Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סוניק RS טורבו- כעבור שנה [ּ+3 נוספות]


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2936 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לכאורה יש פה בעיית תמחור. גם הקליאו וגם הפביה מציעות ביצועים דומים עם יחידות כח (מנוע/גיר) יעילות יותר, משקל קל יותר בלפחות 100 ק"ג (ולכן הן צפויות להיות חסכוניות יותר), עם תא נוסעים מוקפד יותר (בפביה), עיצוב מוצלח יותר (קליאו), שלדות מלוטשות יותר ובמחיר זול יותר. המזדה 2 מציעה אף היא ביצועים לא רעים, ושלדה הרבה יותר מהנה לנהיגה ותא נוסעים ברמה הרבה יותר טובה, ואף היא זולה יותר. אז למה שמישהו ישקול בכלל את ה-RS הנ"ל?

 

דווקא התמחור בעיניי היה מעולה למה שקיבלתי.

כמו שאמרתי בדקתי גם אז וגם היום והקליאו עולה אותו הדבר, הפאביה בעיניי ממש לא ראויה להצצה אפילו (אחת המכוערות שיש, אבל זה אני). מזדה2 בזמנו הייתה דגם שעומד לצאת מהשוק ולכן לא התייחסתי מראש, בכל מקרה סוניק RS לא סופרת מבחינת אבזור את מזדה2 (והייתי בתוך אחת).

  • תגובות 64
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
נהגתי קצת ברכב שכור של חבר שהיה בו את זה ולא הבנתי מה הקטע. בתחילת כל נסיעה היינו מכבים את זה.

מה זה באמת עושה חוץ מלצפצף כשמתקרבים אליך אנשים או מכוניות?

 

אפשר בהחלט לנסוע בלי זה והצפצוף שלו די מעצבן אבל כאשר מבינים את התועלת בו אז קשה לוותר...

המערכת מצפצפת ברגע שאתה מתקרב לרכב אחר וסופרת לך זמן מהתנגשות.

המערכת מצפצפת ברגע שאתה מתקרב להולך רגל בצורה מסוכנת.

המערכת מזהה שאתה עובר נתיבים (מתוך הנחה שאתה שיכור או נרדמת על ההגה).

 

אם אתה שואל אותי, זה עוד שלב בדרך למכונית ללא נהג ולא פלא שהם הונפקו בסכום כה גבוה.

 

 

חשוב לציין שאני לא עובד שלהם ואין לי שום עניין שם :-)

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

עברו שנתיים מאז שרכשתי את הרכב.

כל מה שנאמר עדיין רלוונטי, המכונית מתפקדת מעולה ואין שום בעיה.

מה שכן, אפילו היום אני עדיין מתרגש כל בוקר מחדש כאשר אני מסתכל על המכונית.

 

שנה טובה לכולם

פורסם

שנה טובה. מכיר את ההרגשה, רק אצלי היא עוברת, כי כמעט כל יום, מר ישראל ישראלי משאיר לי, על צבע כחול יפה, חתימה חדשה עם הדלת שלו.

Chevrolet cruze turbo 1.4L 140hp LTZ

פורסם

^זה צרה של כל רכב שהוא לא לבן, לצערי.

ברכב שלי, בן 4 חודשים נכון להיום, יש כבר לפחות סימן אחד בצבע לבן על כל דלת :cry:

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

שלום לכולם,

אני הוא יוצר ההודעה המקורית ותאמינו או לא עברו כמעט 4 שנים ו- 87,000 ק"מ ואני עדיין עם הסוניק שלי.

רכב מדהים, מהנה, מפנק, איכותי וזול בעלויות.

 

 

מאז הרשיון נהיגה הראשון שלי תמיד נהגתי על הקטנות השובבות כמו סובארו גאסטי, מיצובישי קולט לדורותיה וכמובן הסוניק (עם הפסקה מסויימת לטובת המשפחתיות המרדימות)

אבל עכשיו בגיל 45 מתחיל לחשוב שאולי כדאי לעבור לקטגוריה אחרת- קטגוריית גיפונים.

 

אז אני בהתלבטות קשה, האם לומר שלום לטורבו המדהימה שלי ולעלות בגובה או להיצמד אלייה באש ובמים.

פורסם
שלום לכולם,

אני הוא יוצר ההודעה המקורית ותאמינו או לא עברו כמעט 4 שנים ו- 87,000 ק"מ ואני עדיין עם הסוניק שלי.

רכב מדהים, מהנה, מפנק, איכותי וזול בעלויות.

 

 

מאז הרשיון נהיגה הראשון שלי תמיד נהגתי על הקטנות השובבות כמו סובארו גאסטי, מיצובישי קולט לדורותיה וכמובן הסוניק (עם הפסקה מסויימת לטובת המשפחתיות המרדימות)

אבל עכשיו בגיל 45 מתחיל לחשוב שאולי כדאי לעבור לקטגוריה אחרת- קטגוריית גיפונים.

 

אז אני בהתלבטות קשה, האם לומר שלום לטורבו המדהימה שלי ולעלות בגובה או להיצמד אלייה באש ובמים.

