Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סוניק RS טורבו- כעבור שנה [ּ+3 נוספות]


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2936 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אשמח לדעת איך ההתרגלות להעברת הילוכים במצב ״ידני״, אני זוכר שהייתי באולם ובחנתי אותה ועשיתי גם נסיעה קצרה, לא הצלחתי לשמור על 2 ידיים על ההגה והעברת הילוכים ידנית כי כל פעם הייתי צריך לחוש שוב את הכפתורים על הידית (מי שלא מכיר ההעברה ביא לא דחיפה של הידית אלא 2 כפתורים פלוס מינוס בצד הידית)

אני מוצא את זה מאוד לא נוח במיוחד למי שיוצא לטיולים ונהיגה קצת אגרסיבית ומחושבת, אפשר להתרגל לזה?

עברתי לסקייטבורד

  • תגובות 64
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

התיבה והרכב לא נועדו לשימוש במצב ידני. הסוניק RS הינה רכב אוטומטי לטוב ולרע.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
אשמח לדעת איך ההתרגלות להעברת הילוכים במצב ״ידני״, אני זוכר שהייתי באולם ובחנתי אותה ועשיתי גם נסיעה קצרה, לא הצלחתי לשמור על 2 ידיים על ההגה והעברת הילוכים ידנית כי כל פעם הייתי צריך לחוש שוב את הכפתורים על הידית (מי שלא מכיר ההעברה ביא לא דחיפה של הידית אלא 2 כפתורים פלוס מינוס בצד הידית)

אני מוצא את זה מאוד לא נוח במיוחד למי שיוצא לטיולים ונהיגה קצת אגרסיבית ומחושבת, אפשר להתרגל לזה?

 

בעבר היו לי רכבים עם האופציה הזו ומעולם לא השתמשתי.

אני לא מכיר מישהו שמשתמש בזה בכל רכב שהוא.

בסוניק ההעברה ידנית מתבצעת בכפתורים ולא על ידי מוט ההילוך אבל כמו שאמרתי האופציה מיותרת מבחינתי.

 

אם אתה מחפש רכב ידני עדיף לך לקנות כזה.

פורסם

היי, אני אור, ואני מעביר הילוכים במצב ידני בשימוש במוט.

 

("היי אור...")

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

היי אור.

 

אם יש פאדלים זה מיותר, חוץ מבהיירפינים הדוקים. אם אין פאדלים - ידית. ב-156 היו כפתורים על ההגה ולא פאדלים, לרוב השתמשתי בידית. בג'ולייטה יש פאדלים והשתמשתי בידית רק כדי לוודא שזה עובד.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
היי, אני אור, ואני מעביר הילוכים במצב ידני בשימוש במוט.

 

("היי אור...")

 

אם היית חבר שלי אז הייתי רושם "אני מכיר מעטים שמשתמשים ... "

פורסם

אני חולק על הדעה שלא משתמשים באופציה ברכב אוטומטי, גם עם רכבים שהם לא ידניים אפשר לצאת לטיולי נהיגה, בטיול נהיגה אתה מנסה להשאר בסלד אפקטיבי (בעל רצועת מומנט גבוהה) וגם לבלום בעזרת הורדת הילוך כדי להקל על הבלמים שלא יתחממו יותר מדי, אלה דברים שאפשר לעשות ברכב אוטומטי עם ה+- ש״אף אחד לא משתמש בו״

עברתי לסקייטבורד

פורסם

יש לנו בבית סוניק 1600 מאובזרת ltz כמעט 3 שנים.

לומר על האוטו שיש לו בידוד רעשים ? אולי בסגנון פחית טונה. פלסטיקים זולים, לא תמצא חומר אחד שהוא רך. קצוות פלסטיקים בחיבורים חדים ולא משוייפים.. בקיצור רכב budget.

 

לגבי גיר מנוע בrs. אולי מנוע חביב אבל גיר מסרס. מנוע 1.2tsi בשילוב dsg מרגיש הרבה יותר נמרץ.

 

במחיר שהוא נמכר הוא סכה נותן תמורה טובה אבל לא הייתי עושה מהרכב הזה מה שהוא לא.

הכי חשוב שהוא מספק ויותר את הצרכים שלך ומעלה לך חיוך.

 
 

 

 
 
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

מה המובילאיי הזה עושה חוץ מלצפצף כשמישהו מתקרב אליך?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

לכאורה יש פה בעיית תמחור. גם הקליאו וגם הפביה מציעות ביצועים דומים עם יחידות כח (מנוע/גיר) יעילות יותר, משקל קל יותר בלפחות 100 ק"ג (ולכן הן צפויות להיות חסכוניות יותר), עם תא נוסעים מוקפד יותר (בפביה), עיצוב מוצלח יותר (קליאו), שלדות מלוטשות יותר ובמחיר זול יותר. המזדה 2 מציעה אף היא ביצועים לא רעים, ושלדה הרבה יותר מהנה לנהיגה ותא נוסעים ברמה הרבה יותר טובה, ואף היא זולה יותר. אז למה שמישהו ישקול בכלל את ה-RS הנ"ל?

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם
מה המובילאיי הזה עושה חוץ מלצפצף כשמישהו מתקרב אליך?

 

אם כך אתה מפספס לגמריי את המובילאיי ...

פורסם
יש לנו בבית סוניק 1600 מאובזרת ltz כמעט 3 שנים.

לומר על האוטו שיש לו בידוד רעשים ? אולי בסגנון פחית טונה. פלסטיקים זולים, לא תמצא חומר אחד שהוא רך. קצוות פלסטיקים בחיבורים חדים ולא משוייפים.. בקיצור רכב budget.

 

לגבי גיר מנוע בrs. אולי מנוע חביב אבל גיר מסרס. מנוע 1.2tsi בשילוב dsg מרגיש הרבה יותר נמרץ.

 

במחיר שהוא נמכר הוא סכה נותן תמורה טובה אבל לא הייתי עושה מהרכב הזה מה שהוא לא.

הכי חשוב שהוא מספק ויותר את הצרכים שלך ומעלה לך חיוך.

 

לא זה מה שאני מרגיש. לא מכיר את הסוניק האחרות אבל כנראה שעם השנים התחושה השתנתה וב RS אף יותר.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

נהגתי קצת ברכב שכור של חבר שהיה בו את זה ולא הבנתי מה הקטע. בתחילת כל נסיעה היינו מכבים את זה.

מה זה באמת עושה חוץ מלצפצף כשמתקרבים אליך אנשים או מכוניות?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.


×
×
  • תוכן חדש...