמה אטרקציות שלא כל כך מעניינות את רוכשי הסופר מיני, כמו מנוע חזק ונגיעות ספורטיביות.

דודה מעדיפה מזדה 2 בלאק אנד וויט, ואולי אפילו בצדק.

דודו לעומת זאת מעדיף רכב ספורטיבי יותר הארד קור ולכן ירכוש קליאו ספורט משומשת או הונדה סיוויק :wink:

 

בגדול מחיר רכישה גבוה יותר מחלק מהמתחרות, לצד ירידת ערך גבוהה של הקטנות של שברולט ויתרונות שלא מדברים לקהל היעד הופכות את הרכב לרלוונטי לקהל קטן יחסית.

 

חבל ש"יתרונות" הרכב בעצם הופכים להיות בעוכריו.

חמתי נוהגת כרגע על הסוניק הרגילה ובהחלט חושבת לעבור לסוניק RS בקרוב.

כל קשר בין חמתי לרכבים ספורטיביים הוא מקרי בהחלט כך שאם חושבים על הסוניק כמיני חזקה ומאובזרת, אולי כן יש לה מקום.

קצת מזכיר לי את סיפור היונדאי I20 בגרסת ה-1.6 שהייתה בעצם חזקה ומאובזרת יותר מה-I20 הרגילה אבל בקושי נמכרו פה כאלה.

  • תגובות 64
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הבעיה הכי גדולה של הסוניק RS הייתה שיווק. גם כשאני לקחתי אותה לנסיעת מבחן הסוכן שם מכר לי כמה היא אוטו ספורטיבי וחזק...

בפן הספורטיבי היא נופלת מכל המתחרות שלה בכל פרמטר אפשרי פחות או יותר.

אבל היא עולה איזה 105-115 אלף בהתאם למצברוח של היבואן ואם היו משכילים למנף את האבזור, המנוע החזק (קצת) יותר והאבזור הטוב, אני מאמין בלב שלם שהיתה יכולה להיות להם אווזה שמטילה ביצי זהב. אבל זה UMI, והם ממש טובים בלא למכור טוב.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם
אפשר לשאול אותך כמה זמן אתה עם רשיון?

 

בטח שאפשר. כנראה יותר ממך.

 

פעם לרכבים לא היה מזגן בכלל, זה אומר שמי שמתלהב ממזגן באוטו אומר שהוא נהג צעיר?

פורסם
בטח שאפשר. כנראה יותר ממך.

 

פעם לרכבים לא היה מזגן בכלל, זה אומר שמי שמתלהב ממזגן באוטו אומר שהוא נהג צעיר?

 

יכול להיות שיותר ממני (הרכבים הראשונים שלי היו מכוניות כמו 205, אונו טורבו, AX Sport אם זה אומר לך משהו לגבי גילי...).

בכל אופן (ועם כל הכבוד), ההשוואה למזגן הזויה משהו ולא קשורה, כי אף אחד לא מלמד אותך איך לנהוג עם או בלי מזגן.

מצד שני כן מלמדים אותך לחנות, ותמוהה בעיני שמישהו חושב שמצלמה אחורית זה אביזר חיוני ברכב בגודל כזה ולא מבין איך אפשר בלי.

אבל זה רק אני...

פורסם
יכול להיות שיותר ממני (הרכבים הראשונים שלי היו מכוניות כמו 205, אונו טורבו, AX Sport אם זה אומר לך משהו לגבי גילי...).

בכל אופן (ועם כל הכבוד), ההשוואה למזגן הזויה משהו ולא קשורה, כי אף אחד לא מלמד אותך איך לנהוג עם או בלי מזגן.

מצד שני כן מלמדים אותך לחנות, ותמוהה בעיני שמישהו חושב שמצלמה אחורית זה אביזר חיוני ברכב בגודל כזה ולא מבין איך אפשר בלי.

אבל זה רק אני...

 

לא נפתח את הדיון אבל אני מבטיח לך שבלי מזגן יהיו הרבה יותר תאונות בארץ ועדיין פעם לא היו מזגנים ברכבים.

פורסם

רכב נהדר, אם היה מיובא עם גיר ידני הייתי רוצה אחד לעצמי.

 

אני מניח שלא היו בעיות אמינות? האם הביטוח יקר?

פורסם
רכב נהדר, אם היה מיובא עם גיר ידני הייתי רוצה אחד לעצמי.

 

אני מניח שלא היו בעיות אמינות? האם הביטוח יקר?

 

עברה שנה, שום בעיה.

טיפול שנתי היה זול (לא זוכר כמה).

