Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3939 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מראה זה דבר סובייקטיבי.

תוכל לשקול סיאט איביזה, מיצובישי לנסר ספורטבק, פיאט 500.

לא יודע מה מהם מגיע עם גג שמש.

תודה על התגובה!

סיאט איביזה אני מחפש אבל קשה למצוא אוטומט שמגיע עם גג פנורמי

לנסר ספורטבק ראיתי לא אהבתי כל כך איך שהיא נראת מאחורה

פיאט 500 לא נתקלתי עדיין אבל עושה רושם של רכב של בחורות לא?

ולגבי היונדאי קופה זה משהו שלא חשבתי עליו השאלה באמת איך האמינות שלהם

פורסם
תודה על התגובה!

סיאט איביזה אני מחפש אבל קשה למצוא אוטומט שמגיע עם גג פנורמי

לנסר ספורטבק ראיתי לא אהבתי כל כך איך שהיא נראת מאחורה

פיאט 500 לא נתקלתי עדיין אבל עושה רושם של רכב של בחורות לא?

ולגבי היונדאי קופה זה משהו שלא חשבתי עליו השאלה באמת איך האמינות שלהם

 

פיאט 500 רכב קטן לאללה, תתרחק מזה

אמינות זה טויוטה, מאזדה, יונדאי ואפילו סובארו

היה לאמא שלי סובארו אימפרזה 14 שנה!!

לא היה תקלות בכלל והיא עברה למאזדה 3

 

אני בעצמי מתלבט על מאזדה או טויוטה בתקציב 50-60

פורסם

סיאט איביזה ורצוי דגם ספורט 3 דלתות נראה לי תפור עליך :)

 

איביזות יש הרבה עם גיר מקורי, שלא תעיז לחשוב אפילו להתקין בעצמך.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

תודה רבה לכולם על התגובות ועל העזרה!

ההחלטה נופלת בסוף על האיביזה/הונדה סיויק/מאזדה 3 או 6

ולמרות שיש 4 אופציות עדיין כבר חודשיים אני מתברבר עם זה ולא מוצא אקזמפלר טוב

פורסם

מראה זה דיי סובייקטיבי, אני חושב שיונדאי I20 נראית קצת משעממת אבל בדגמים המאובזרים החישוקים הקלים משפרים את המראה.

יש דגמי פרימיום 1.4 עם סאנרוף מקורי ויש סופרים עם מנוע 1.6, סאנרוף מקורי וחישוקי 16 אינץ'.

גם יונדאי I30 בתקציב שלך תגיע עם סאנרוף מקורי והיו דגמי סופרים עם חישוקי 16' וריפוד משולב בעור.

פורסם

ראיתי האמת את היונדאי ויכול להיות שאני גם יכניס אותם לרשימה של החיפושים למרות שקצת לא אהבתי את האבזור מבפנים אבל איך אומרים אין מושלם בעולם :)

פורסם
אם אתה קונה מאזדה 3 , אז רק את הדגם עם ה 5 דלתות ומנוע 2ליטר .

אני נהנה !

זה בדיוק הרכב שמכרתי עכשיו, לבנה שנת 2009 צורה חדשה הייתה יפייפיה

×
×
  • תוכן חדש...