 

אתה יכול לקנות טוסון טורבו.

גם ג'יפון וגם טורבו באותה חבילה.

 

רוב הג'יפונים מגיעים עם מנועי טורבו-פג'ו,שקודה,סיאט,רנו,ניסאן וכו'.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

לטעמי, ואולי דעתי היא לא דעת הרוב.

מה הטעם בדמוי ג'יפון- א. אם אין לו יכולות שטח ב. אתה לא מתכוון לנסוע איתו בשטח?

איזה ערך מוסף הוא נותן לך חוץ מלהיות מגושם?

פורסם

אני מסכים איתך ב-100%.

יש 2 טענות שאני שומע מכל רוכשי הג'יפונים:

1. שדה ראייה טוב יותר/יושבים גבוה על הכביש.

2. כניסה ויציאה נוחים יותר.

 

לא מסכים עם שתיהן. אבל איש איש ואמונתו.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אבל זה נכון. ג'יפון בד"כ גבוה יותר מהמשפחתית עליה הוא מבוסס ויותר קל להיכנס ולצאת מרכב גבוה כמו שיותר קל לקום מכיסא רגיל מאשר מספה שאתה שוקע בה.

וכשאתה יושב יותר גבוה, אתה גם רואה יותר טוב כי הרכבים הנמוכים יותר לא מסתירים לך.

לא שהדברים האלה יגרמו לי לקנות ג'יפון, אבל חוץ מפוזה של soccer mom יש בזה גם פרקטיקליות.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

לא מטרת השרשור - אבל זה לא נכון לכולם. לא לכל הרכבים ולא לכל האנשים.

 

לגבי כניסה/יציאה - מה שמקל זה גובה המושב ולא גובה הרכב. לכן רכב נמוך עם כיסא גבוה יהיה מאוד נוח לאדם שמתקשה ללכת. רכב גבוה מצריך קצת טיפוס - לא כל כך קל לכולם, אולי למי שיש כאבי גב וקשה לו להתכופף. אבל לאנשי עם בעיות ברכיים/רגליים זה לא בהכרח יותר קל.

אם אתה רוצה ללכת על הדוגמא שלך אז יש לך כורסא ששוקעים בה (נגיד רכב נמוך עם מושב נמוך) - ספה רגילה (רכב נמוך עם כיסא גבוה) וכיסא בר (ג'יפון).

 

לגבי ראות - גם - יש רכבים פרטיים עם ראות מצויינת וג'יפונים עם חרא של שדה ראייה.

 

אז גובה זה לא הכל. זה לא אוטומטית גבוה=ראות ונגישות.

 

יש כאלו שכן וכאלו שלא. זה כל מה שאני אומר. אני לא מתחבר לסגמנט, ניסיתי הרבה ג'יפונים, היחידי שהיה לטעמי מוצלח יותר מפרייבט היה Q5 ו-XC60.

כל השאר - לא .

פורסם
לגבי כניסה/יציאה - מה שמקל זה גובה המושב ולא גובה הרכב.

 

כבודו מוזמן לשבת בתוך סובארו BRZ או מיאטה NB (במושב הנהג), להגביה אותו למקסימום ולחזור עם רשמים. בתור אחד שמתנשא לגובה של 1.88 מטרים זה סיוט לצאת משני הרכבים האלו.

פורסם
לא מטרת השרשור - אבל זה לא נכון לכולם. לא לכל הרכבים ולא לכל האנשים.

 

לגבי כניסה/יציאה - מה שמקל זה גובה המושב ולא גובה הרכב. לכן רכב נמוך עם כיסא גבוה יהיה מאוד נוח לאדם שמתקשה ללכת. רכב גבוה מצריך קצת טיפוס - לא כל כך קל לכולם, אולי למי שיש כאבי גב וקשה לו להתכופף. אבל לאנשי עם בעיות ברכיים/רגליים זה לא בהכרח יותר קל.

אם אתה רוצה ללכת על הדוגמא שלך אז יש לך כורסא ששוקעים בה (נגיד רכב נמוך עם מושב נמוך) - ספה רגילה (רכב נמוך עם כיסא גבוה) וכיסא בר (ג'יפון).

 

לגבי ראות - גם - יש רכבים פרטיים עם ראות מצויינת וג'יפונים עם חרא של שדה ראייה.

 

אז גובה זה לא הכל. זה לא אוטומטית גבוה=ראות ונגישות.

 

יש כאלו שכן וכאלו שלא. זה כל מה שאני אומר. אני לא מתחבר לסגמנט, ניסיתי הרבה ג'יפונים, היחידי שהיה לטעמי מוצלח יותר מפרייבט היה Q5 ו-XC60.

כל השאר - לא .

 

בזמנו היה להורים שלי פיזו 307(לא רכב משפחתי מהנמוכים שיש), והיום יש להם יונדאי טוסון. ההבדל בכניסה והיציאה הוא שמיים וארץ מבחינת נוחות, במיוחד לבעלי ברכיים רגישות.


×
×
  • תוכן חדש...