הביטוח נעשה דרך הביטוח של שברולט עצמם (UMI), השוויתי מול WOBI והיה זול לעומתם עם תנאים טובים יותר/

פורסם

מאוד אינפורמטיבי...

 

ועכשיו ברצינות. הייתי שמח לשמוע על חסרונות הרכב. צריכת הדלק נראית לי לא פחות מהזויה בשביל המנוע הזה עם שילוב תיבת ההילוכים הזו ( שילוב מוכר מהאסטרה שנותן צריכה ממוצעת של 1/10 ).

יחד עם זאת לא התרשמתי לטובה מהגימור הפנימי ( ואני לא מדבר על מושבי עור ). הפלסיטיקים מרגישים זולים ולא עמידים במיוחד ( בייחוד הצירים של תא הכפפות העליון, והכפתורים על ההגה ).

הרכב לא הצליח בצדק. איביזה FR לא רק עולה פחות, אלא בעלת תדמית טובה יותר.

אם הרכב היה מגיע לפה שבנת 2010 אז המצב היה אולי שונה , אבל עכשיו קצת חבל שהוא פספס את המועד.

בכל מקרה העיצוב של הרכב ללא ספק מהטובים בקטגוריה. לצערי שם זה נגמר....

 

כמובן שאי אפשר להתווכח עם פותח השרשור כמה הוא אוהב את הרכב. אבל הייתי שמח לקבל משוב קצת יותר "אמיתי".

פורסם

לא רואים אותה יותר כי אין הרבה אנשים שמוכנים לשלם 115000 ש"ח לסופר מיני עם ביצועים טובים, במיוחד כשאותו יבואן מוכר משפחתית עם אותו מנוע ב-15000 ש"ח (ולפעמים אפילו יותר בזול)

 

שברולט מוכרים טוב רק עם הנחות, ועל הסוניק RS - אין (כמעט) הנחות ובטח שללא משמעותיות.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

מה לגבי עלות טיפול?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
מאוד אינפורמטיבי...

 

ועכשיו ברצינות. הייתי שמח לשמוע על חסרונות הרכב. צריכת הדלק נראית לי לא פחות מהזויה בשביל המנוע הזה עם שילוב תיבת ההילוכים הזו ( שילוב מוכר מהאסטרה שנותן צריכה ממוצעת של 1/10 ).

יחד עם זאת לא התרשמתי לטובה מהגימור הפנימי ( ואני לא מדבר על מושבי עור ). הפלסיטיקים מרגישים זולים ולא עמידים במיוחד ( בייחוד הצירים של תא הכפפות העליון, והכפתורים על ההגה ).

הרכב לא הצליח בצדק. איביזה FR לא רק עולה פחות, אלא בעלת תדמית טובה יותר.

אם הרכב היה מגיע לפה שבנת 2010 אז המצב היה אולי שונה , אבל עכשיו קצת חבל שהוא פספס את המועד.

בכל מקרה העיצוב של הרכב ללא ספק מהטובים בקטגוריה. לצערי שם זה נגמר....

 

כמובן שאי אפשר להתווכח עם פותח השרשור כמה הוא אוהב את הרכב. אבל הייתי שמח לקבל משוב קצת יותר "אמיתי".

 

אני מאד רציני ... אלא אם תשאלו את גרושתי.

כמו שציינתי הייתי שמח לצריכת דלק טובה יותר.

הגימור הפנימי הוא אחד הפיצרים החזקים שיש באוטו הזה גם לעומת רכבים יקרים יותר, כמו שכתבתי בהתחלה, כל מי שנכנס לאוטו מתרשם ומתלהב ישר. בכל אופן במחיר הזה אני בספק שיש רכב אחר באיכות הזו. לא מכיר את האיביזה שציינת אבל בדקתי את המחירון שלה ונראה כאילו הם באותו מחיר.

פורסם
לא רואים אותה יותר כי אין הרבה אנשים שמוכנים לשלם 115000 ש"ח לסופר מיני עם ביצועים טובים, במיוחד כשאותו יבואן מוכר משפחתית עם אותו מנוע ב-15000 ש"ח (ולפעמים אפילו יותר בזול)

 

שברולט מוכרים טוב רק עם הנחות, ועל הסוניק RS - אין (כמעט) הנחות ובטח שללא משמעותיות.

אם אין הנחות אזי ערך האוטו לא נפגע...סבבה

פורסם
מה לגבי עלות טיפול?

 

עשיתי לא מזמן, לא זוכר במדויק. במידה וחשוב לך אני אשיג את החשבון. בכל מקרה היה זול

פורסם

עלויות הטיפול של שברולט קוריאה והסוניק בתוכן - זולות יחסית.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית


×
×
  • תוכן חדש...